quote:'We wachten al veel te lang op Eddie Vedder', verklaarde Smeets op de laatste festivaldag. 'Ik wil dat jullie allemaal heel indringend naar de camera in die tv-kraan kijken. Dat filmpje sturen we dan naar het management van Eddie en misschien wil hij dan wel weer naar Pinkpop komen. We proberen het gewoon een keer met voodoo."
Het publiek dat in groten getale voor het hoofdpodium is samengedromd in afwachting van het optreden van Ben Howard, volgt met lichte tegenzin de orders van de grote baas op, maar die is niet snel tevreden. Het toneelstukje moet drie keer over, maar dan heeft Smeets zijn gedroomde voodoo-filmpje.
Vedder zal onder de indruk zijnquote:
Ja, Atzegod staat samen met Strootgod op een voetstukquote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vedder zal onder de indruk zijn![]()
Wat is er met jouw UI aan de hand? Zie ik nu ons aller Atze?
Gers is voor je buurmeisje en je kleine zusje.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Over een paar jaar doen ze dat voor Gers
Nieuwe album komt eraanquote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoop op een festival in Polynesië. En dat er daar nog volop kanibalistische bosjemannen zijn die van een Gersboutje houdenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
ouch, 290 euro meer verzekeringskosten per jaar
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Het is niet buiten de verzekering op te lossen?quote:Op maandag 17 juni 2013 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Zij gaat het sowieso via haar leasemaatschappij doenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is niet buiten de verzekering op te lossen?
Oké, omdat het ineens stilviel. Ik trek me dat soort dingen aan.quote:
Dat sowieso!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Als de schade < 500 euro is kan ik het beter uit eigen zak betalen...
En ff een date regelenquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
Altijd al de beroemde Dagoduck willen zien?! Bij 56.03 en 56.15 minuten, met rode shirt.
Dat had ook wel anders gekundquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |