Stoer, grappig dat ik was geband omdat ik capuchonjongen kutbelg noemde, dus zie je volgende week weerquote:
Sja, jij hebt geen status hier. Ik mag dat.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Stoer, grappig dat ik was geband omdat ik capuchonjongen kutbelg noemde, dus zie je volgende week weer
Beetje consequent zijn modjes
Ik zal maar zwijgen voordat ik weer een ban krijg om een kutreden, maar vind ook dat de mods consequent moeten zijn en dat jij en Lindgren. Een ban verdienen...quote:Op maandag 24 juni 2013 15:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sja, jij hebt geen status hier. Ik mag dat.
Mods gaan helemaal niet over bans. Dat had ik je al een keer uitgelegd.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik zal maar zwijgen voordat ik weer een ban krijg om een kutreden, maar vind ook dat de mods consequent moeten zijn en dat jij en Lindgren. Een ban verdienen...
Wat maakt dat jij op deze gedachtengang komt? We gaan namelijk met 21 man.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef LissaZuid het volgende:
TS heeft geen vrienden om naar het feest te gaan
aanvallen van Admins op hun ban-beleid, kon je wel eens duur komen te staan.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik zal maar zwijgen voordat ik weer een ban krijg om een kutreden, maar vind ook dat de mods consequent moeten zijn en dat jij en Lindgren. Een ban verdienen...
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef LissaZuid het volgende:
TS heeft geen vrienden om naar het feest te gaan
TS, wij wisten al dat u schizofreen bent, dat hoefde u niet te zeggen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef stoereboii het volgende:
Wat maakt dat jij op deze gedachtengang komt? We gaan namelijk met 21 man.
ok mr.Sony en al de rest is echtquote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
aanvallen van Admins op hun ban-beleid, kon je wel eens duur komen te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |