Stomme kut koe. Je moet zelf uitkijken!quote:Getuigen gezocht!
Vorige week dinsdag 11 juni rond 17.30 uur fietste ik in het centrum van Emmen ter hoogte van de winkels Hans Anders, Onder de Linden en Bertje, toen er een gemeentepaal uit de grond omhoog kwam. Ik kwam hierbij ten val met als gevolg een zeer gecompliceerde enkelbreuk...
We zijn op zoek naar getuigen die het ongeval hebben zien gebeuren. Het was op dat moment vrij druk in Emmen en er zaten ook mensen op het terras bij Bertje.
Als je het hebt zien gebeuren of iemand anders weet, zou je mij dan een berichtje willen sturen??
Thanks! xx
Dat is een restaurant? Moet je wetenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
WTFDie namen ook. ' Bertje ' , vanaf daar nam
ik het al niet meer serieus.
Bertjequote:Op maandag 17 juni 2013 11:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is een restaurant? Moet je weten
Daar vreet ik nooit weer. Vrijdag nog gedaan en dat was echt een teleurstellingquote:Op maandag 17 juni 2013 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bertje?! Nee ;')
Ik ken wel Dick's Broodjeshuis![]()
Dick![]()
Keer ervoor toen ik er was had die net zijn neus afgeveegd aan zijn mouw en ging daarna vrolijk een broodje smeren voor me. Mweh.. Liever Subway voor het zelfde geldquote:Op maandag 17 juni 2013 11:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja klopt, kwaliteit gaat achteruit bij hem.
Echt smerig, en kronkel duur.
Shitquote:Op maandag 17 juni 2013 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Keer ervoor toen ik er was had die net zijn neus afgeveegd aan zijn mouw en ging daarna vrolijk een broodje smeren voor me. Mweh.. Liever Subway voor het zelfde geld
hej ouwe spacertquote:Op maandag 17 juni 2013 11:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja klopt, kwaliteit gaat achteruit bij hem.
Echt smerig, en kronkel duur.
Bullshitquote:Op maandag 17 juni 2013 11:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
kom wel eens voor die weggeefwinkel langs
Ja man, tot uurtje of 3, misschien iets langer, ik gingquote:Op maandag 17 juni 2013 11:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
hej ouwe spacertnog lang doorgegaan gister?
Weggeefwinkel?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ook zoiets hahaha. Nja ik sla Emmen sowieso wel over.
Kut gehucht. Rijd er alleen met lessen haha en kom wel
eens voor die weggeefwinkel langs, kut straat, met kutfietsers
die tering gevaarlijk zijn ;')
Neequote:Op maandag 17 juni 2013 11:45 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Weggeefwinkel?
Daar geven ze vast geen wiet weg of wat
Ik ben echt altijd in de weggeefquote:Op maandag 17 juni 2013 11:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De fuck voor je, je zit dag en nacht binnen
kloon?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:45 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Weggeefwinkel?
Daar geven ze vast geen wiet weg of wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |