Moest lachen om mezelfquote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel joh doe nou niet zo irritant boehoe
Huhquote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HA, zie je wel dat Dientje hem alsnog niet snapte
Hij bedoelde dus onder de PI'squote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Huh
Ja dat zei die toch onder de smileys
Waar heb ik het over dat ik het storend vind?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat is er precies het storende eraan?
Dat mag als je stoned bentquote:Op zondag 16 juni 2013 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij niet wat?Jij ligt dubbel om je eigen grappen.
De emogif emoticon doet dat lijken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar heb ik het over dat ik het storend vind?
Tegenwoordigquote:Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef Flippiee het volgende:
De mods communiceren tegenwoordig via pointers?
Aahhwwquote:Op zondag 16 juni 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tegenwoordig
Dat is al sinds het oude pact Mono-Oerbeer-Hork hallon kwam zeggen in één van de eerste Stoners delen
Toen Oertje wegging uit ONZ had ik gezegd dat hij vrij was om met de topicpointers te komen kloten, gezien ze dat altijd dedenDus nu liet hij even wat achter
Toch wel een meet bij je gehouden?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
Beach, pz en sv waren vannacht bijna opgepakt omdat pz een stoel had gejat en ermee ging lopen![]()
Haal voor de meet ook ff van die Milka en Oreo en Vanille Coca Cola enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Woop Woop morgen weer naar Duitsland voor wodka en chocolade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |