je kan je afvragen wat erger is, er aan mee doen of het programma uberhaupt kennen..quote:Op maandag 17 juni 2013 22:29 schreef Remqo het volgende:
Vanochtend verschenen ineens een hoop foto's via m'n nichtje en haar vriend (beetje een tokkie-stel) over dat er opnames bij hun thuis waren.
Ik dacht meteen aan 'Bonje met de buren', dat bleek nog echt zo te zijn, nadat ineens ook foto's van hun met John Williams en Natasha Froger voorbij kwamen.... en trots wat ze er op zijn!
Ik zou me doodschamen als ik sowieso in dat programma voor zou komen, laat staan facebook volspammen.
Aan het programma meedoen zonder het te kennenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je kan je afvragen wat erger is, er aan mee doen of het programma uberhaupt kennen..
'k had het dan ook niet over die tokkiesquote:Op maandag 17 juni 2013 23:04 schreef padlarf het volgende:
[..]
Aan het programma meedoen zonder het te kennen
Dat is niet zo moeilijk, het programma heb ik een enkele keer gezien en toen dacht ik: je zou er maar aan meedoen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je kan je afvragen wat erger is, er aan mee doen of het programma uberhaupt kennen..
zou een apart topic voor moeten komen, zulke programma's. Help mijn kind is VET. Help, mijn man is klusser of heeft een hobby, lees: wij hebben een kansloze relatie/huwelijk. Help! Aandacht! Kots!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, het programma heb ik een enkele keer gezien en toen dacht ik: je zou er maar aan meedoen.
Help, mijn 30-jarige zoon is maagd!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
zou een apart topic voor moeten komen, zulke programma's. Help mijn kind is VET. Help, mijn man is klusser of heeft een hobby, lees: wij hebben een kansloze relatie/huwelijk. Help! Aandacht! Kots!
Oh ja, die ook nog ja. Echt. Waarom?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Help, mijn 30-jarige zoon is maagd!
Ach ja, het is uitlach-TV.
Ik ben wel benieuwd naar de uitzending, want mijn nichtje en haar man zijn natuurlijk lief en onschuldig enzo en de buren zijn sukkels natuurlijk
Zoals ik al zei, uitlach-TVquote:
help mu man is homoquote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
zou een apart topic voor moeten komen, zulke programma's. Help mijn kind is VET. Help, mijn man is klusser of heeft een hobby, lees: wij hebben een kansloze relatie/huwelijk. Help! Aandacht! Kots!
Of "Help, mijn wijf is lelijk en dik". Maar dan heet het ineens "De metamorfose"quote:
Shitquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:24 schreef exile79 het volgende:
[..]
Of "Help, mijn wijf is lelijk en dik". Maar dan heet het ineens "De metamorfose"
Nope! Heb het net even uitgeprobeerd en er gebeurt niks bijzonders. Dus degene op dat plaatje is bijzonder geretardeerd, niet 9gag.quote:Op maandag 17 juni 2013 07:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen dat 9gag ze zo aanbiedt als je op die site op delen klikt
Ik onderschrijf je conclusie dat diegene bijzonder geretardeerd isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope! Heb het net even uitgeprobeerd en er gebeurt niks bijzonders. Dus degene op dat plaatje is bijzonder geretardeerd, niet 9gag.
quote:The first day in Holland with nice weather and I have to sit inside.. #87,8 degrees Fahrenheit
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Fiorano het volgende:
Gozer heeft een paar weken wat Amerikanen in huis gehad, tegenwoordig gaat alles dus in het "Amerikaans" op z'n Facebook, bijvoorbeeld:
[..]
Godverdomme, steeds als je denkt dat het niet kanslozer kan .quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Fiorano het volgende:
Gozer heeft een paar weken wat Amerikanen in huis gehad, tegenwoordig gaat alles dus in het "Amerikaans" op z'n Facebook, bijvoorbeeld:
[..]
[..]
quote:
Reacties:quote:Ze mag dan wel een halve dominicaanse zijn... Maar ook haar Friese bloed mogen we niet vergeten !!! # 50% heit 50% mem = 100% ikke
*Hier foto van kind met die tekst op het shirt*
Doodstampenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:31 schreef VeerEli het volgende:
Geen zin om te knippen en plakken enz, maar dit was toch ook wel droevig:
[..]
Reacties:
D: Zie ik daar ook al kleine stevige beentjes??
M (de moeder): Nee D ze bewoog erg veel dus dat is dubb gegaan door de camera haha ze heeft nogsteeds spillepootjes
D: hihihi!
A: Hahahahahaha koekieeeee tochh wat een mooierdd
M (de moeder): Wahaha ja . ook haar Friese roods zijn belangrijk
A: Hahahaha ofcourse.. unze helvbluudje hahahaha ken me toch geen friesssss
M (de moeder): Ohjawel ik zing Friese slaap lietjesdie zong me moeder ook altijd voor mij wahaha
Letterlijkroods
helvbluudje
![]()
slaap lietjes
![]()
![]()
Ditquote:Op dinsdag 18 juni 2013 06:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nationalistisch geleuter terwijl 90% het volkslied niet eens kent.
sit inside..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Fiorano het volgende:
[..]
quote:After every flight, QANTAS pilots fill out a form, known as a 'gripe sheet' to tell mechanics about problems with the aircraft. The mechanics fix the problem, and then document their repairs on the form.
Here are some actual maintenance problems submitted by the pilots (marked with a 'P') and the solutions recorded (marked by an 'S') by maintenance engineers, who by the way have a sense of humour:
P: Left inside main tyre almost needs replacement.
S: Left inside main tyre almost replaced.
P: Test flight OK, auto-land very rough.
S: Auto-land not installed on this aircraft.
P: Something loose in cockpit.
S: Something tightened in cockpit.
P: Dead bugs on windshield.
S: Live bugs on back order.
P: Auto pilot in altitude-hold mode produces a 200 feet per minute descent.
S: Can't reproduce problem on the ground.
P: Evidence of leak on right main landing gear.
S: Evidence removed.
P: DME volume unbelievably loud.
S: DME volume set to more believable level.
P: Friction locks cause throttle levers to stick.
S: That's what friction locks are for.
P: IFF inoperative in OFF mode.
S: IFF always inoperative in OFF mode.
P: Suspect crack in windshield.
S: Suspect you're right.
P: Number 3 engine missing.
S: Engine found on right wing after brief search.
P: Aircraft handles funny.
S: Aircraft warned to straighten up, fly right and be serious.
P: Target radar hums.
S: Reprogrammed target radar with lyrics.
P: Mouse in cockpit.
S: Cat installed in cockpit.
P: Noise coming from under instrument panel. Sounds like a midget pounding on something with a hammer.
S: Took hammer away from midget.
Deze is inderdaad wel tof, jammer dat 90% van facebook-gebruikers hier de ballen van snaptquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:40 schreef DW457 het volgende:
Normaal gesproken heb ik echt een hekel aan die grapjes die mensen continu delen, maar heeeeeeeel af en toe zit er wel een leuke tussen:
[..]
Dat is idd wel spijtig...heel spijtig...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Deze is inderdaad wel tof, jammer dat 90% van facebook-gebruikers hier de ballen van snapt
Die is al best wel oud, heel erg oud.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:40 schreef DW457 het volgende:
Normaal gesproken heb ik echt een hekel aan die grapjes die mensen continu delen, maar heeeeeeeel af en toe zit er wel een leuke tussen:
[..]
Mja, dus?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die is al best wel oud, heel erg oud.
'k vind m wel leuk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die is al best wel oud, heel erg oud.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:40 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik kreeg hier dus serieus kippenvel vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ook dat ',8' betekent gewoon dat die lulhannes het via het internet even heeft berekend wat het nou precies wasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Ik kreeg hier dus serieus kippenvel vanEn dat met 87,8 Fahrenheit
Collega van mij heeft een tijdje een Indiaan (Eentje uit India, noem me niet racistisch), moet er niet aan denken dat hij nu Indiase-statussen gaat plaatsen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Het begint bij kennen dus dat is erger.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
[..]
quote:Weekends are a bit like rainbows; they look good from a distance but disappear when you get up close to them.
quote:My flight to Manchester is booked. Within six weeks, I'm in the United Kingdom to study English!:)
quote:A friend is one that knows you as you are,
Understands where you have been,
Accepts what you have become,
And still allows you to grow.
quote:Yeah!! I've passed an English test again! This time it was a reading, listening and writing test. Many thanks to my american friends!! #Happy
quote:Tonight it will be the last night with all the Americans! Within two weeks, they became from unknown people to good friends! They have eaten bitterballen, kroketten, frikandellen, stroopwafels, french fries, stroop, peanutbutter, bread and a lot more. They learned me to talk English. Now I can speak English a little bit better. We had a lot of fun evenings togheter. Yesterday we celebrated my birthday. Perhaps, that was the only time with american people! In short, these were the best two weeks of my life! I will miss you guys!!
tante op de facebook van men moederquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ongetwijfeld gepost door een volslank persoon?
(nog) geenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Enne, hoeveel #terrasje #genieten berichten hebben jullie al gezien?
Die invasie was vorige week, nu is het de week vol schijtkoters in een wieg\karretje #buitenindezon##ge##nie##ten en mensen die het moeilijk hebben met de warmte op kantoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Enne, hoeveel #terrasje #genieten berichten hebben jullie al gezien?
Heeft ze niks beters te doen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:36 schreef Knijpflesje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat dus de hele dag door.
Nee ze wenst het, doen is een ander verhaalquote:
Zou echt wat voor mij zijn. Lekker schijt hebben aan wat anderen denken. Beetje provoceren, beetje om de reacties lachenquote:
Like a bossquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:57 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zou echt wat voor mij zijn. Lekker schijt hebben aan wat anderen denken. Beetje provoceren, beetje om de reacties lachen
das precies het verschil met de mensen die gewoon een goede relatie hebben, die hebben geen externe bevestiging nodigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze wenst het, doen is een ander verhaal
Wauw, ze hebben brood en friet gegetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef Fiorano het volgende:
Even een paar pareltjes van die kerel z'n FB:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:30 schreef Basxt het volgende:
dit tering joch.
https://www.facebook.com/austin.gray.10297
en dat is er één van de 5000. wat een ijdeltuit.quote:
Je bent gewoon jaloers omdat jij Kevin stiekem ook hartstikke leuk vindt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:36 schreef Knijpflesje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat dus de hele dag door.
Hier heb je ze allemaal in één gifquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:32 schreef Basxt het volgende:
[..]
en dat is er één van de 5000. wat een ijdeltuit.
En op de linkerbaan heeft gereden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks gaat ie nog vermelden hoeveel mile hij heeft gefietst 's avonds.
Ik heb al een vriend ja. En wij plaatsen dit soort bullshit niet omdat niemand het wat boeit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij Kevin stiekem ook hartstikke leuk vindt.
Kevin schaamt zich een beetje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:35 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Ik heb al een vriend ja. En wij plaatsen dit soort bullshit niet omdat niemand het wat boeit.
Also, valt me wel op dat Kevin nooit iets terug plaatst.
Hij moet op enkele frames niezen? Kan iemand dit trouwens verklaren op zijn profiel...?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Hier heb je ze allemaal in één gif
[ afbeelding ]
quote:Followed by 72,600 people
Je moet eens de gemiddelde leeftijd van al die volgers berekenen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:40 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Hij moet op enkele frames niezen? Kan iemand dit trouwens verklaren op zijn profiel...?
[..]
Die reactie!quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:36 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Dat profiel van Nora is zogenaamd van die hond zelf. Ik moest lachen om het commentaar.
Misschien zijn jullie het er niet mee eens, maar ik vind dit zo'n lelijke zinquote:11 weken en 2 dagen! Ons cadeautje groeit als kool!!!
Eenschquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie het er niet mee eens, maar ik vind dit zo'n lelijke zin
Valt mij mee, ik ken iemand die structureel over hun 'draakje' praat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie het er niet mee eens, maar ik vind dit zo'n lelijke zin
Jij hebt ook een lekker jochiequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef A.Jensen het volgende:
Een video van 5 seconden van een baby dat eventjes lacht..EVEN OP FACEBOOK ZETTEN HOOR! Uiteraard met de nodige reacties.
[ afbeelding ]
Dat mens post elke fucking dag over haar kleine boeffie. soms wel meerdere keren en\of zet bijna elke dag een foto neer en elke foto is hetzelfde: Een gezwel dat op zijn rug ligt, voor zich uit staart en verder geen ruk doet zoals iedere ander gezwel. Heb je dan niks beters te doen? Vreselijk wijf. Geen wonder dat de vader wegerend is..
Mijn kat heet draakjequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Valt mij mee, ik ken iemand die structureel over hun 'draakje' praat.
Mooi meisje hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:04 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Moet altijd wel lachen om de wanhopige reacties bij foto's van meisjes
Ja inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:24 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Mooi meisje hoor, maar ik snap de link niet helemaal... Ze heeft het over "outside", terwijl ze binnen staat?
Hey, zo iemand ken ik ook. Op het geboortekaartje werd de dochter ook aangekondigd met 'er is een roze draakje geboren'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Valt mij mee, ik ken iemand die structureel over hun 'draakje' praat.
Nobody cares verdomme, koop een dagboek of zo. Heeft ook nog niemand op gecomment/geliked, en terecht.quote:Vandaag twee toetsen gehad, Filosofie gemaakt onder scheikunde, de leerlingen die scheikunde maakte konden gewoon overpennen want de antwoorden waren meegegeven. Gelukkig was Robbie daar en zorgde hij ervoor dat alle antwoorden terug moesten. Filosofie ging wel goed, met hele antwoorden. Informatica over MSLogo nog nooit iets van gehoord tot voor kort maar die toets was ook te doen. Dat is altijd een kwestie van de vraag/stelling kopieren plakken in Google.com en dan krijg je het antwoord op de eerste pagina, fantastisch. Morgen wordt zwaarder met Economie en Aardrijkskunde.
Lucas, wat een heldquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:36 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Dat profiel van Nora is zogenaamd van die hond zelf. Ik moest lachen om het commentaar.
quote:& beste vriendinnetje! ♥
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Die gozer lijkt net op Bert van Bert & Ernie..
En dan reageren: 'Nou, inderdaad zeg. Wat een draak.'quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hey, zo iemand ken ik ook. Op het geboortekaartje werd de dochter ook aangekondigd met 'er is een roze draakje geboren'.
Lijkt meer op Baas Onur, met die neus van hem.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Die gozer lijkt net op Bert van Bert & Ernie..
Nu je het zegtquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Lijkt meer op Baas Onur, met die neus van hem.
Of het meisje is zwakzinnig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:03 schreef IngloriousKnaak het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Chicks diggen zo'n neus kennelijk, want zijn vriendin is toch niet lelijk.
Of hij is homo en zij is inderdaad zijn beste vriendinnetje?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En met dat meisje heb ik ook nog n's gehad 2 jaar terug ghehe![]()
dit denk ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Of hij is homo en zij is inderdaad zijn beste vriendinnetje?
Wie heeft die foto gemaaktquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:07 schreef BozeHaas het volgende:
Wat de fuck is dit, ff een foto maken als je aan het schijten bent![]()
[ afbeelding ]
#YOLO toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:07 schreef BozeHaas het volgende:
Wat de fuck is dit, ff een foto maken als je aan het schijten bent![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Little_Dolls het volgende:
Kan mij eens iemand uitleggen waar dat "YOLO" eigenlijk vandaan komt?
T is de naam van het rapport van de commissie Cohen over Project X, Yolo, You Only Live Oncequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ken het pas sinds Cohen de commissie leidde n.a.v de rellen in Haren.
Dat was ook zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ging er altijd vanuit dat Cohen gewoon probeerde cool te doen door een term te gebruiken dat de pubers van tegenwoordig gebruiken
quote:Het acroniem werd eind 2011 bekend doordat het werd gebruikt in de single "The Motto" van de Canadese rapper Drake. Eind 2012 vroeg Drake de winkelketens Walgreens en Macy's om hem te betalen voor de door hen verkochte producten waar de term "YOLO" op was afgedrukt.[1][2]
't is niet "zijn vriendin"quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:03 schreef IngloriousKnaak het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Chicks diggen zo'n neus kennelijk, want zijn vriendin is toch niet lelijk.
Nee ze is best slim, en was wel lief ghehequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Of het meisje is zwakzinnig.![]()
Sorry Susteren
Ja eerder dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Of hij is homo en zij is inderdaad zijn beste vriendinnetje?
Hoe kan het trouwens dat de links in jouw screenshot een andere kleur hebben? Ik heb flink wat aan kunnen passen met FB Purity, maar het development lijkt gestaakt omdat de developer op alle manieren wordt geweerd en mijn FB Purity plugin ook niet meer te benaderen is via de gebruikelijke weg?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk vind haar altijd wel mooie foto's hebben maar vaak zijn de reacties wel echt om te huilen.
Om het erger te maken heb ik je post even gecorrigeerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:07 schreef BozeHaas het volgende:
Wat de fuck is dit, ff een foto laten maken als je aan het schijten bent![]()
Ik gebruik Google Chrome, en dan de Facebook theme app.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Hoe kan het trouwens dat de links in jouw screenshot een andere kleur hebben? Ik heb flink wat aan kunnen passen met FB Purity, maar het development lijkt gestaakt omdat de developer op alle manieren wordt geweerd en mijn FB Purity plugin ook niet meer te benaderen is via de gebruikelijke weg?
Oma tochquote:
Wat een wanhopige schreeuw om aandacht zeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:04 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ze post wel heel veel foto's van zichzelf. Ook meedoen met allemaal miss-verkiezingen, HNTM en FHM buurmeisje deed ze ook aan mee. Bij FHM buurmeisje moest ze ook allemaal rare dingen doen op straat in een bikini zoals jongens versieren enzo. Toen zei ook iemand 'wat je wel niet doet voor een beetje aandacht', toen had ze die reactie verwijderd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat een wanhopige schreeuw om aandacht zeg.
Dat is ook een mooie op Facebook. Paupers die iedere vorm van (opbouwende) kritiek niet aankunnen dus jouw reactie maar deleten of zelfs de vriendschap beëindigenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, ze post wel heel veel foto's van zichzelf. Ook meedoen met allemaal miss-verkiezingen, HNTM en FHM buurmeisje deed ze ook aan mee. Bij FHM buurmeisje moest ze ook allemaal rare dingen doen op straat in een bikini zoals jongens versieren enzo. Toen zei ook iemand 'wat je wel niet doet voor een beetje aandacht', toen had ze die reactie verwijderd.
Ja inderdaad, vond het ook wel sneu. Heb jij dat ook wel eens gehad dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie op Facebook. Paupers die iedere vorm van (opbouwende) kritiek niet aankunnen dus jouw reactie maar deleten of zelfs de vriendschap beëindigen![]()
Echt, hoe zielig kan je dan zijn?
quote:Even slapen en om kwart over 2 vanacht m'n bed weer even uit om mijn lieve neefje en allerbeste vriend J... nog een hele dikke kus te geven en m uit te zwaaien hij gaat samen met m'n lieve zus en zwager 10 dagen op vakantie naar Turkije.. Ik hoop dat ze een hele leuke vakantie hebben met z'n 3tjes en dat de dagen snel om zijn (voor mij dan he, niet voor hun) xx.. #hou super veel van m'n binkie, wat ga ik m missen zeg..! #zucht!!
quote:Super gezellig dagje gehad bij dolfinarium en wat hadden we geluk met t weer.. K... heeft van M.... en mij zwemmen met dolfijnen voor der verjaardag gehad, was echt super leuk om te zien en verder waren er leuke shows en hebben we lekker rond gelopen, was echt n geslaagd dagje.. Nu weer thuis en zo lekker eten.. Xx..
Jup, maar dat waren alleen maar bij mensen die ik maar via-via nauwelijks kende dus die voelen zich meteen aangevallen. Mijn echte vrienden snappen mijn manier van communiceren wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vond het ook wel sneu. Heb jij dat ook wel eens gehad dan?
Op deze foto lijkt ze 12, dus dat moet je niet te hard roepen. Just saying.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En met dat meisje heb ik ook nog n's gehad 2 jaar terug ghehe![]()
Ze is 15quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef exile79 het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt ze 12, dus dat moet je niet te hard roepen. Just saying.
Sjonge zeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef Beastie_boys het volgende:
Even slapen en om kwart over 2 vanacht m'n bed weer even uit om mijn lieve neefje en allerbeste vriend J... nog een hele dikke kus te geven en m uit te zwaaien hij gaat samen met m'n lieve zus en zwager 10 dagen op vakantie naar Turkije.. Ik hoop dat ze een hele leuke vakantie hebben met z'n 3tjes en dat de dagen snel om zijn (voor mij dan he, niet voor hun) xx.. #hou super veel van m'n binkie, wat ga ik m missen zeg..! #zucht!!
dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik er iemand die ik in het echt ook ken, ze woont in Purmerend en ik geloof dat ze Facebook meer gebruikt als zeurboek of zielig zijn book, en ik heb daar niet altijd zin in.
Zielige statussen oh wat haat ik voor mezelf alleen koken of zeuren over haar financiele status of dat ze pfeiffer heeft ( ja is kut voor je maar ondertussen ga je wel elke week stappen ) of hoe ze een boel mensen steeds zat is , en ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten.
Wat erg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:36 schreef Finland. het volgende:
[ afbeelding ]
En dit staat over een aantal jaar voor de klas. HET papier, DE papieren. Niet DE papier.
quote:got the poem from my love, i picked the wallpaper from the internet ♥ this reminds me of how endless our love is ♥ Kevin anyway, these are my 2 favorite characters from homestuck ♥
Dat is dan nog niet eens een maand samen...quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ze post dus dit soort dingen 20x per dag.
Daar zit ik ook op te wachten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:22 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat is dan nog niet eens een maand samen...
Ik wil het echt zien als díe knallende ruzie gaan maken
Dan was het alsnog fout geweest want het is 'dat papier'.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:09 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk (hoop) dat het de autocorrect-functie is die paper in papier heeft veranderd.
"godverd0mme jy klootzak ik dacht jy alles in me leven was maar ik heb het mis eigenlik ben je niets dan een verrader die mensen een mes in de rug steekt!!1!1!quote:
moet je eens in US rond kijken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:04 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:32 schreef A.Jensen het volgende:
Al mijn medefokkers gaan nu haten
[ afbeelding ]
Het betreffende filmpje hier:
Wat is hier mis mee? Wat wil je anders wat mensen op Facebook zetten? Sterker nog, vind het nog beter dan de meeste andere posts omdat hij iets bijzonders doet (in zijn eentje barbecueën). In die zin is het wel nieuwswaardig en relevant.quote:
Misschien dat ze mobiel zit? Een echt drama soms dat toetsenbordje, en de foutieve autocorrectie correcties.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:52 schreef Finland. het volgende:
Door dat filmpje schaam ik me er voor dat ik ooit op het vmbo heb gezeten.
Overigens, ik heb iemand in op FaceBook waar ik in het verleden ook wel mee heb samengewerkt binnen de studievereniging. Op FaceBook maakt ze echt de meest belachelijke zinnen, weet ze niet wat interpunctie is en dies al niet meer. Maar als je dan met haar mailcontact hebt, dan kan ze het opeens wel goed doen (of in ieder geval: niet perfect, maar wel gewoon leesbaar). Waarom kunnen mensen niet gewoon fatsoenlijk Nederlands op FaceBook schrijven? Niet dat ik foutloos ben, maar sommige taalfouten slaan echt alles.
Lees dan gewoon je berichten beter na.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien dat ze mobiel zit? Een echt drama soms dat toetsenbordje, en de foutieve autocorrectie correcties.
"Ach meid toch , ik hoop dat 'ie snel weer in slaap valt"quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef Psy-freak het volgende:
M'n eerste vriendinnetje, nu in verwachting van draak no. 3
Whaha zit ik lekker tv te kijken zie ik ineens een gigantische speen met 2 kraaloogjes voor de lens van de babyfoon verschijnen! Volgens mij was er iemand wakker geworden...
nieuwe 3KBquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:32 schreef A.Jensen het volgende:
Al mijn medefokkers gaan nu haten
[ afbeelding ]
Het betreffende filmpje hier:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef Robbert. het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw doet voor de derde x het vmbo.
Exen met kinderenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef Psy-freak het volgende:
Whaha zit ik lekker tv te kijken zie ik ineens een gigantische speen met 2 kraaloogjes voor de lens van de babyfoon verschijnen! Volgens mij was er iemand wakker geworden...
Goddank wel. Anders had ik nu een verlept wijf met 2,5 lelijke kinde.. uh kids.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Exen met kinderen![]()
Dan weet je weer welke dans je ontsprongen bent
Inderdaad zeg!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Exen met kinderen![]()
Dan weet je weer welke dans je ontsprongen bent
Ik vind af en toe een berichtje over hun kinderen wel leuk om te lezen, maar elke dag updates over diezelfde kinderen die niets interessanters doen dan trampolinespringen, dat gaat me dan te ver.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:02 schreef DroogDok het volgende:
Wat voor status updates zijn dan eigenlijk wel "normaal"? Ik zie hier toch regelmatig dingen voorbijkomen die weliswaar nietszeggend zijn, maar nou ook weer niet heel opzienbarend in mijn ogen.
En je bent niet eens 25... toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef Psy-freak het volgende:
Net niet.quote:
Neem aan dat je eerste vriendinnetje ook zo rond die leeftijd is...?quote:
Jup... net een konijn die slet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Neem aan dat je eerste vriendinnetje ook zo rond die leeftijd is...?
En nee.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jup... net een konijn die slet.
Oh.
Ik weet het niet. En d'r tetten zijn kleiner dan eerst, kutkids.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]Damn. Hoeveel zullen er nog volgen?
Je zou haast zeggen dat ze juist groter zijn geworden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik weet het niet. En d'r tetten zijn kleiner dan eerst, kutkids.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:52 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
"godverd0mme jy klootzak ik dacht jy alles in me leven was maar ik heb het mis eigenlik ben je niets dan een verrader die mensen een mes in de rug steekt!!1!1!![]()
"
Ze is altijd al een beetje tegendraads geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ze juist groter zijn geworden.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze is altijd al een beetje tegendraads geweest.
Imageshack werkt niet!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:05 schreef Castellana het volgende:
[ http://img19.imageshack.us/img19/4782/yrm0.jpg (copy/paste deze link) ]
Ik weiger iedere collega op fb. Het zijn collega's, geen vrienden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:05 schreef Castellana het volgende:
Dit weekend werd ik door een van mijn favoriete collega's toegevoegd op Facebook. Het is een lieve vrouw met wie ik erg goed kan praten en ik werk graag met haar.
Echter werd ik vanmiddag nogal opgeschrikt door onderstaand gesprek, over het naderend noodweer. Rood is mijn collega (excuses voor mijn matige Paint skills). Ik moet eerlijk bekennen dat ik nogal in shock ben. In real life zo'n leuke spontane vrouw en dan lees ik nu dit allemaal..
[ http://img19.imageshack.us/img19/4782/yrm0.jpg (copy/paste deze link) ]
Ja ik normaal dus ook, maar ja ik dacht 'wat kan er misgaan met zo'n leuke vrouw?'..quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weiger iedere collega op fb. Het zijn collega's, geen vrienden.
Bij deze ben je er achter gekomenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:19 schreef Castellana het volgende:
[..]
Ja ik normaal dus ook, maar ja ik dacht 'wat kan er misgaan met zo'n leuke vrouw?'..
Stoer man!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weiger iedere collega op fb. Het zijn collega's, geen vrienden.
Niks stoers aan, maar maakt het leven wel een stuk makkelijkerquote:
Ditquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niks stoers aan, maar maakt het leven wel een stuk makkelijker
Briljante showquote:
Boetes zijn ook idioot hoog, men moet zich afvragen of we nog wel op de goeie hoogte zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geklaag over verkeersboetes. Mensen die helemaal verontwaardigd zijn omdat ze zeer terecht bekeurd zijn. Als je een slordige 30 km te hard rijdt moet je niet gaan zeuren dat de boetes zo hoog zijn
.
Hallo, 30 km te hard en dan zeuren over een hoge boetequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Boetes zijn ook idioot hoog, men moet zich afvragen of we nog wel op de goeie hoogte zijn.Alleen als iemand dat zegt, toevallig als ze net bekeurd zijn, dan is het natuurlijk "JA, MAAROOHHH, JE WIST UT, JE WIST UT. JE DOET T ZELLUF."
Ik ga er ook niet om klagendrama queenen, helemaal niet op Facebook in diezelfde update als waar ik zeg dat ik een boete heb.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hallo, 30 km te hard en dan zeuren over een hoge boete. Of fout parkeren "ja, het was maar eventjes hoor!", of zonder licht fietsen etc etc. Dat zijn toch allemaal zaken waarvan je verdomd goed weet dat je fout zit maar dat je gewoon gemakzuchtig bent.
Ik ben ook zeker niet heilig in het verkeer maar ga er niet full dramaqueen van als ik een boete krijgEn al helemaal niet of facebook...
De boetes kunnen niet niet hoog genoeg zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet om klagendrama queenen, helemaal niet op Facebook in diezelfde update als waar ik zeg dat ik een boete heb.
En álle boetes zijn te hoog, trust me. Niet alleen de 30+, die wordt sowieso bepaald door OvJ. Maat van mij heeft vandaag een boete gekregen, 7 kmph te hard, 58eu.
7 kmph te hard is iets van 13 voor correctie en dat betekent dat je op de teller tegen de 20 te hard reed doorgaans. Mja, dan kan je een boete verwachten. En daar vind ik 6 tientjes niet veel voor. Kijk, ik baal ook als ik 'm in de bus krijg hoor maar als je een beetje op let zijn vrijwel alle boetes te voorkomen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet om klagen, helemaal niet op Facebook in diezelfde update als waar ik zeg dat ik een boete heb.
En álle boetes zijn te hoog, trust me. Niet alleen de 30+, die wordt sowieso bepaald door OvJ. Maat van mij heeft vandaag een boete gekregen, 7 kmph te hard, 58eu.
MORAALRIDDER.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De boetes kunnen niet niet hoog genoeg zijn.
Niet mijn boete, dus ik zit er niet zo mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
7 kmph te hard is iets van 13 voor correctie en dat betekent dat je op de teller tegen de 20 te hard reed doorgaans. Mja, dan kan je een boete verwachten. En daar vind ik 6 tientjes niet veel voor. Kijk, ik baal ook als ik 'm in de bus krijg hoor maar als je een beetje op let zijn vrijwel alle boetes te voorkomen.
Dan zou ik ook even vloekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
MORAALRIDDER.
[..]
Niet mijn boete, dus ik zit er niet zo mee.Mijn hoogste was 410eu, dus ik zal niet teveel zeggen.
Ik geef dan natuurlijk ook niemand anders de schuld behalve mijzelf, want ik rij altijd zelf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zou ik ook even vloeken. Maar die heb je ook niet voor niks gekregen en was naar alle waarschijnlijkheid ook dik terecht en makkelijk te voorkomen geweest.
Woooh dit is inderdaad ook een mooi pareltje. Het lijkt wel wat op de Nu.nl reactie's ook zo kortzichtig als, dom en vol met spellingfouten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:16 schreef Jerkmaine het volgende:
In deze topicreeks is het de etiquette om namen onleesbaar te maken, maar aangezien de pagina van de ABN AMRO - die hier netjes haar excuses aanbiedt - wagenwijd open staat houden we het gewoon bij een link naar tenenkrommende reacties. Enjoy the ride
Hoeveel last heb je daarvan en denk je daadwerkelijk dat dat bij andere banken minder is?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef kami124 het volgende:
Ik zou als ik bij de ABN Amro-klant was, daar weg gaan, niet om dat de ABN Amro zo slecht is, maar omdat (sommige van) je mede-rekeninghouders zo achterlijk dom zijn.
Dat kan. Dan verschillen we van mening. Ik krijg een gevoel van plaatsvervangende schaamte als ik dit zie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee? Wat wil je anders wat mensen op Facebook zetten? Sterker nog, vind het nog beter dan de meeste andere posts omdat hij iets bijzonders doet (in zijn eentje barbecueën). In die zin is het wel nieuwswaardig en relevant.Voor dit soort dingen is Facebook gemaakt.
quote:TEST 1
Dit is het verhaal van een jonge vrouw.
Op de begrafenis van haar moeder ziet ze een man die ze niet kent. Ze vindt hem geweldig, de man van haar dromen zeg maar.. Ze is op slag vreselijk verliefd !
Een paar dagen later, vermoordt de jonge vrouw haar eigen zus.
Vraag:
Wat is de reden dat ze haar eigen zus doodt?Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een fantastische beroemde psycholoog.
Je geeft 2 stukken informatie, en bij de enige logische conclusie denk je als een psychopaat?![]()
Dat dus... En dan nog zelfs zwaar gestuurd in die richtingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw.Wat een fantastische beroemde psycholoog.
Je geeft 2 stukken informatie, en bij de enige logische conclusie denk je als een psychopaat?
Teeuwenquote:
Wat ze wel niet doen voor aandachtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw.Wat een fantastische beroemde psycholoog.
Je geeft 2 stukken informatie, en bij de enige logische conclusie denk je als een psychopaat?
Ontvrienden. En direct....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:10 schreef vencodark het volgende:
The shit is on! Ik zag zojuist het dieptepunt van 1 van mijn Facebookvrienden.
Een steen vind ik toch nog wat beter dan een embryo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik overweeg het.Of iig uit mijn newsfeed.
Bah, lekker begin vd dag, zo'n grafsteen in beeld.
Nu wil ik niet bevooroordeeld zijn maar mijn baby is toch wel mooier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:48 schreef Queens het volgende:
Zo'n moeder die haar baby opgeeft voor zo'n 'mijn baby is de mooiste/beste' wedstrijd (en mensen dus via FB om stemmen vraagt) en dan in 12 uur tijd maar 2 stemmen krijgen![]()
[ link | afbeelding ]
Als ze maar 20 stemmen nodig heeft dan krijgen al die wurmen blijkbaar niet al teveel stemmen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:48 schreef Queens het volgende:
Zo'n moeder die haar baby opgeeft voor zo'n 'mijn baby is de mooiste/beste' wedstrijd (en mensen dus via FB om stemmen vraagt) en dan in 12 uur tijd maar 2 stemmen krijgen![]()
[ link | afbeelding ]
dat win je nooit, aangezien iedere moeder haar schijtende jankenden geldkostende gedrocht het mooiste vind.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:48 schreef Queens het volgende:
Zo'n moeder die haar baby opgeeft voor zo'n 'mijn baby is de mooiste/beste' wedstrijd ]
Wat een onzin...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
7 kmph te hard is iets van 13 voor correctie en dat betekent dat je op de teller tegen de 20 te hard reed doorgaans. Mja, dan kan je een boete verwachten. En daar vind ik 6 tientjes niet veel voor. Kijk, ik baal ook als ik 'm in de bus krijg hoor maar als je een beetje op let zijn vrijwel alle boetes te voorkomen.
Je kunt overdrijvenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef kami124 het volgende:
Ik zou als ik bij de ABN Amro-klant was, daar weg gaan, niet om dat de ABN Amro zo slecht is, maar omdat (sommige van) je mede-rekeninghouders zo achterlijk dom zijn.
Niet zo zeer last, maar het krijgt een aardig niveautje "Telegraaf-lezer" terwijl er op andere items op hun pagina meer volwassen reacties binnenkomenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoeveel last heb je daarvan en denk je daadwerkelijk dat dat bij andere banken minder is?
Screenshotje dan maar? Er zullen vast "gepaste" reacties geplaatst zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:10 schreef vencodark het volgende:
The shit is on! Ik zag zojuist het dieptepunt van 1 van mijn Facebookvrienden.
Kan het niet quoten want: als statusupdate heeft ze een foto van haar vaders grafmet daarbij de mededeling dat ze hem nog erg mist, zeker nu ze zwanger is.
Ohja en als nieuwste profielfoto natuurlijk een echo.
Is niets meer privé??Damn.
Je bent gewoon jaloers omdat hij zo'n leuke mokkel kan keesen en jij niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:57 schreef durrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een typisch nerdje ( vast ook op FOK!) dat gefriendzoned is
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:55 schreef RadioSlut het volgende:
Niet direct te maken met Facebook...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:48 schreef Queens het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het is zelfs niet eens 'cute'
Er ging iemand dood in dat verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
En stuk voor stuk zijn ze zo lelijk dat je ze eigenlijk alleen maar met een hengel of kruiwagen in de tuin zou zetten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:00 schreef wise het volgende:
[..]
dat win je nooit, aangezien iedere moeder haar schijtende jankenden geldkostende gedrocht het mooiste vind.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:42 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]
Die persoon heeft een kind met Down zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, 2 doodnormale kinderen, weliswaar in de leeftijdscategorie "wat groeien ze zo snel, snif snif huil eerste keer school, ik mis ze" etc., maar verder doodnormaalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die persoon heeft een kind met Down zeker?
Hmja. Aan de tekst te zien zou je verwachten dat die kinderen blijkbaar wat dommer dan normaal zijn. Anders post je als moeder toch niet zo'n plaatje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nope, 2 doodnormale kinderen, weliswaar in de leeftijdscategorie "wat groeien ze zo snel, snif snif huil eerste keer school, ik mis ze" etc., maar verder doodnormaal
Er wordt dus geliked uit jouw naam zonder dat je dit weet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:26 schreef kami124 het volgende:
Hierbij een algemene klacht van Facebook zelf, ik zat net op m'n telefoon te kijken en zag de volgende advertentie:
[ afbeelding ]
Het bleek dat m'n scharrel dit "leuk" vond, dus ik zeg beter haal je die troep van je Facebook af. Wat blijkt, dit vind ze helemaal niet "leuk" en is dus pure reclame, die nog eens niet klopt ook.
Ik had hier al eens over gehoord, maar ik dacht dat ze hier mee gestopt waren, niet dus.
Ja. Tenminste als je naar de Facebook van die persoon gaat zie je geen like staan van dat bedrijf. Maar bij de reclame, zie je wel doodleuk haar naam en profielfoto en dat ze het leuk vind (oftewel zie fotoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er wordt dus geliked uit jouw naam zonder dat je dit weet?
Dat wist ik niet.
[ afbeelding ]
Kinderen zijn in het begin ook lelijke wormen, hebben dan een ranzige ontpoppingsfase en komen met een beetje mazzel uit als vlinder. Proces duurt alleen 20 jaar ipv 2 weken, maar dat zijn details.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Maar te hard = te hard, en dus boete.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat een onzin...7kmph = 7kmph en niet 20kmph vanwege de correctie en tellerafwijking.
En interpunctie is er niet in te zien. Oh jawel, zo hier en daar ergens in het midden van een zin?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat bezielt men om dit op FB te gooien?? ''Je moeder was van de buurman..''![]()
[ afbeelding ]
Ik bleek ook een keer Jupiler geliked te hebben, terwijl dat echt niet zo was. Ik dacht dat ik zelf per ongeluk op iets gedrukt had, maar ik twijfel daar nog steeds aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:26 schreef kami124 het volgende:
Hierbij een algemene klacht van Facebook zelf, ik zat net op m'n telefoon te kijken en zag de volgende advertentie:
[ afbeelding ]
Het bleek dat m'n scharrel dit "leuk" vond, dus ik zeg beter haal je die troep van je Facebook af. Wat blijkt, dit vind ze helemaal niet "leuk" en is dus pure reclame, die nog eens niet klopt ook.
Ik had hier al eens over gehoord, maar ik dacht dat ze hier mee gestopt waren, niet dus.
[ afbeelding ]
'Wij slaan vlinders altijd dood.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb niet eens een poging gedaan om het te lezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat bezielt men om dit op FB te gooien?? ''Je moeder was van de buurman..''![]()
[ afbeelding ]
quote:A
Vanavond kelder met B C en D
Vind ik leuk · · 2 minuten geleden in de buurt van xxx ·
quote:B
Euhm ik ga met een vriendin?
ongeveer een minuut geleden via mobiel · Vind ik leuk
quote:A
Ja dan zie ik je toch daar
ongeveer een minuut geleden via mobiel · Vind ik leuk
Tja, normale volgorde zou zijn dat A post 'vanavond met C en D' en dat B dan komt met 'he ik ook' en A met 'oh leuk, zie ik je daar'.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef Susteren het volgende:
![]()
Weet niet wat ik nu triester vind, bericht plaatsen met mensen waar je niet mee gaat of erop reageren dat je niet met hem gaat
Ja dit iddquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tja, normale volgorde zou zijn dat A post 'vanavond met C en D' en dat B dan komt met 'he ik ook' en A met 'oh leuk, zie ik je daar'.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Maar waar zijn hun aan overleden als ik vragn mag
SOOOWW, alsof het nog niet erg genoeg was met al die sterfgevallen, was opa ook nog eens blind. Of was dat deels de doodsoorzaak?quote:de jongens aan longkanker, en de meiden aan borst, baarmoeder en longkanker en je oma aan borstkanker en je opa aan long en botkanker en hij was blind
Misschien zag die de trein niet aankomenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
[..]
SOOOWW, alsof het nog niet erg genoeg was met al die sterfgevallen, was opa ook nog eens blind. Of was dat deels de doodsoorzaak?
Poeh poeh, wat een provocatie, in je eentje BBQen. Fuck the system!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:57 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zou echt wat voor mij zijn. Lekker schijt hebben aan wat anderen denken. Beetje provoceren, beetje om de reacties lachen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:51 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Poeh poeh, wat een provocatie, in je eentje BBQen. Fuck the system!!
is dit echt?quote:
ow vandaar dat ik laatst pampers leuk vond! Dacht al, ik ben geen actie van hun tegengekomen en heb geen luiers nodig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er wordt dus geliked uit jouw naam zonder dat je dit weet?
Dat wist ik niet.
niet als je die persoon kent...quote:
Nou, t is zon jankwijf, en dit komt minstens 1x per week voorbijquote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar leg dan uit wat er mis mee is.
Tegen haar ex? Tegen vriendinnen? Tegen alle mannen in haar vriendenlijst? Tegen jou?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Nou, t is zon jankwijf, en dit komt minstens 1x per week voorbij
Maar dat is een heel andere discussie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar te hard = te hard, en dus boete.
Daar heb ik uiteraard niks tegen in te brengenquote:Op maandag 24 juni 2013 08:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar dat is een heel andere discussie.
Mooi meisje, mooie natuur, mooie foto. En dan de beschrijving...beetje jammerquote:
quote:
Dit, ik las de omschrijving niet en dacht: wat is hier mis mee?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mooi meisje, mooie natuur, mooie foto. En dan de beschrijving...beetje jammer
Liever dat ze dat er neerzetten dan:quote:Op maandag 24 juni 2013 16:28 schreef thats_meh het volgende:
Mensen die bij beroep op Facebook 'huismoeder' zetten
Er mist nog een stukje...quote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Liever dat ze dat er neerzetten dan:
[ afbeelding ]
quote:En tot mijn grote spijt,
heb ik voor het maken van dit lelijke kunstwerk in MS Paint nog wel zat tijd.
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:54 schreef SunTzu het volgende:
Onlangs 3 vrouwen van mijn facebook verwijderd omdat ze dingen postten zoals dat ze niet op hun lijn hoeven te letten omdat ze toch al hun ventje en mannetje hadden. Dezelfde vrouw postte een tijdje terug tijdens haar zwangerschap dat ze lekker aan het genieten was van een sigaretje. 19 likes, wtf Nederland.
Eentje postte een tegeltje waarop stond: "Liever 15 dagen schamen op het strand, dan 365 dagen beulen in de sportschool". Allemaal huisvrouwen en fatties die eronder schreven: "Zo is dat meid". Later postte ze iets van: "Ken je van die mensen die een hardloop-app hebben die dan post hoeveel ze hebben gelopen, ga dood".
Dat was gewoon de reden om al die fatties te verwijderen.
Heel erg jammer, eentje veranderde haar tijdlijn foto en dan ook nog de spelfout:
SPOILER1
Ze was 7 jaar geleden toen ik haar leerde kennen nog slank en knap.
Klacht: Vrouwen die na hun opleiding meteen een gozer aan de haak slaan niets met hun diploma's doen, heel facebook onderspammen met hun baby's en natuurlijk like en deel acties. Vervolgens ook nog eens het vertikken om iets aan hun gezondheid of uiterlijk te doen omdat ze hun mannetje toch al hebben.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:15 schreef stoereboii het volgende:
Jaja het is weer zover hoor, morgenavond is er een feestje waarvoor de toegangskaarten al een maand uitverkocht waren. Nu plots biedt iedereen zijn kaart aan, zoals dat de gewoonte is net voor het evenement, maar dan zijn er ook nog mensen die berichtjes plaatsen als dit: "kaart gezocht"
Stuur dan gewoon een berichtje naar de mensen die kaarten aanbieden.
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Liever dat ze dat er neerzetten dan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze was 7 jaar geleden toen ik haar leerde kennen nog slank en knap.
Klacht: Vrouwen die na hun opleiding meteen een gozer aan de haak slaan niets met hun diploma's doen, heel facebook onderspammen met hun baby's en natuurlijk like en deel acties. Vervolgens ook nog eens het vertikken om iets aan hun gezondheid of uiterlijk te doen omdat ze hun mannetje toch al hebben.
Hier word ik dus echt verdrietig van.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:22 schreef zarGon het volgende:
Log desnoods uit voordat zij 'm te pakken krijgt. of lock je laptop (Windows-toest + L).
Waarom doe je dat niet? En dan gewoon even weglopen en als ze er iets van zegt uitleggen dat het is vanwege privacyredenen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:23 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen vervelende opstandige puber, nooit geweest..
en vind mezelf te oud om ruzie te gaan maken over zo iets..
maar erger me wel behoorlijk hier aan..
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:15 schreef SunTzu het volgende:
Onlangs 3 vrouwen van mijn facebook verwijderd omdat ze dingen postten zoals dat ze niet op hun lijn hoeven te letten omdat ze toch al hun ventje en mannetje hadden. Dezelfde vrouw postte een tijdje terug tijdens haar zwangerschap dat ze lekker aan het genieten was van een sigaretje. 19 likes, wtf Nederland.
Eentje postte een tegeltje waarop stond: "Liever 15 dagen schamen op het strand, dan 365 dagen beulen in de sportschool". Allemaal huisvrouwen en fatties die eronder schreven: "Zo is dat meid". Later postte ze iets van: "Ken je van die mensen die een hardloop-app hebben die dan post hoeveel ze hebben gelopen, ga dood".
Dat was gewoon de reden om al die fatties te verwijderen.
Heel erg jammer, eentje veranderde haar tijdlijn foto en dan ook nog de spelfout:Mijn ogen. Ze doen pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze was 7 jaar geleden toen ik haar leerde kennen nog slank en knap.
Hier word ik dus echt verdrietig van.
[ afbeelding ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Pff, zijn dit soort mensen nu ook jaloers op iedereen die wel slank is? Zou bijna denken dat zij zich beter voelen. Of ze vinden dat in ieder geval.quote:
Blijkbaar. Niks mis met een beetje vlees op de botten, maar het hoeft geen blubberzooi te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff, zijn dit soort mensen nu ook jaloers op iedereen die wel slank is? Zou bijna denken dat zij zich beter voelen. Of ze vinden dat in ieder geval.
Ik moest dit echt een aantal keer lezen om het enigszins te begrijpen, jaquote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef Snaps93 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit van punten en komma's gehoord..
Ze mag het 2de jaar in, dus ik denk VMBO en derhalve schat ik haar leeftijd op 16. Maar mentaal? Een 4e daarvan.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik moest dit echt een aantal keer lezen om het enigszins te begrijpen, jaHoe oud is die persoon?
Kan ze gelijk alle vrije tijd besteden aan een cursus Nederlands.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef Snaps93 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit van punten en komma's gehoord..
Gewoon standaard afsluiten met #fiyoloquote:Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Jerkmaine het volgende:
Hashtag #wat ook echt. Op Twitter gaat het vaak mis, op Facebook is het niet anders...
Ik moet zeggen dat het hier eigenlijk minder geworden lijkt sinds de hashtags officieel zijn.. Mensen lijken zich bewuster van hun hashtaggebruik ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gewoon standaard afsluiten met #fiyolo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |