SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Your beauty never ever scared me.
Dan ben je denk ik wel als enige aan de harddrugs.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik effe goede M kan fixen
30ste? Heb ook nog mdma maar jaquote:Op zondag 16 juni 2013 23:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik wel als enige aan de harddrugs.
prima johquote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar is nog gewoon te drinken toch?
Of kan ik 't beter laten staan?
Er drijven geen stukjes in ofzo en het ruikt nog gewoon naar dropshot
Jep,maar ik houd het gewoon bij een biertje en wiet is ook primaquote:Op zondag 16 juni 2013 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
30ste? Heb ook nog mdma maar jaMisschien als ik niet de enige ben dat ik wel mee doe haha
Na ik ga sowieso niet drinkenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jep,maar ik houd het gewoon bij een biertje en wiet is ook prima
het zit vol conservaringshitquote:Op zondag 16 juni 2013 23:47 schreef Moira. het volgende:
OKE MAAR ZONDER GRAPPEN GUYS
kan ik die dropshot nou nog drinken of niet?
Ik wil niet doodgaan ofzo
Hop heb het antwoord voor jequote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
als ik doodga hieraan is het jouw schuld he?
Whehehe zou me niks verbazen als er iemand met je mee gaat doen de 30equote:Op zondag 16 juni 2013 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
30ste? Heb ook nog mdma maar jaMisschien als ik niet de enige ben dat ik wel mee doe haha
Ik doe mequote:Op zondag 16 juni 2013 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
oh twee boze modjes erbij kan ik wel handelenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
als ik doodga hieraan is het jouw schuld he?
Bron?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hop heb het antwoord voor je
Dropshot is een kruidenlikeur en daarmee maximaal 1 jaar houdbaar
...ja of iedereenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe zou me niks verbazen als er iemand met je mee gaat doen de 30e![]()
Dus ik ga geen biertje drinken met jou op de meet?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik ga sowieso niet drinkenIk was er best op tegen een paar delen terug maar mdma is chill en als er meer mensen leip zijn dan vind ik het vast wel grappig. Maar nee beter doe ik dat niet haha
Haha ook een goed idee. Tering ik heb zin in mdma, keiharde seks (niet dan mee nu haha!) en een goed feestje. Mweh!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:50 schreef Murdera het volgende:
srs een M meet?kunnen we beter naar een feestje gaan.
http://mitrahoorn.blogspo(...)n-drank-bewaren.htmlquote:Op zondag 16 juni 2013 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bron?
Ik ga gewoon een slokje proeven, kijken of ik over m'n nek ga
dan is het een uvt meetquote:Op zondag 16 juni 2013 23:50 schreef Murdera het volgende:
srs een M meet?kunnen we beter naar een feestje gaan.
Ik drink sowieso geen bier meerquote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus ik ga geen biertje drinken met jou op de meet?
bouw je eigen feestjequote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ook een goed idee. Tering ik heb zin in mdma, keiharde seks (niet dan mee nu haha!) en een goed feestje. Mweh!
wodka is ook goed.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink sowieso geen bier meerMoet ik echt teveel van pissen. Drink tegenwoordig alleen nog maar wodka puur hehe. Wijn is eng
thanksquote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://mitrahoorn.blogspo(...)n-drank-bewaren.html
http://www.gall.nl/likeuren/soorten
Dan atten jaquote:Op zondag 16 juni 2013 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
thanks![]()
het smaakt nog goed, though
Het is denk ik een klein glaasje vol, zal ik het gewoon atten?
Je hoeft geen goede grappen te maken, alleen goed te neukenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon jelly, zou willen dat ik zulke goede grappen kon maken.
Wat is het ergste wat er kan gebeuren, right?quote:
Ja hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Studeur het volgende:
hoi isch er nog tc? ga zo naar t internetcafe.
Geen tc volgens mijquote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Studeur het volgende:
hoi isch er nog tc? ga zo naar t internetcafe.
Mooie deal wel, doen we allebei waar we goed in zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft geen goede grappen te maken, alleen goed te neuken
Dan ben je het in een keer kwijt toch. Stel dat je het in slokjes drinkt, dan ervaar je het ook in slokjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat er kan gebeuren, right?
Het is gewoon alcohol met een iets ander smaakje dan wanneer vers, toch?
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooie deal wel, doen we allebei waar we goed in zijn.
oke ik heb het opquote:Op zondag 16 juni 2013 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je het in een keer kwijt toch. Stel dat je het in slokjes drinkt, dan ervaar je het ook in slokjes.
Een tripverslag over een shotje dropshotquote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
oke ik heb het op
ik hou jullie op de hoogte van eventuele vorderingen.
momenteel voel ik dat het in mijn maag zit.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een tripverslag over een shotje dropshot
iedereen is op tcquote:Op maandag 17 juni 2013 00:04 schreef Studeur het volgende:
ok moira niet
ik ga weer naar mn turkse maat waterpijp roken
ja GODVERDOMME zeg dat dan eerder. zit nu al biertje te drinken op turks terrasquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja GODVERDOMME zeg dat dan eerder. zit nu al biertje te drinken op turks terras
Sukkelquote:Op maandag 17 juni 2013 00:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja GODVERDOMME zeg dat dan eerder. zit nu al biertje te drinken op turks terras
nee het is nu pure aidsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat er kan gebeuren, right?
Het is gewoon alcohol met een iets ander smaakje dan wanneer vers, toch?
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:25 schreef Klojo120 het volgende:
STUDEUR IEDEREEN IS WEG.
GRAPJE MAAR WEL OPSCHIETEN
ik ben er al de hele tijdliefjemquote:Op zondag 16 juni 2013 23:55 schreef Studeur het volgende:
oke ik ga naar t cafe als moira belooft dat ze ook op tc komt gr
een 1,5 jaar oud glaasje dropshot welteverstaanquote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een tripverslag over een shotje dropshot
tettenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doet kut bij mij ff proberen met andere browser.
verbrand hetquote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Dit is echt belachelijk trouwens.. Het stinkt hier nooit door mijn was/stinkpoten of wat dan ook.. A. laat 2 sokken hier achter en mijn kamer stinkt echt onwijs naar zweetpoten. Gadver!
Maandagnachtstruggles,pleur ze gewoon uit het raam. Klaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Dit is echt belachelijk trouwens.. Het stinkt hier nooit door mijn was/stinkpoten of wat dan ook.. A. laat 2 sokken hier achter en mijn kamer stinkt echt onwijs naar zweetpoten. Gadver!
ik snap het nietquote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
nou het schijnt dat je van een fles wijn en een glas 1,5 jaar oude Dropshot ook nog best wel aangeschoten/dronken wordtquote:
Hehe nice,het is dat ik niets in huis heb anders deed ik ook mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
nou het schijnt dat je van een fles wijn en een glas 1,5 jaar oude Dropshot ook nog best wel aangeschoten/dronken wordt
zo nu en dan kan dat voorkomen jaquote:Op maandag 17 juni 2013 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
nou het schijnt dat je van een fles wijn en een glas 1,5 jaar oude Dropshot ook nog best wel aangeschoten/dronken wordt
Ik meer dan Monoquote:Op maandag 17 juni 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
Het schijnt dat Monopoly -ziekte-veel van mij houdt
Hou jij meer van mij dan Mono doet ja?quote:
Ja absoluutquote:
Hahaha sorry ik verveel me erg,en dan worden mijn grappen nog slechter.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hou jij meer van mij dan Mono doet ja?
Ik denk dat dat een harde strijd wordt, dan
doei doei 123quote:
jaja lul je er maar weer onderuitquote:Op maandag 17 juni 2013 01:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha sorry ik verveel me erg,en dan worden mijn grappen nog slechter.
Zijn bijna altijd al slecht.
kusjeknuffel ik hou van jou dit datquote:Op maandag 17 juni 2013 02:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
doei doei 123
gr gr was luek morgen wir misschien
nog ff bier gedornken bij de turkse restaurant met 2 andere toeriste en een turk was gezellig onderwerp was wiet maar geen hash geregeld hjmmr
jmmr
gr dronken dag slaap zagdt allenmaal
123
ama
vas
moira![]()
![]()
verkiring
ik mirquote:Op maandag 17 juni 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
Het schijnt dat Monopoly -ziekte-veel van mij houdt
123quote:Op maandag 17 juni 2013 02:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
doei doei 123
gr gr was luek morgen wir misschien
nog ff bier gedornken bij de turkse restaurant met 2 andere toeriste en een turk was gezellig onderwerp was wiet maar geen hash geregeld hjmmr
jmmr
gr dronken dag slaap zagdt allenmaal
123
ama
vas
moira![]()
![]()
verkiring
op een dag gaat mono doot en zal ik hem trouw vervangenquote:Op maandag 17 juni 2013 02:16 schreef Moira. het volgende:
hihaho mono heeft wat te bewijzen met al die liefde
dat wordt goeie seks
Maar mono gaat pas over een jaar of 60/70 dood ofzo weetje.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
op een dag gaat mono doot en zal ik hem trouw vervangen
10 11 12
131415quote:Op maandag 17 juni 2013 02:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
op een dag gaat mono doot en zal ik hem trouw vervangen
10 11 12
NWS: Fokster dood gevonden op zolderkamerquote:Op maandag 17 juni 2013 02:18 schreef Moira. het volgende:
alle vormen van drugs incl alcohol en 1,5 jaar oude dropshot
quote:Op maandag 17 juni 2013 02:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
NWS: Fokster dood gevonden op zolderkamer
Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 04:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik wel, maar mag niet![]()
Nog 1,5 uur werken...
Als het maar een beetje verdiend.quote:Op maandag 17 juni 2013 04:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Karton snijdenOf ja, de machines bedienen enzo..
Omg so lief van Moira. :3quote:zondag 16 juni 2013 12:15 schreef Monopoly het volgende:[/b]
[..]
Ja screwed, ik moest wachten met batsen omdat ze een topic voor jou wilde openen.
BEDAKNT VOOR DE BLAUWE BALLEN VERDOMME
Meh, hiervoor werkte ik bij Philips en die staan bekend om de royale salarissen. 't Is dus wel ff wennenquote:
Shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat stukje helemaal nooit gesnaptquote:Op maandag 17 juni 2013 10:05 schreef Murdera het volgende:
dat facebook chat stuk rechts, die lijst met "favorieten" en "meer vrienden", dat lijkt niet echt te werken of wel?
De gene met wie ik het meeste praat staat altijd als enige bij "meer vrienden"
Beetje gaar dat je dat niet gewoon zelf kan indelen, of gewoon alleen mensen ziet die online zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje helemaal nooit gesnapt
wat dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Moira was wel goed naar de klote he gister.
Ja, gewoon zelf je favoriete mensen in een lijst zetten, en een lijst met onlinequote:Op maandag 17 juni 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beetje gaar dat je dat niet gewoon zelf kan indelen, of gewoon alleen mensen ziet die online zijn.
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja, gewoon zelf je favoriete mensen in een lijst zetten, en een lijst met online
Jij bent de zon, Jij bent de zeequote:
En nog bedankt.......quote:Op maandag 17 juni 2013 10:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent de zon, Jij bent de zee
Jij bent de liefde, ga met me mee
Jij bent de zon, Jij bent de zee
Jij bent de liefde, ga met me mee
:$$$
VRIJHEIDquote:Op maandag 17 juni 2013 10:57 schreef RozeDorky het volgende:
Wiet vergeten: Check
Pinpas vergeten: Check
Contant geld vergeten: Check
Dit wordt een lange dag...
Dat word dubbel genieten als je klaar bent..quote:
Meh, grindtegels leggen is best te doen. Lekker rustig tempo aanhouden, wat water erbij. En een dikke joint roken als je er genoeg van hebt. Oh wat zal die lekker smaken!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat word dubbel genieten als je klaar bent..![]()
Ik ga fijn grindtegels leggen in de zon zometeen...![]()
Welke band is dit danquote:Op maandag 17 juni 2013 10:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En nog bedankt.......![]()
Ik heb dus een jaar met die band gewerkt he...![]()
Nee das de verkeerde volgorde.. eerst een joint, daarna met tegels spelen....quote:Op maandag 17 juni 2013 11:05 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Meh, grindtegels leggen is best te doen. Lekker rustig tempo aanhouden, wat water erbij. En een dikke joint roken als je er genoeg van hebt. Oh wat zal die lekker smaken!
Tof (Dennis franke en de golfbrekers) uit Eelde en Jop (vd bus) bracht de single opnieuw uit...quote:
Jep...quote:
En daarna weer een joint!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee das de verkeerde volgorde.. eerst een joint, daarna met tegels spelen....
Omdat ik te lui was om een fatsoenlijk vak te leren....quote:
Zetgt me echt helemaal nietsquote:Op maandag 17 juni 2013 11:11 schreef Snowballed het volgende:
Tof (Dennis franke en de golfbrekers) uit Eelde en Jop (vd bus) bracht de single opnieuw uit...
Houden zo...quote:
Ik veranderde helemaal niksquote:Op maandag 17 juni 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Houden zo.
En veranderde je zegt nou met ninja edit naar zetgt?
Stomme kut koe. Je moet zelf uitkijken!quote:Getuigen gezocht!
Vorige week dinsdag 11 juni rond 17.30 uur fietste ik in het centrum van Emmen ter hoogte van de winkels Hans Anders, Onder de Linden en Bertje, toen er een gemeentepaal uit de grond omhoog kwam. Ik kwam hierbij ten val met als gevolg een zeer gecompliceerde enkelbreuk...
We zijn op zoek naar getuigen die het ongeval hebben zien gebeuren. Het was op dat moment vrij druk in Emmen en er zaten ook mensen op het terras bij Bertje.
Als je het hebt zien gebeuren of iemand anders weet, zou je mij dan een berichtje willen sturen??
Thanks! xx
Dat is een restaurant? Moet je wetenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
WTFDie namen ook. ' Bertje ' , vanaf daar nam
ik het al niet meer serieus.
Bertjequote:Op maandag 17 juni 2013 11:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is een restaurant? Moet je weten
Daar vreet ik nooit weer. Vrijdag nog gedaan en dat was echt een teleurstellingquote:Op maandag 17 juni 2013 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bertje?! Nee ;')
Ik ken wel Dick's Broodjeshuis![]()
Dick![]()
Keer ervoor toen ik er was had die net zijn neus afgeveegd aan zijn mouw en ging daarna vrolijk een broodje smeren voor me. Mweh.. Liever Subway voor het zelfde geldquote:Op maandag 17 juni 2013 11:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja klopt, kwaliteit gaat achteruit bij hem.
Echt smerig, en kronkel duur.
Shitquote:Op maandag 17 juni 2013 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Keer ervoor toen ik er was had die net zijn neus afgeveegd aan zijn mouw en ging daarna vrolijk een broodje smeren voor me. Mweh.. Liever Subway voor het zelfde geld
hej ouwe spacertquote:Op maandag 17 juni 2013 11:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja klopt, kwaliteit gaat achteruit bij hem.
Echt smerig, en kronkel duur.
Bullshitquote:Op maandag 17 juni 2013 11:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
kom wel eens voor die weggeefwinkel langs
Ja man, tot uurtje of 3, misschien iets langer, ik gingquote:Op maandag 17 juni 2013 11:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
hej ouwe spacertnog lang doorgegaan gister?
Weggeefwinkel?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ook zoiets hahaha. Nja ik sla Emmen sowieso wel over.
Kut gehucht. Rijd er alleen met lessen haha en kom wel
eens voor die weggeefwinkel langs, kut straat, met kutfietsers
die tering gevaarlijk zijn ;')
Neequote:Op maandag 17 juni 2013 11:45 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Weggeefwinkel?
Daar geven ze vast geen wiet weg of wat
Ik ben echt altijd in de weggeefquote:Op maandag 17 juni 2013 11:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De fuck voor je, je zit dag en nacht binnen
kloon?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:45 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Weggeefwinkel?
Daar geven ze vast geen wiet weg of wat
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja man, tot uurtje of 3, misschien iets langer, ik ging
'Planet Earth from Space' kijken op National Geographic.
Wat een k* gruwelijke combo was dat. Dikke space
bwuuauaaaaa.
Weet ik, en ik rijd in een rode bmwquote:
Surequote:Op maandag 17 juni 2013 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet ik, en ik rijd in een rode bmwen die MOET je een keer gezien hebben
anders ben je echt een blinde retard
zoiets?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet ik, en ik rijd in een rode bmwen die MOET je een keer gezien hebben
anders ben je echt een blinde retard
Werd uitgelegd hoe het zuurstof op aarde ontstaat, en zuurstof komt dus van planktonquote:
118 iquote:
dat soort dingen kijken aan de mquote:Op maandag 17 juni 2013 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Werd uitgelegd hoe het zuurstof op aarde ontstaat, en zuurstof komt dus van plankton
en dat geeft weer stoffen af, wat goed is voor bomen, en zelfs zand uit de Sahara
draagt bij aan de aanmaak van zuurstof omdat weet ik niet meer
Maar goed,ik heb genoten
Mijn ogen zijn weer normaal, en ik voel me weer goed.
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat soort dingen kijken aan de mmoet ooit nog eens earth gaan kijken als ik strak sta op groot scherm in ultiemechillmode.
Nog even aanpassenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:57 schreef RozeDorky het volgende:
Wiet vergeten: Check
Pinpas vergeten: Check
Contant geld vergeten: Check
Dit wordt een lange dag...
Heb je wel een broek aangedaan?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:21 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Nog even aanpassen![]()
Sigaretten vergeten: CHECK BITCHES
Ja, maar schijnbaar was het niet nodig. Aangezien ik niks bij me heb.quote:
Ey man,, Ben vandaag me shit vergete,, kank ff een sjekkie piele / vaste bietse?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:22 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Ja, maar schijnbaar was het niet nodig. Aangezien ik niks bij me heb.
Even vraagje aan de rokers:
Als bij mij om peuken gebietst wordt vind ik dat zeer irritant. Nu zit ik zelf in die positie.
Als iemand bij jou om peuken zou bieten, op wat voor manier moet diegene dat doen dat het nog wel enigzins acceptabel lijkt.
"ey, ben mijn peuken vergeten, goed als ik vandaag met jou meerook? krijg je morgen een half pakje van me terug"quote:Op maandag 17 juni 2013 12:22 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Als bij mij om peuken gebietst wordt vind ik dat zeer irritant. Nu zit ik zelf in die positie.
Als iemand bij jou om peuken zou bieten, op wat voor manier moet diegene dat doen dat het nog wel enigzins acceptabel lijkt.
Even irritantquote:Op maandag 17 juni 2013 12:22 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Mwoa, met 1 red ik het wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:27 schreef Olment het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je er wilt. Gewoon 1, of net als Mur zegt, de hele dag mee roken?
JA, hier heb ik dus echt een godsgruwelijke hekel aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef Onorgineel het volgende:
Liep laatst een keer op straat, komt er een een of ander tokkiewijf naar me toe. 'JA HEB JU MISSCHIEN EEN SIGARETJE VOOR MEEEEEEE?' Dus ik zeg, nee sorry man, heb er niet zoveel meer. 'AH NEE DIT GA JE NIET MENEN ALSJEBLIEFT MAG IK ALSJEBLIEFT EEN PEUK IK GEEF JE 30 CENT!!!!'
Dan gewoon ff 1tje bietsequote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Mwoa, met 1 red ik het wel.
Ben al sinds half 9 nicotine vrij.
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef Onorgineel het volgende:
Liep laatst een keer op straat, komt er een een of ander tokkiewijf naar me toe. 'JA HEB JU MISSCHIEN EEN SIGARETJE VOOR MEEEEEEE?' Dus ik zeg, nee sorry man, heb er niet zoveel meer. 'AH NEE DIT GA JE NIET MENEN ALSJEBLIEFT MAG IK ALSJEBLIEFT EEN PEUK IK GEEF JE 30 CENT!!!!'
Werkt ookquote:Op maandag 17 juni 2013 12:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb een collega die meerookt, die geeft gewoon 2 keer per week een pakje cadeau als compensatie, prima toch.
een liedje zingenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:22 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Hah, dan wacht ik toch nog liever tot 5quote:Op maandag 17 juni 2013 12:40 schreef Onorgineel het volgende:
Of je pakt half opgerookte sigaretten van de grond
Waarom heeft hij dan niet gewoon zelf?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb een collega die meerookt, die geeft gewoon 2 keer per week een pakje cadeau als compensatie, prima toch.
Hij wil thuis niet roken en probeert zwaar te minderen, dus hij bietst per dag ~3 peuken en dat was het. Vind het wel een prima tactiekquote:Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dan niet gewoon zelf?Ik ben al paar minuten aan het nadenken wat hier de logica van is
Ah ja dat eerste maakt het wel logisch jaquote:Op maandag 17 juni 2013 12:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij wil thuis niet roken en probeert zwaar te minderen, dus hij bietst per dag ~3 peuken en dat was het. Vind het wel een prima tactiek
slim welquote:Op maandag 17 juni 2013 12:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij wil thuis niet roken en probeert zwaar te minderen, dus hij bietst per dag ~3 peuken en dat was het. Vind het wel een prima tactiek
Das kut voor je.. Hopelijk doen je handen het nog.. Kende nog een jonko bouwen in ieder gevalquote:Op maandag 17 juni 2013 12:42 schreef Snowballed het volgende:
Zo... mijn dagje straatenmaken zit er nu al weer op....![]()
Verdraai ik mn knie ff lekker... kan er niet eens op lopen...
Wow doe je snelquote:Op maandag 17 juni 2013 12:42 schreef Snowballed het volgende:
Zo... mijn dagje straatenmaken zit er nu al weer op....![]()
Verdraai ik mn knie ff lekker... kan er niet eens op lopen...
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Das kut voor je.. Hopelijk doen je handen het nog.. Kende nog een jonko bouwen in ieder geval
Ja ik weet ook niet wat me bezielde.. ik begin met het zand afreien en ik hoor opeens een harde KNAK... en toen zat ie vast.. kon niet eens meer opstaan gvdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:05 schreef Murdera het volgende:
ik ben verliefd
Ook in moeilijke tijden.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:05 schreef Murdera het volgende:
ik ben verliefd
Beetje een kinderwagen... er zit ook een handvat aan om hem te duwen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
De avond krijgt van mij 3,5 kimsquote:Op maandag 17 juni 2013 14:04 schreef Moira. het volgende:
Goeiemorgen
Er zijn delen van gisteravond die mij niet zijn bijgebleven en die ik niet in de juiste volgorde kan plaatsen
Toch weet ik wel dat het een chille avond was
Thanks brahquote:Op maandag 17 juni 2013 14:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
De avond krijgt van mij 3,5 kims
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:13 schreef Moira. het volgende:
Heb ik nog erg gek gedaan op de TC?Want serieus
ik weet nog wel dat ik lol had met mono omdat ik aardappel wilde zeggen maar ik 'aardbal' zei. Dat vind ik overigens best een betere naam voor aardappels. Dus vanaf nu noem ik aardappels aardballen.
Ja het zijn toch meer gewoon ballen die uit de aarde komen die je opeet, dan dat het appels zijn, toch? Appels zijn heel anders.quote:
Deze analyze krijgt 3 kim'squote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het zijn toch meer gewoon ballen die uit de aarde komen die je opeet, dan dat het appels zijn, toch? Appels zijn heel anders.
Gewoon aardballen
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Deze analyze krijgt 3 kim's
[ afbeelding ]
Rot op met je kut Kim.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Deze analyze krijgt 3 kim's
[ afbeelding ]
Je zat m een beetje te chillen met je pilotenbril, verder niksquote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:
Heb ik echt heel raar gedaan gister of viel het wel mee? Want ik weet het gewoon niet meer
Alleen dat de avond te kort was en langer mocht duren
Oh, da's nog te overzien danquote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je zat m een beetje te chillen met je pilotenbril, verder niks
Je liet je tetten zienquote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:
Heb ik echt heel raar gedaan gister of viel het wel mee? Want ik weet het gewoon niet meer
Alleen dat de avond te kort was en langer mocht duren
Valt bij mij echt nog meequote:
Ik had geen 3 energy's moeten drinken gisteravondquote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt bij mij echt nog meeTerwijl ik volgens mij goed stronken was
Mono is wel brak en die had alleen van het jointje gehad
Ik word alleen maar slaperig van die zooiquote:Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had geen 3 energy's moeten drinken gisteravond
Dat spul werkt bij mij wel goed![]()
bij mij werkt het ook niet echt.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik word alleen maar slaperig van die zooi
pak je toch weer mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
Maar ik weet nu tenminste wel dat je niet dood gaat aan 1,5 jaar oude Dropshot
Goed om te wetenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
Maar ik weet nu tenminste wel dat je niet dood gaat aan 1,5 jaar oude Dropshot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |