Wel eens opgevallen dat hij enorm op Michiel Romeyn lijkt?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:21 schreef alors het volgende:
[..]
Haha tofIk heb hem verder nooit gesproken maar hij ziet er wel betrouwbaar uit, voor zover dat kan, en hij dringt dat krantje van hem nooit op. Ben altijd een beetje bezorgd als ik hem niet zie, zeker met die kou van de winter
Ja daar heeft ie idd wel wat vanquote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel eens opgevallen dat hij enorm op Michiel Romeyn lijkt?![]()
Volgens mij geen Nederlander. Niet echt een makkelijke prater in ieder geval
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
Onderuitgezakt, met ontbloot bovenlijf, in een tuinstoel, fles hertog jan in de hand, BeF topic #1000 op mijn tablet geopend.
Het regent hier. Binnen is het heerlijk koel. Ik heb maar een vestje aangetrokken, want ik had het koud.quote:
Ik ben jaren geleden al gestopt met kijken naar Boulevard. Beste beslissing ooit.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ie toch weer mooi in z'n eigen Boulevard-programma promoten.
Alt-J heeft Breezeblocks niet gedaan gisteren. Heeft 3VOOR12 dus niet uit de opname gesloopt oid.quote:
Huh wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alt-J heeft Breezeblocks niet gedaan gisteren. Heeft 3VOOR12 dus niet uit de opname gesloopt oid.
Ik heb hem anders wel gehoord toen ik daar stond...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alt-J heeft Breezeblocks niet gedaan gisteren. Heeft 3VOOR12 dus niet uit de opname gesloopt oid.
Serieus? En MS dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem anders wel gehoord toen ik daar stond...
Je link doet het niet, iets met copyright. Had hem al gevonden.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Serieus? En MS dan?
http://content10c3a.omroe(...)13/06/16/AltJWTM.mp4 zegt van niet
dan is hij wel eerlijk, dat mag ik wel!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had er op rotterdam ook zo een, altijd praatje mee maken, bakkie koffie aan hem geven...
was'ie opeens een half jaar weg... dus hij komt terug en hij zegt: heeeeeey alles goed blablabla
ik zeg: joh waar was je? ben je op vakantie geweest ofzo?
hij: nee heb vast gezeten
Ik kan Breezeblocks en MS er niet op vinden. Zou zo rond 30min moeten zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je link doet het niet, iets met copyright. Had hem al gevonden.
Oh, gisteren jaquote:
Ok, heel erg bedanktquote:
Klaas = baasquote:Op maandag 17 juni 2013 17:22 schreef Againzender het volgende:
Klaas is zo slecht nog niet. Draaide vaak mijn requests, en maakt leuke TV voor de kids!
Sympathieke gastquote:Op maandag 17 juni 2013 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Het EO-gehalte is bij hem nog best laag.
Prima presentator ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |