Dat word dubbel genieten als je klaar bent..quote:
Meh, grindtegels leggen is best te doen. Lekker rustig tempo aanhouden, wat water erbij. En een dikke joint roken als je er genoeg van hebt. Oh wat zal die lekker smaken!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat word dubbel genieten als je klaar bent..![]()
Ik ga fijn grindtegels leggen in de zon zometeen...![]()
Welke band is dit danquote:Op maandag 17 juni 2013 10:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En nog bedankt.......![]()
Ik heb dus een jaar met die band gewerkt he...![]()
Nee das de verkeerde volgorde.. eerst een joint, daarna met tegels spelen....quote:Op maandag 17 juni 2013 11:05 schreef RozeDorky het volgende:
[..]
Meh, grindtegels leggen is best te doen. Lekker rustig tempo aanhouden, wat water erbij. En een dikke joint roken als je er genoeg van hebt. Oh wat zal die lekker smaken!
Tof (Dennis franke en de golfbrekers) uit Eelde en Jop (vd bus) bracht de single opnieuw uit...quote:
Jep...quote:
En daarna weer een joint!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee das de verkeerde volgorde.. eerst een joint, daarna met tegels spelen....
Omdat ik te lui was om een fatsoenlijk vak te leren....quote:
Zetgt me echt helemaal nietsquote:Op maandag 17 juni 2013 11:11 schreef Snowballed het volgende:
Tof (Dennis franke en de golfbrekers) uit Eelde en Jop (vd bus) bracht de single opnieuw uit...
Houden zo...quote:
Ik veranderde helemaal niksquote:Op maandag 17 juni 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Houden zo.
En veranderde je zegt nou met ninja edit naar zetgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |