je kan je afvragen wat erger is, er aan mee doen of het programma uberhaupt kennen..quote:Op maandag 17 juni 2013 22:29 schreef Remqo het volgende:
Vanochtend verschenen ineens een hoop foto's via m'n nichtje en haar vriend (beetje een tokkie-stel) over dat er opnames bij hun thuis waren.
Ik dacht meteen aan 'Bonje met de buren', dat bleek nog echt zo te zijn, nadat ineens ook foto's van hun met John Williams en Natasha Froger voorbij kwamen.... en trots wat ze er op zijn!
Ik zou me doodschamen als ik sowieso in dat programma voor zou komen, laat staan facebook volspammen.
Aan het programma meedoen zonder het te kennenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je kan je afvragen wat erger is, er aan mee doen of het programma uberhaupt kennen..
'k had het dan ook niet over die tokkiesquote:Op maandag 17 juni 2013 23:04 schreef padlarf het volgende:
[..]
Aan het programma meedoen zonder het te kennen
Dat is niet zo moeilijk, het programma heb ik een enkele keer gezien en toen dacht ik: je zou er maar aan meedoen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je kan je afvragen wat erger is, er aan mee doen of het programma uberhaupt kennen..
zou een apart topic voor moeten komen, zulke programma's. Help mijn kind is VET. Help, mijn man is klusser of heeft een hobby, lees: wij hebben een kansloze relatie/huwelijk. Help! Aandacht! Kots!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, het programma heb ik een enkele keer gezien en toen dacht ik: je zou er maar aan meedoen.
Help, mijn 30-jarige zoon is maagd!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
zou een apart topic voor moeten komen, zulke programma's. Help mijn kind is VET. Help, mijn man is klusser of heeft een hobby, lees: wij hebben een kansloze relatie/huwelijk. Help! Aandacht! Kots!
Oh ja, die ook nog ja. Echt. Waarom?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Help, mijn 30-jarige zoon is maagd!
Ach ja, het is uitlach-TV.
Ik ben wel benieuwd naar de uitzending, want mijn nichtje en haar man zijn natuurlijk lief en onschuldig enzo en de buren zijn sukkels natuurlijk
Zoals ik al zei, uitlach-TVquote:
help mu man is homoquote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
zou een apart topic voor moeten komen, zulke programma's. Help mijn kind is VET. Help, mijn man is klusser of heeft een hobby, lees: wij hebben een kansloze relatie/huwelijk. Help! Aandacht! Kots!
Of "Help, mijn wijf is lelijk en dik". Maar dan heet het ineens "De metamorfose"quote:
Shitquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:24 schreef exile79 het volgende:
[..]
Of "Help, mijn wijf is lelijk en dik". Maar dan heet het ineens "De metamorfose"
Nope! Heb het net even uitgeprobeerd en er gebeurt niks bijzonders. Dus degene op dat plaatje is bijzonder geretardeerd, niet 9gag.quote:Op maandag 17 juni 2013 07:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen dat 9gag ze zo aanbiedt als je op die site op delen klikt
Ik onderschrijf je conclusie dat diegene bijzonder geretardeerd isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope! Heb het net even uitgeprobeerd en er gebeurt niks bijzonders. Dus degene op dat plaatje is bijzonder geretardeerd, niet 9gag.
quote:The first day in Holland with nice weather and I have to sit inside.. #87,8 degrees Fahrenheit
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Fiorano het volgende:
Gozer heeft een paar weken wat Amerikanen in huis gehad, tegenwoordig gaat alles dus in het "Amerikaans" op z'n Facebook, bijvoorbeeld:
[..]
Godverdomme, steeds als je denkt dat het niet kanslozer kan .quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Fiorano het volgende:
Gozer heeft een paar weken wat Amerikanen in huis gehad, tegenwoordig gaat alles dus in het "Amerikaans" op z'n Facebook, bijvoorbeeld:
[..]
[..]
quote:
Reacties:quote:Ze mag dan wel een halve dominicaanse zijn... Maar ook haar Friese bloed mogen we niet vergeten !!! # 50% heit 50% mem = 100% ikke
*Hier foto van kind met die tekst op het shirt*
Doodstampenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:31 schreef VeerEli het volgende:
Geen zin om te knippen en plakken enz, maar dit was toch ook wel droevig:
[..]
Reacties:
D: Zie ik daar ook al kleine stevige beentjes??
M (de moeder): Nee D ze bewoog erg veel dus dat is dubb gegaan door de camera haha ze heeft nogsteeds spillepootjes
D: hihihi!
A: Hahahahahaha koekieeeee tochh wat een mooierdd
M (de moeder): Wahaha ja . ook haar Friese roods zijn belangrijk
A: Hahahaha ofcourse.. unze helvbluudje hahahaha ken me toch geen friesssss
M (de moeder): Ohjawel ik zing Friese slaap lietjesdie zong me moeder ook altijd voor mij wahaha
Letterlijkroods
helvbluudje
![]()
slaap lietjes
![]()
![]()
Ditquote:Op dinsdag 18 juni 2013 06:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nationalistisch geleuter terwijl 90% het volkslied niet eens kent.
sit inside..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Fiorano het volgende:
[..]
quote:After every flight, QANTAS pilots fill out a form, known as a 'gripe sheet' to tell mechanics about problems with the aircraft. The mechanics fix the problem, and then document their repairs on the form.
Here are some actual maintenance problems submitted by the pilots (marked with a 'P') and the solutions recorded (marked by an 'S') by maintenance engineers, who by the way have a sense of humour:
P: Left inside main tyre almost needs replacement.
S: Left inside main tyre almost replaced.
P: Test flight OK, auto-land very rough.
S: Auto-land not installed on this aircraft.
P: Something loose in cockpit.
S: Something tightened in cockpit.
P: Dead bugs on windshield.
S: Live bugs on back order.
P: Auto pilot in altitude-hold mode produces a 200 feet per minute descent.
S: Can't reproduce problem on the ground.
P: Evidence of leak on right main landing gear.
S: Evidence removed.
P: DME volume unbelievably loud.
S: DME volume set to more believable level.
P: Friction locks cause throttle levers to stick.
S: That's what friction locks are for.
P: IFF inoperative in OFF mode.
S: IFF always inoperative in OFF mode.
P: Suspect crack in windshield.
S: Suspect you're right.
P: Number 3 engine missing.
S: Engine found on right wing after brief search.
P: Aircraft handles funny.
S: Aircraft warned to straighten up, fly right and be serious.
P: Target radar hums.
S: Reprogrammed target radar with lyrics.
P: Mouse in cockpit.
S: Cat installed in cockpit.
P: Noise coming from under instrument panel. Sounds like a midget pounding on something with a hammer.
S: Took hammer away from midget.
Deze is inderdaad wel tof, jammer dat 90% van facebook-gebruikers hier de ballen van snaptquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:40 schreef DW457 het volgende:
Normaal gesproken heb ik echt een hekel aan die grapjes die mensen continu delen, maar heeeeeeeel af en toe zit er wel een leuke tussen:
[..]
Dat is idd wel spijtig...heel spijtig...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Deze is inderdaad wel tof, jammer dat 90% van facebook-gebruikers hier de ballen van snapt
Die is al best wel oud, heel erg oud.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:40 schreef DW457 het volgende:
Normaal gesproken heb ik echt een hekel aan die grapjes die mensen continu delen, maar heeeeeeeel af en toe zit er wel een leuke tussen:
[..]
Mja, dus?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die is al best wel oud, heel erg oud.
'k vind m wel leuk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die is al best wel oud, heel erg oud.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:40 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik kreeg hier dus serieus kippenvel vanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ook dat ',8' betekent gewoon dat die lulhannes het via het internet even heeft berekend wat het nou precies wasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Ik kreeg hier dus serieus kippenvel vanEn dat met 87,8 Fahrenheit
Collega van mij heeft een tijdje een Indiaan (Eentje uit India, noem me niet racistisch), moet er niet aan denken dat hij nu Indiase-statussen gaat plaatsen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Het begint bij kennen dus dat is erger.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
[..]
quote:Weekends are a bit like rainbows; they look good from a distance but disappear when you get up close to them.
quote:My flight to Manchester is booked. Within six weeks, I'm in the United Kingdom to study English!:)
quote:A friend is one that knows you as you are,
Understands where you have been,
Accepts what you have become,
And still allows you to grow.
quote:Yeah!! I've passed an English test again! This time it was a reading, listening and writing test. Many thanks to my american friends!! #Happy
quote:Tonight it will be the last night with all the Americans! Within two weeks, they became from unknown people to good friends! They have eaten bitterballen, kroketten, frikandellen, stroopwafels, french fries, stroop, peanutbutter, bread and a lot more. They learned me to talk English. Now I can speak English a little bit better. We had a lot of fun evenings togheter. Yesterday we celebrated my birthday. Perhaps, that was the only time with american people! In short, these were the best two weeks of my life! I will miss you guys!!
tante op de facebook van men moederquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ongetwijfeld gepost door een volslank persoon?
(nog) geenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Enne, hoeveel #terrasje #genieten berichten hebben jullie al gezien?
Die invasie was vorige week, nu is het de week vol schijtkoters in een wieg\karretje #buitenindezon##ge##nie##ten en mensen die het moeilijk hebben met de warmte op kantoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Enne, hoeveel #terrasje #genieten berichten hebben jullie al gezien?
Heeft ze niks beters te doen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:36 schreef Knijpflesje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat dus de hele dag door.
Nee ze wenst het, doen is een ander verhaalquote:
Zou echt wat voor mij zijn. Lekker schijt hebben aan wat anderen denken. Beetje provoceren, beetje om de reacties lachenquote:
Like a bossquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:57 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zou echt wat voor mij zijn. Lekker schijt hebben aan wat anderen denken. Beetje provoceren, beetje om de reacties lachen
das precies het verschil met de mensen die gewoon een goede relatie hebben, die hebben geen externe bevestiging nodigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze wenst het, doen is een ander verhaal
Wauw, ze hebben brood en friet gegetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef Fiorano het volgende:
Even een paar pareltjes van die kerel z'n FB:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:30 schreef Basxt het volgende:
dit tering joch.
https://www.facebook.com/austin.gray.10297
en dat is er één van de 5000. wat een ijdeltuit.quote:
Je bent gewoon jaloers omdat jij Kevin stiekem ook hartstikke leuk vindt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:36 schreef Knijpflesje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat dus de hele dag door.
Hier heb je ze allemaal in één gifquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:32 schreef Basxt het volgende:
[..]
en dat is er één van de 5000. wat een ijdeltuit.
En op de linkerbaan heeft gereden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks gaat ie nog vermelden hoeveel mile hij heeft gefietst 's avonds.
Ik heb al een vriend ja. En wij plaatsen dit soort bullshit niet omdat niemand het wat boeit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij Kevin stiekem ook hartstikke leuk vindt.
Kevin schaamt zich een beetje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:35 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Ik heb al een vriend ja. En wij plaatsen dit soort bullshit niet omdat niemand het wat boeit.
Also, valt me wel op dat Kevin nooit iets terug plaatst.
Hij moet op enkele frames niezen? Kan iemand dit trouwens verklaren op zijn profiel...?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:34 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Hier heb je ze allemaal in één gif
[ afbeelding ]
quote:Followed by 72,600 people
Je moet eens de gemiddelde leeftijd van al die volgers berekenen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:40 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Hij moet op enkele frames niezen? Kan iemand dit trouwens verklaren op zijn profiel...?
[..]
Die reactie!quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:36 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Dat profiel van Nora is zogenaamd van die hond zelf. Ik moest lachen om het commentaar.
Misschien zijn jullie het er niet mee eens, maar ik vind dit zo'n lelijke zinquote:11 weken en 2 dagen! Ons cadeautje groeit als kool!!!
Eenschquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie het er niet mee eens, maar ik vind dit zo'n lelijke zin
Valt mij mee, ik ken iemand die structureel over hun 'draakje' praat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie het er niet mee eens, maar ik vind dit zo'n lelijke zin
Jij hebt ook een lekker jochiequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef A.Jensen het volgende:
Een video van 5 seconden van een baby dat eventjes lacht..EVEN OP FACEBOOK ZETTEN HOOR! Uiteraard met de nodige reacties.
[ afbeelding ]
Dat mens post elke fucking dag over haar kleine boeffie. soms wel meerdere keren en\of zet bijna elke dag een foto neer en elke foto is hetzelfde: Een gezwel dat op zijn rug ligt, voor zich uit staart en verder geen ruk doet zoals iedere ander gezwel. Heb je dan niks beters te doen? Vreselijk wijf. Geen wonder dat de vader wegerend is..
Mijn kat heet draakjequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Valt mij mee, ik ken iemand die structureel over hun 'draakje' praat.
Mooi meisje hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:04 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Moet altijd wel lachen om de wanhopige reacties bij foto's van meisjes
Ja inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:24 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Mooi meisje hoor, maar ik snap de link niet helemaal... Ze heeft het over "outside", terwijl ze binnen staat?
Hey, zo iemand ken ik ook. Op het geboortekaartje werd de dochter ook aangekondigd met 'er is een roze draakje geboren'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Valt mij mee, ik ken iemand die structureel over hun 'draakje' praat.
Nobody cares verdomme, koop een dagboek of zo. Heeft ook nog niemand op gecomment/geliked, en terecht.quote:Vandaag twee toetsen gehad, Filosofie gemaakt onder scheikunde, de leerlingen die scheikunde maakte konden gewoon overpennen want de antwoorden waren meegegeven. Gelukkig was Robbie daar en zorgde hij ervoor dat alle antwoorden terug moesten. Filosofie ging wel goed, met hele antwoorden. Informatica over MSLogo nog nooit iets van gehoord tot voor kort maar die toets was ook te doen. Dat is altijd een kwestie van de vraag/stelling kopieren plakken in Google.com en dan krijg je het antwoord op de eerste pagina, fantastisch. Morgen wordt zwaarder met Economie en Aardrijkskunde.
Lucas, wat een heldquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:36 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Dat profiel van Nora is zogenaamd van die hond zelf. Ik moest lachen om het commentaar.
quote:& beste vriendinnetje! ♥
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Die gozer lijkt net op Bert van Bert & Ernie..
En dan reageren: 'Nou, inderdaad zeg. Wat een draak.'quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hey, zo iemand ken ik ook. Op het geboortekaartje werd de dochter ook aangekondigd met 'er is een roze draakje geboren'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |