quote:Op maandag 17 juni 2013 11:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja man, tot uurtje of 3, misschien iets langer, ik ging
'Planet Earth from Space' kijken op National Geographic.
Wat een k* gruwelijke combo was dat. Dikke space
bwuuauaaaaa.
Weet ik, en ik rijd in een rode bmwquote:
Surequote:Op maandag 17 juni 2013 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet ik, en ik rijd in een rode bmwen die MOET je een keer gezien hebben
anders ben je echt een blinde retard
zoiets?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet ik, en ik rijd in een rode bmwen die MOET je een keer gezien hebben
anders ben je echt een blinde retard
Werd uitgelegd hoe het zuurstof op aarde ontstaat, en zuurstof komt dus van planktonquote:
118 iquote:
dat soort dingen kijken aan de mquote:Op maandag 17 juni 2013 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Werd uitgelegd hoe het zuurstof op aarde ontstaat, en zuurstof komt dus van plankton
en dat geeft weer stoffen af, wat goed is voor bomen, en zelfs zand uit de Sahara
draagt bij aan de aanmaak van zuurstof omdat weet ik niet meer
Maar goed,ik heb genoten
Mijn ogen zijn weer normaal, en ik voel me weer goed.
quote:Op maandag 17 juni 2013 11:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat soort dingen kijken aan de mmoet ooit nog eens earth gaan kijken als ik strak sta op groot scherm in ultiemechillmode.
Nog even aanpassenquote:Op maandag 17 juni 2013 10:57 schreef RozeDorky het volgende:
Wiet vergeten: Check
Pinpas vergeten: Check
Contant geld vergeten: Check
Dit wordt een lange dag...
Heb je wel een broek aangedaan?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:21 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Nog even aanpassen![]()
Sigaretten vergeten: CHECK BITCHES
Ja, maar schijnbaar was het niet nodig. Aangezien ik niks bij me heb.quote:
Ey man,, Ben vandaag me shit vergete,, kank ff een sjekkie piele / vaste bietse?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:22 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Ja, maar schijnbaar was het niet nodig. Aangezien ik niks bij me heb.
Even vraagje aan de rokers:
Als bij mij om peuken gebietst wordt vind ik dat zeer irritant. Nu zit ik zelf in die positie.
Als iemand bij jou om peuken zou bieten, op wat voor manier moet diegene dat doen dat het nog wel enigzins acceptabel lijkt.
"ey, ben mijn peuken vergeten, goed als ik vandaag met jou meerook? krijg je morgen een half pakje van me terug"quote:Op maandag 17 juni 2013 12:22 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Als bij mij om peuken gebietst wordt vind ik dat zeer irritant. Nu zit ik zelf in die positie.
Als iemand bij jou om peuken zou bieten, op wat voor manier moet diegene dat doen dat het nog wel enigzins acceptabel lijkt.
Even irritantquote:Op maandag 17 juni 2013 12:22 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Mwoa, met 1 red ik het wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:27 schreef Olment het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je er wilt. Gewoon 1, of net als Mur zegt, de hele dag mee roken?
JA, hier heb ik dus echt een godsgruwelijke hekel aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef Onorgineel het volgende:
Liep laatst een keer op straat, komt er een een of ander tokkiewijf naar me toe. 'JA HEB JU MISSCHIEN EEN SIGARETJE VOOR MEEEEEEE?' Dus ik zeg, nee sorry man, heb er niet zoveel meer. 'AH NEE DIT GA JE NIET MENEN ALSJEBLIEFT MAG IK ALSJEBLIEFT EEN PEUK IK GEEF JE 30 CENT!!!!'
Dan gewoon ff 1tje bietsequote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Mwoa, met 1 red ik het wel.
Ben al sinds half 9 nicotine vrij.
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:28 schreef Onorgineel het volgende:
Liep laatst een keer op straat, komt er een een of ander tokkiewijf naar me toe. 'JA HEB JU MISSCHIEN EEN SIGARETJE VOOR MEEEEEEE?' Dus ik zeg, nee sorry man, heb er niet zoveel meer. 'AH NEE DIT GA JE NIET MENEN ALSJEBLIEFT MAG IK ALSJEBLIEFT EEN PEUK IK GEEF JE 30 CENT!!!!'
Werkt ookquote:Op maandag 17 juni 2013 12:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb een collega die meerookt, die geeft gewoon 2 keer per week een pakje cadeau als compensatie, prima toch.
een liedje zingenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:22 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |