Oh, gisteren jaquote:
Ok, heel erg bedanktquote:
Klaas = baasquote:Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef Againzender het volgende:
Klaas is zo slecht nog niet. Draaide vaak mijn requests, en maakt leuke TV voor de kids!
Sympathieke gastquote:Op maandag 17 juni 2013 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Het EO-gehalte is bij hem nog best laag.
Prima presentator ook
Apart, op setlist.fm staat hij er ook niet bij, ik kan me natuurlijk vergist hebben maar ze speelden ook een uur en niet 45 minuten zolang als dat filmpje duurt. Ik denk dat die setlist op setlist.fm ook van dat filmpje is genomen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan Breezeblocks en MS er niet op vinden. Zou zo rond 30min moeten zijn.
Ja die heb ik aangemaakt en bewerkt slimdoos.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Apart, op setlist.fm staat hij er ook niet bij, ik kan me natuurlijk vergist hebben maar ze speelden ook een uur en niet 45 minuten zolang als dat filmpje duurt. Ik denk dat die setlist op setlist.fm ook van dat filmpje is genomen.
Dat ken ik toch niet ruikenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja die heb ik aangemaakt en bewerkt slimdoos.
Hmm. Dan voeg ik ze weer toe.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ken ik toch niet ruiken
edit: 1,8 en 11 juni hebben ze hem wel gespeeld en ook een beetje achteraan de set zoals ik het me van gister meen te herinneren..
quote:
Ik vind haar echt een verschrikkelijke stem hebbenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
twitter:tamarageense twitterde op maandag 17-06-2013 om 19:31:50@Eline_Nap @Freek3FM @Noedotweets @jeroen_12 Zullen we meedoen
http://t.co/J0gwtQ0lVW reageer retweet
Niet haten op Tamara!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:46 schreef Holenmens het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op maandag 17-06-2013 om 19:31:50@Eline_Nap @Freek3FM @Noedotweets @jeroen_12 Zullen we meedoen
http://t.co/J0gwtQ0lVW reageer retweet
Was er een raadsel dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie dat het Alt-J raadsel ook opgelost is Pino
Of en wanneer Alt-J gister wel of niet MS & Breezeblocks hadden gespeeld. Ik zei van wel maar wist niet wanneer en 3voor12 heeft die 2 nummers eraf of tussenuit geknipt. dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
integraal uitzenden?quote:
Dat laatste woord heb ik dan weer niet gehoord, mijn oren gaan alleen gespitst van het eerstequote:
Hebben ze inderdaad beide wel gespeeld. Die show was gelijk ook het hoogtepunt van het weekend, GreenDay speelde in `t naprogramma van Alt-Jquote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of en wanneer Alt-J gister wel of niet MS & Breezeblocks hadden gespeeld. Ik zei van wel maar wist niet wanneer en 3voor12 heeft die 2 nummers eraf of tussenuit geknipt. dus.
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-2bd9c41e.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |