Deze analyze krijgt 3 kim'squote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het zijn toch meer gewoon ballen die uit de aarde komen die je opeet, dan dat het appels zijn, toch? Appels zijn heel anders.
Gewoon aardballen
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Deze analyze krijgt 3 kim's
[ afbeelding ]
Rot op met je kut Kim.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Deze analyze krijgt 3 kim's
[ afbeelding ]
Je zat m een beetje te chillen met je pilotenbril, verder niksquote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:
Heb ik echt heel raar gedaan gister of viel het wel mee? Want ik weet het gewoon niet meer
Alleen dat de avond te kort was en langer mocht duren
Oh, da's nog te overzien danquote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je zat m een beetje te chillen met je pilotenbril, verder niks
Je liet je tetten zienquote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:
Heb ik echt heel raar gedaan gister of viel het wel mee? Want ik weet het gewoon niet meer
Alleen dat de avond te kort was en langer mocht duren
Valt bij mij echt nog meequote:
Ik had geen 3 energy's moeten drinken gisteravondquote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt bij mij echt nog meeTerwijl ik volgens mij goed stronken was
Mono is wel brak en die had alleen van het jointje gehad
Ik word alleen maar slaperig van die zooiquote:Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had geen 3 energy's moeten drinken gisteravond
Dat spul werkt bij mij wel goed![]()
bij mij werkt het ook niet echt.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik word alleen maar slaperig van die zooi
pak je toch weer mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
Maar ik weet nu tenminste wel dat je niet dood gaat aan 1,5 jaar oude Dropshot
Goed om te wetenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
Maar ik weet nu tenminste wel dat je niet dood gaat aan 1,5 jaar oude Dropshot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |