twitter:GersPardoel twitterde op maandag 17-06-2013 om 00:57:02Thanks hè voor dit geweldige leven vol ups en downs!! #lovemyfansforever #hetalbumkomt #detoekomstisvanons reageer retweet
Ik dacht even dat je Gerst bedoeldequote:Op maandag 17 juni 2013 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Gers is ook weer met een nieuw album bezig. Ik zie een MH aankomen.twitter:GersPardoel twitterde op maandag 17-06-2013 om 00:57:02Thanks hè voor dit geweldige leven vol ups en downs!! #lovemyfansforever #hetalbumkomt #detoekomstisvanons reageer retweet
Godverquote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gers, pure aids. Doet altijd hetzelfde trucje, is er ook alleen maar om tienermeisjes warm te krijgen. Ik geef het een 3.
Er mist een stukje spitsvondig taalgebruikquote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gers, pure aids. Doet altijd hetzelfde trucje, is er ook alleen maar om tienermeisjes warm te krijgen. Ik geef het een 3.
Voor Gers Pardoel loopt je buurmeisje warm. Je zusje zou hem ook geniaal vinden. Maar uiteindelijk doet hij alleen maar hetzelfde trucje. Eigenlijk was het gewoon wanstaltig wat hij neerzette. Een wanprestatie voor Pinkpop. Een 3.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er mist een stukje spitsvondig taalgebruik
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Gers Pardoel loopt je buurmeisje warm. Je zusje zou hem ook geniaal vinden. Maar uiteindelijk doet hij alleen maar hetzelfde trucje. Eigenlijk was het gewoon wanstaltig wat hij neerzette. Een wanprestatie voor Pinkpop. Een 3.
Potentie voor een ONZ topicquote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Gers Pardoel loopt je buurmeisje warm. Je zusje zou hem ook geniaal vinden. Maar uiteindelijk doet hij alleen maar hetzelfde trucje. Eigenlijk was het gewoon wanstaltig wat hij neerzette. Een wanprestatie voor Pinkpop. Een 3.
Oef, dus daar gaat je no claim...quote:Op maandag 17 juni 2013 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
Zat te kijken of ik een baantje op kon schuiven, rij ik m'n voorganger aan
nog geen 10km/h gingen we, maar ja, wel kut
Lekker wijf, dat dan weer wel
Heb je een bril nodig?quote:Op maandag 17 juni 2013 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
Jup, 7 schadevrije jaren naar de maanquote:
Eerder koffiequote:
Jaa ja, 'ongelukje'quote:Op maandag 17 juni 2013 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ze belde net opquote:
Dat worden weer goeie weekend verhalenquote:Op maandag 17 juni 2013 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze belde net op
"Hoi met S... degene met wie je net een klein ongelukje hebt gehad"...
Het schoot door m'n hoofd om te zeggen:
"De laatste keer dat een vrouw dat tegen me zei moest ik een berg alimentatie betalen"
Ze gaat morgen op vakantie... damnquote:Op maandag 17 juni 2013 09:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat worden weer goeie weekend verhalen
Heerlijk dat soort actiesquote:
geen idee, maar ik vind er niets speciaals aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit een gevalletje we-zijn-omgekocht MH?
Vrijdag trouwerij op het strandquote:Op maandag 17 juni 2013 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu al zin in het weekend, en dan met name om het weer.
Met 19 graden in de regen? Ik zou vragen of ze het niet kunnen verzetten naar woensdag ofzo, veel beter weer.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrijdag trouwerij op het strandZin in
Lijkt mij niet iets wat je *even* verzet...quote:Op maandag 17 juni 2013 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met 19 graden in de regen? Ik zou vragen of ze het niet kunnen verzetten naar woensdag ofzo, veel beter weer.
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
klopt, het is idioot hoe die temperatuur omhoog gaat. Gisteren had ik nog een trui aan, woensdag staat er 35+ op de kaartenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 3 maanden geleefd in 35 graden, maar daar wen je aan en voelt het veel prettiger aan. Hier is het te kort zo warm om er redelijk aan te wennen en lijkt het wel 50 graden.
Als ik 30 graden wil reis ik wel af naar de evenaar.
Ik heb ook zin in het weekend. Woensdag komt die heavy bui al. Hoop ik. En daarna geen regen meer. Hoop ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat ja, al hou ik van regen. Dat mag nog gerust in bakken vallenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in het weekend. Woensdag komt die heavy bui al. Hoop ik. En daarna geen regen meer. Hoop ik.
Als ik binnen ben wel. Als ik buiten op een festival sta niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja, al hou ik van regen. Dat mag nog gerust in bakken vallen
Niet tijdens de bruiloft op het strand graagquote:Op maandag 17 juni 2013 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja, al hou ik van regen. Dat mag nog gerust in bakken vallen
Dan is het flink minder jaquote:Op maandag 17 juni 2013 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik binnen ben wel. Als ik buiten op een festival sta niet.
Daar is dit weer perfect voor, laat het ze verschuivenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet tijdens de bruiloft op het strand graag
Ik quote wolfjequote:Op maandag 17 juni 2013 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar is dit weer perfect voor, laat het ze verschuiven
Waar een wil is, is een weg. Zomaar een dooddoenerquote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik quote wolfje
"Dat is niet iets wat je zomaar verschuift volgens mij"
Maar de weg is opgebroken!!!!1!!!111!1111quote:Op maandag 17 juni 2013 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Zomaar een dooddoener
BAM bellen, die fixen het wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar de weg is opgebroken!!!!1!!!111!1111
BAM jonguh!quote:
Ik moet altijd aan haar denken danquote:Op maandag 17 juni 2013 13:19 schreef Bronson het volgende:
Chase & Status.![]()
Vorig jaar op Rock Werchter.
![]()
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:19 schreef Bronson het volgende:
Chase & Status.![]()
Vorig jaar op Rock Werchter.
![]()
Jaquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Was jij dat meisje wat zo wulps stond te dansen?
Wil je meer plaatjes van haar?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan haar denken dan![]()
![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]Link is stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |