hij is aan de M hequote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat is er mis met op zondag blowen
oke ik heb ook geen werk maandag maar als ik dat wel zou hebben (mits niet sochtends) zou ik ook gewoon een blow opsteken op zondagavond
Altijd lekkerquote:Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee ik heb net een lekkere cracker met kaas op.
Ja, stelletje fagsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef Flippiee het volgende:
De mods communiceren tegenwoordig via pointers?
Kaasquote:Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee ik heb net een lekkere cracker met kaas op.
Wat is er precies het storende eraan?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef Flippiee het volgende:
De mods communiceren tegenwoordig via pointers?
Inderdaad meeste van de tijd zie je het toch niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat is er precies het storende eraan?
Dat onder de PI's Ro-ald jezus weet je het verschil tussen de PI's en de smileys nog niet hoe lang zit je nou al op FOK!?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat onder de smileys Dientje,hoelang zit je nou al op FOK!?
Okequote:Op zondag 16 juni 2013 23:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat onder de smileys Dientje,hoelang zit je nou al op FOK!?
oh snapquote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat onder de PI's Ro-ald jezus weet je het verschil tussen de PI's en de smileys nog niet hoe lang zit je nou al op FOK!?
Je weet wat ik bedoel joh doe nou niet zo irritant boehoequote:Op zondag 16 juni 2013 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat onder de PI's Ro-ald jezus weet je het verschil tussen de PI's en de smileys nog niet hoe lang zit je nou al op FOK!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |