twitter:GersPardoel twitterde op maandag 17-06-2013 om 00:57:02Thanks hè voor dit geweldige leven vol ups en downs!! #lovemyfansforever #hetalbumkomt #detoekomstisvanons reageer retweet
Ik dacht even dat je Gerst bedoeldequote:Op maandag 17 juni 2013 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Gers is ook weer met een nieuw album bezig. Ik zie een MH aankomen.twitter:GersPardoel twitterde op maandag 17-06-2013 om 00:57:02Thanks hè voor dit geweldige leven vol ups en downs!! #lovemyfansforever #hetalbumkomt #detoekomstisvanons reageer retweet
Godverquote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gers, pure aids. Doet altijd hetzelfde trucje, is er ook alleen maar om tienermeisjes warm te krijgen. Ik geef het een 3.
Er mist een stukje spitsvondig taalgebruikquote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gers, pure aids. Doet altijd hetzelfde trucje, is er ook alleen maar om tienermeisjes warm te krijgen. Ik geef het een 3.
Voor Gers Pardoel loopt je buurmeisje warm. Je zusje zou hem ook geniaal vinden. Maar uiteindelijk doet hij alleen maar hetzelfde trucje. Eigenlijk was het gewoon wanstaltig wat hij neerzette. Een wanprestatie voor Pinkpop. Een 3.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er mist een stukje spitsvondig taalgebruik
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Gers Pardoel loopt je buurmeisje warm. Je zusje zou hem ook geniaal vinden. Maar uiteindelijk doet hij alleen maar hetzelfde trucje. Eigenlijk was het gewoon wanstaltig wat hij neerzette. Een wanprestatie voor Pinkpop. Een 3.
Potentie voor een ONZ topicquote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Gers Pardoel loopt je buurmeisje warm. Je zusje zou hem ook geniaal vinden. Maar uiteindelijk doet hij alleen maar hetzelfde trucje. Eigenlijk was het gewoon wanstaltig wat hij neerzette. Een wanprestatie voor Pinkpop. Een 3.
Oef, dus daar gaat je no claim...quote:Op maandag 17 juni 2013 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
Zat te kijken of ik een baantje op kon schuiven, rij ik m'n voorganger aan
nog geen 10km/h gingen we, maar ja, wel kut
Lekker wijf, dat dan weer wel
Heb je een bril nodig?quote:Op maandag 17 juni 2013 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
Jup, 7 schadevrije jaren naar de maanquote:
Eerder koffiequote:
Jaa ja, 'ongelukje'quote:Op maandag 17 juni 2013 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ze belde net opquote:
Dat worden weer goeie weekend verhalenquote:Op maandag 17 juni 2013 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze belde net op
"Hoi met S... degene met wie je net een klein ongelukje hebt gehad"...
Het schoot door m'n hoofd om te zeggen:
"De laatste keer dat een vrouw dat tegen me zei moest ik een berg alimentatie betalen"
Ze gaat morgen op vakantie... damnquote:Op maandag 17 juni 2013 09:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat worden weer goeie weekend verhalen
Heerlijk dat soort actiesquote:
geen idee, maar ik vind er niets speciaals aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit een gevalletje we-zijn-omgekocht MH?
Vrijdag trouwerij op het strandquote:Op maandag 17 juni 2013 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu al zin in het weekend, en dan met name om het weer.
Met 19 graden in de regen? Ik zou vragen of ze het niet kunnen verzetten naar woensdag ofzo, veel beter weer.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrijdag trouwerij op het strandZin in
Lijkt mij niet iets wat je *even* verzet...quote:Op maandag 17 juni 2013 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met 19 graden in de regen? Ik zou vragen of ze het niet kunnen verzetten naar woensdag ofzo, veel beter weer.
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
klopt, het is idioot hoe die temperatuur omhoog gaat. Gisteren had ik nog een trui aan, woensdag staat er 35+ op de kaartenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 3 maanden geleefd in 35 graden, maar daar wen je aan en voelt het veel prettiger aan. Hier is het te kort zo warm om er redelijk aan te wennen en lijkt het wel 50 graden.
Als ik 30 graden wil reis ik wel af naar de evenaar.
Ik heb ook zin in het weekend. Woensdag komt die heavy bui al. Hoop ik. En daarna geen regen meer. Hoop ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat ja, al hou ik van regen. Dat mag nog gerust in bakken vallenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in het weekend. Woensdag komt die heavy bui al. Hoop ik. En daarna geen regen meer. Hoop ik.
Als ik binnen ben wel. Als ik buiten op een festival sta niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja, al hou ik van regen. Dat mag nog gerust in bakken vallen
Niet tijdens de bruiloft op het strand graagquote:Op maandag 17 juni 2013 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja, al hou ik van regen. Dat mag nog gerust in bakken vallen
Dan is het flink minder jaquote:Op maandag 17 juni 2013 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik binnen ben wel. Als ik buiten op een festival sta niet.
Daar is dit weer perfect voor, laat het ze verschuivenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet tijdens de bruiloft op het strand graag
Ik quote wolfjequote:Op maandag 17 juni 2013 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar is dit weer perfect voor, laat het ze verschuiven
Waar een wil is, is een weg. Zomaar een dooddoenerquote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik quote wolfje
"Dat is niet iets wat je zomaar verschuift volgens mij"
Maar de weg is opgebroken!!!!1!!!111!1111quote:Op maandag 17 juni 2013 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Zomaar een dooddoener
BAM bellen, die fixen het wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar de weg is opgebroken!!!!1!!!111!1111
BAM jonguh!quote:
Ik moet altijd aan haar denken danquote:Op maandag 17 juni 2013 13:19 schreef Bronson het volgende:
Chase & Status.![]()
Vorig jaar op Rock Werchter.
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:19 schreef Bronson het volgende:
Chase & Status.![]()
Vorig jaar op Rock Werchter.
![]()
Jaquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Was jij dat meisje wat zo wulps stond te dansen?
Wil je meer plaatjes van haar?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan haar denken dan![]()
![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]Link is stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:'We wachten al veel te lang op Eddie Vedder', verklaarde Smeets op de laatste festivaldag. 'Ik wil dat jullie allemaal heel indringend naar de camera in die tv-kraan kijken. Dat filmpje sturen we dan naar het management van Eddie en misschien wil hij dan wel weer naar Pinkpop komen. We proberen het gewoon een keer met voodoo."
Het publiek dat in groten getale voor het hoofdpodium is samengedromd in afwachting van het optreden van Ben Howard, volgt met lichte tegenzin de orders van de grote baas op, maar die is niet snel tevreden. Het toneelstukje moet drie keer over, maar dan heeft Smeets zijn gedroomde voodoo-filmpje.
Vedder zal onder de indruk zijnquote:
Ja, Atzegod staat samen met Strootgod op een voetstukquote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vedder zal onder de indruk zijn![]()
Wat is er met jouw UI aan de hand? Zie ik nu ons aller Atze?
Gers is voor je buurmeisje en je kleine zusje.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Over een paar jaar doen ze dat voor Gers
Nieuwe album komt eraanquote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoop op een festival in Polynesië. En dat er daar nog volop kanibalistische bosjemannen zijn die van een Gersboutje houdenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
ouch, 290 euro meer verzekeringskosten per jaar
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Het is niet buiten de verzekering op te lossen?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Zij gaat het sowieso via haar leasemaatschappij doenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is niet buiten de verzekering op te lossen?
Oké, omdat het ineens stilviel. Ik trek me dat soort dingen aan.quote:
Dat sowieso!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Als de schade < 500 euro is kan ik het beter uit eigen zak betalen...
En ff een date regelenquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
Altijd al de beroemde Dagoduck willen zien?! Bij 56.03 en 56.15 minuten, met rode shirt.
Dat had ook wel anders gekundquote:
Goed bezigquote:
ja kan ik het helpen dat ik tegen een lekker wijf aan rij (in de minst dubbelzinnige betekenis)quote:
wel een mooi verhaal voor de kinderen laterquote:
ik weet al hoe je eruit ziet, zowel met kort als met lang haar.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
Altijd al de beroemde Dagoduck willen zien?! Bij 56.03 en 56.15 minuten, met rode shirt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wel een mooi verhaal voor de kinderen later
"pappa, mamma, hoe hebben jullie elkaar leren kennen?"
Ik was in 1 klap verliefd
Maar ook met een corna gebaar en meezingend met QotSA?!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik weet al hoe je eruit ziet, zowel met kort als met lang haar.
Neaup!!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ook met een corna gebaar en meezingend met QotSA?!
Daar heeft ze hard op zitten blokken.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Het meisje bij de Blokker las mijn gedachten en dat vind ik eng.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Het meisje bij de Blokker las mijn gedachten en dat vind ik eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Daarom Finkersquote:Op maandag 17 juni 2013 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nooit meer naar de blokker. Nooit meer.
Sowieso, Finkersquote:
wrm?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
Kan iemand ONZ / [BeF #999] nog 314 dagen, 76 posts. ff dicht gooien
Ik ga geen nieuwe TT verzinnen hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
Geen zin in zowel bier als frituur, dus sorryquote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
Al opgelost! Ik vond mijzelf onwaardig om die legendarische SC naar topic 1000 te slepenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen zin in zowel bier als frituur, dus sorry
Arnoudquote:Op maandag 17 juni 2013 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is dit nu weer voor een faal-popduel
is de soundtrack van onze oudste, kwam op 1 binnen in de UK toen hij werd geborenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had hem zo niet herkend, alleen het intro..
Nicequote:Op maandag 17 juni 2013 15:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
is de soundtrack van onze oudste, kwam op 1 binnen in de UK toen hij werd geboren
Heb ik ze eindelijk gezien! Nadat ik november gemist had en februari op wintersport was.quote:
Klopt. Helemaal niet handig ook, want ik zit in een fucking goede flow qua schoolwerk. In dit tempo ga ik vanavond weer wat in kunnen leveren, maar het zou handig zijn als de tijd wat slomer gingquote:
Ja ik vertrouw dat vaak niks, vooral vrouwen, zitten nogal eens van die Roemeense bendes achter. Alleen die baas op de brug bij het Groninger Museum zou ik nog wel wat geven.quote:
Die heb ik eens m'n kerstpakket gegevenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik vertrouw dat vaak niks, vooral vrouwen, zitten nogal eens van die Roemeense bendes achter. Alleen die baas op de brug bij het Groninger Museum zou ik nog wel wat geven.
Groetende daklozen je kerstpakket gevenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die heb ik eens m'n kerstpakket gegeven![]()
Die groette mij elke ochtend wanneer ik naar stage ging
Ik had er op rotterdam ook zo een, altijd praatje mee maken, bakkie koffie aan hem geven...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je kent hem niet. Aardige baas.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groetende daklozen je kerstpakket geven
Haha tofquote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel eens opgevallen dat hij enorm op Michiel Romeyn lijkt?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:21 schreef alors het volgende:
[..]
Haha tofIk heb hem verder nooit gesproken maar hij ziet er wel betrouwbaar uit, voor zover dat kan, en hij dringt dat krantje van hem nooit op. Ben altijd een beetje bezorgd als ik hem niet zie, zeker met die kou van de winter
Ja daar heeft ie idd wel wat vanquote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel eens opgevallen dat hij enorm op Michiel Romeyn lijkt?![]()
Volgens mij geen Nederlander. Niet echt een makkelijke prater in ieder geval
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
Onderuitgezakt, met ontbloot bovenlijf, in een tuinstoel, fles hertog jan in de hand, BeF topic #1000 op mijn tablet geopend.
Het regent hier. Binnen is het heerlijk koel. Ik heb maar een vestje aangetrokken, want ik had het koud.quote:
Ik ben jaren geleden al gestopt met kijken naar Boulevard. Beste beslissing ooit.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ie toch weer mooi in z'n eigen Boulevard-programma promoten.
Alt-J heeft Breezeblocks niet gedaan gisteren. Heeft 3VOOR12 dus niet uit de opname gesloopt oid.quote:
Huh wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alt-J heeft Breezeblocks niet gedaan gisteren. Heeft 3VOOR12 dus niet uit de opname gesloopt oid.
Ik heb hem anders wel gehoord toen ik daar stond...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alt-J heeft Breezeblocks niet gedaan gisteren. Heeft 3VOOR12 dus niet uit de opname gesloopt oid.
Serieus? En MS dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem anders wel gehoord toen ik daar stond...
Je link doet het niet, iets met copyright. Had hem al gevonden.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Serieus? En MS dan?
http://content10c3a.omroe(...)13/06/16/AltJWTM.mp4 zegt van niet
dan is hij wel eerlijk, dat mag ik wel!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had er op rotterdam ook zo een, altijd praatje mee maken, bakkie koffie aan hem geven...
was'ie opeens een half jaar weg... dus hij komt terug en hij zegt: heeeeeey alles goed blablabla
ik zeg: joh waar was je? ben je op vakantie geweest ofzo?
hij: nee heb vast gezeten
Ik kan Breezeblocks en MS er niet op vinden. Zou zo rond 30min moeten zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je link doet het niet, iets met copyright. Had hem al gevonden.
Oh, gisteren jaquote:
Ok, heel erg bedanktquote:
Klaas = baasquote:Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef Againzender het volgende:
Klaas is zo slecht nog niet. Draaide vaak mijn requests, en maakt leuke TV voor de kids!
Sympathieke gastquote:Op maandag 17 juni 2013 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Het EO-gehalte is bij hem nog best laag.
Prima presentator ook
Apart, op setlist.fm staat hij er ook niet bij, ik kan me natuurlijk vergist hebben maar ze speelden ook een uur en niet 45 minuten zolang als dat filmpje duurt. Ik denk dat die setlist op setlist.fm ook van dat filmpje is genomen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan Breezeblocks en MS er niet op vinden. Zou zo rond 30min moeten zijn.
Ja die heb ik aangemaakt en bewerkt slimdoos.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Apart, op setlist.fm staat hij er ook niet bij, ik kan me natuurlijk vergist hebben maar ze speelden ook een uur en niet 45 minuten zolang als dat filmpje duurt. Ik denk dat die setlist op setlist.fm ook van dat filmpje is genomen.
Dat ken ik toch niet ruikenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja die heb ik aangemaakt en bewerkt slimdoos.
Hmm. Dan voeg ik ze weer toe.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ken ik toch niet ruiken
edit: 1,8 en 11 juni hebben ze hem wel gespeeld en ook een beetje achteraan de set zoals ik het me van gister meen te herinneren..
quote:
Ik vind haar echt een verschrikkelijke stem hebbenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
twitter:tamarageense twitterde op maandag 17-06-2013 om 19:31:50@Eline_Nap @Freek3FM @Noedotweets @jeroen_12 Zullen we meedoen
http://t.co/J0gwtQ0lVW reageer retweet
Niet haten op Tamara!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef Holenmens het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op maandag 17-06-2013 om 19:31:50@Eline_Nap @Freek3FM @Noedotweets @jeroen_12 Zullen we meedoen
http://t.co/J0gwtQ0lVW reageer retweet
Was er een raadsel dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie dat het Alt-J raadsel ook opgelost is Pino
Of en wanneer Alt-J gister wel of niet MS & Breezeblocks hadden gespeeld. Ik zei van wel maar wist niet wanneer en 3voor12 heeft die 2 nummers eraf of tussenuit geknipt. dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
integraal uitzenden?quote:
Dat laatste woord heb ik dan weer niet gehoord, mijn oren gaan alleen gespitst van het eerstequote:
Hebben ze inderdaad beide wel gespeeld. Die show was gelijk ook het hoogtepunt van het weekend, GreenDay speelde in `t naprogramma van Alt-Jquote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of en wanneer Alt-J gister wel of niet MS & Breezeblocks hadden gespeeld. Ik zei van wel maar wist niet wanneer en 3voor12 heeft die 2 nummers eraf of tussenuit geknipt. dus.
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-2bd9c41e.html
Blubquote:Op maandag 17 juni 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!
Tevens hoi aan de rest,vanaf de bank
quote:
haar muziek is niet mijn smaak....en haar verschijning eigenlijk ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind haar echt een verschrikkelijke stem hebben
En ben geloof ik de enige man die haar niet aantrekkelijk vindt
Als dat geen neuken wordt!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb haar weer gezien
Ze stond naast me bij het stoplichtze moest wel lachen
Wat een vreemde zinquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:22 schreef Bronson het volgende:
Dit is toch wel één van de meest nietszeggende megahit van de laatste tijd.
Als dat zou kunnenquote:
Hier alleen morgen- en donderdagochtend en 2 juli nog, en dan tot begin september vakantie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:50 schreef Cee het volgende:
Toch wel lekker zo op de eerste dag van m'n vakantie.
Oké, jij wint.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier alleen morgen- en donderdagochtend en 2 juli nog, en dan tot begin september vakantie.
Watermeloen alleen alquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
Watermeloen
Past bij dit weer
Voelt als vakantie
Nieuwe John Mayer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
18-06-2013 09:47 Madonna La Isla Bonita
Die was toen vast niet meer bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |