Maandagnachtstruggles,pleur ze gewoon uit het raam. Klaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Dit is echt belachelijk trouwens.. Het stinkt hier nooit door mijn was/stinkpoten of wat dan ook.. A. laat 2 sokken hier achter en mijn kamer stinkt echt onwijs naar zweetpoten. Gadver!
ik snap het nietquote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Dit is echt belachelijk trouwens.. Het stinkt hier nooit door mijn was/stinkpoten of wat dan ook.. A. laat 2 sokken hier achter en mijn kamer stinkt echt onwijs naar zweetpoten. Gadver!
nou het schijnt dat je van een fles wijn en een glas 1,5 jaar oude Dropshot ook nog best wel aangeschoten/dronken wordtquote:
Hehe nice,het is dat ik niets in huis heb anders deed ik ook mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
nou het schijnt dat je van een fles wijn en een glas 1,5 jaar oude Dropshot ook nog best wel aangeschoten/dronken wordt
zo nu en dan kan dat voorkomen jaquote:Op maandag 17 juni 2013 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
nou het schijnt dat je van een fles wijn en een glas 1,5 jaar oude Dropshot ook nog best wel aangeschoten/dronken wordt
Ik meer dan Monoquote:Op maandag 17 juni 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
Het schijnt dat Monopoly -ziekte-veel van mij houdt
Hou jij meer van mij dan Mono doet ja?quote:
Ja absoluutquote:
Hahaha sorry ik verveel me erg,en dan worden mijn grappen nog slechter.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hou jij meer van mij dan Mono doet ja?
Ik denk dat dat een harde strijd wordt, dan
doei doei 123quote:
jaja lul je er maar weer onderuitquote:Op maandag 17 juni 2013 01:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha sorry ik verveel me erg,en dan worden mijn grappen nog slechter.
Zijn bijna altijd al slecht.
kusjeknuffel ik hou van jou dit datquote:Op maandag 17 juni 2013 02:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
doei doei 123
gr gr was luek morgen wir misschien
nog ff bier gedornken bij de turkse restaurant met 2 andere toeriste en een turk was gezellig onderwerp was wiet maar geen hash geregeld hjmmr
jmmr
gr dronken dag slaap zagdt allenmaal
123
ama
vas
moira![]()
![]()
verkiring
ik mirquote:Op maandag 17 juni 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
Het schijnt dat Monopoly -ziekte-veel van mij houdt
| Forum Opties | |
|---|---|