Arnoudquote:Op maandag 17 juni 2013 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is dit nu weer voor een faal-popduel
is de soundtrack van onze oudste, kwam op 1 binnen in de UK toen hij werd geborenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had hem zo niet herkend, alleen het intro..
Nicequote:Op maandag 17 juni 2013 15:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
is de soundtrack van onze oudste, kwam op 1 binnen in de UK toen hij werd geboren
Heb ik ze eindelijk gezien! Nadat ik november gemist had en februari op wintersport was.quote:
Klopt. Helemaal niet handig ook, want ik zit in een fucking goede flow qua schoolwerk. In dit tempo ga ik vanavond weer wat in kunnen leveren, maar het zou handig zijn als de tijd wat slomer gingquote:
Ja ik vertrouw dat vaak niks, vooral vrouwen, zitten nogal eens van die Roemeense bendes achter. Alleen die baas op de brug bij het Groninger Museum zou ik nog wel wat geven.quote:
Die heb ik eens m'n kerstpakket gegevenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik vertrouw dat vaak niks, vooral vrouwen, zitten nogal eens van die Roemeense bendes achter. Alleen die baas op de brug bij het Groninger Museum zou ik nog wel wat geven.
Groetende daklozen je kerstpakket gevenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die heb ik eens m'n kerstpakket gegeven![]()
Die groette mij elke ochtend wanneer ik naar stage ging
Ik had er op rotterdam ook zo een, altijd praatje mee maken, bakkie koffie aan hem geven...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je kent hem niet. Aardige baas.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groetende daklozen je kerstpakket geven
Haha tofquote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |