Hah, dan wacht ik toch nog liever tot 5quote:Op maandag 17 juni 2013 12:40 schreef Onorgineel het volgende:
Of je pakt half opgerookte sigaretten van de grond
Waarom heeft hij dan niet gewoon zelf?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb een collega die meerookt, die geeft gewoon 2 keer per week een pakje cadeau als compensatie, prima toch.
Hij wil thuis niet roken en probeert zwaar te minderen, dus hij bietst per dag ~3 peuken en dat was het. Vind het wel een prima tactiekquote:Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dan niet gewoon zelf?Ik ben al paar minuten aan het nadenken wat hier de logica van is
Ah ja dat eerste maakt het wel logisch jaquote:Op maandag 17 juni 2013 12:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij wil thuis niet roken en probeert zwaar te minderen, dus hij bietst per dag ~3 peuken en dat was het. Vind het wel een prima tactiek
slim welquote:Op maandag 17 juni 2013 12:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij wil thuis niet roken en probeert zwaar te minderen, dus hij bietst per dag ~3 peuken en dat was het. Vind het wel een prima tactiek
Das kut voor je.. Hopelijk doen je handen het nog.. Kende nog een jonko bouwen in ieder gevalquote:Op maandag 17 juni 2013 12:42 schreef Snowballed het volgende:
Zo... mijn dagje straatenmaken zit er nu al weer op....![]()
Verdraai ik mn knie ff lekker... kan er niet eens op lopen...
Wow doe je snelquote:Op maandag 17 juni 2013 12:42 schreef Snowballed het volgende:
Zo... mijn dagje straatenmaken zit er nu al weer op....![]()
Verdraai ik mn knie ff lekker... kan er niet eens op lopen...
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Das kut voor je.. Hopelijk doen je handen het nog.. Kende nog een jonko bouwen in ieder geval
Ja ik weet ook niet wat me bezielde.. ik begin met het zand afreien en ik hoor opeens een harde KNAK... en toen zat ie vast.. kon niet eens meer opstaan gvdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:05 schreef Murdera het volgende:
ik ben verliefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:05 schreef Murdera het volgende:
ik ben verliefd
Beetje een kinderwagen... er zit ook een handvat aan om hem te duwen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
De avond krijgt van mij 3,5 kimsquote:Op maandag 17 juni 2013 14:04 schreef Moira. het volgende:
Goeiemorgen
Er zijn delen van gisteravond die mij niet zijn bijgebleven en die ik niet in de juiste volgorde kan plaatsen
Toch weet ik wel dat het een chille avond was
Thanks brahquote:Op maandag 17 juni 2013 14:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
De avond krijgt van mij 3,5 kims
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:13 schreef Moira. het volgende:
Heb ik nog erg gek gedaan op de TC?Want serieus
ik weet nog wel dat ik lol had met mono omdat ik aardappel wilde zeggen maar ik 'aardbal' zei. Dat vind ik overigens best een betere naam voor aardappels. Dus vanaf nu noem ik aardappels aardballen.
Ja het zijn toch meer gewoon ballen die uit de aarde komen die je opeet, dan dat het appels zijn, toch? Appels zijn heel anders.quote:
Deze analyze krijgt 3 kim'squote:Op maandag 17 juni 2013 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het zijn toch meer gewoon ballen die uit de aarde komen die je opeet, dan dat het appels zijn, toch? Appels zijn heel anders.
Gewoon aardballen
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Deze analyze krijgt 3 kim's
[ afbeelding ]
Rot op met je kut Kim.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Deze analyze krijgt 3 kim's
[ afbeelding ]
Je zat m een beetje te chillen met je pilotenbril, verder niksquote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:
Heb ik echt heel raar gedaan gister of viel het wel mee? Want ik weet het gewoon niet meer
Alleen dat de avond te kort was en langer mocht duren
Oh, da's nog te overzien danquote:Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je zat m een beetje te chillen met je pilotenbril, verder niks
Je liet je tetten zienquote:Op maandag 17 juni 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:
Heb ik echt heel raar gedaan gister of viel het wel mee? Want ik weet het gewoon niet meer
Alleen dat de avond te kort was en langer mocht duren
Valt bij mij echt nog meequote:
Ik had geen 3 energy's moeten drinken gisteravondquote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt bij mij echt nog meeTerwijl ik volgens mij goed stronken was
Mono is wel brak en die had alleen van het jointje gehad
Ik word alleen maar slaperig van die zooiquote:Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had geen 3 energy's moeten drinken gisteravond
Dat spul werkt bij mij wel goed![]()
bij mij werkt het ook niet echt.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik word alleen maar slaperig van die zooi
pak je toch weer mee.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
Maar ik weet nu tenminste wel dat je niet dood gaat aan 1,5 jaar oude Dropshot
Goed om te wetenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
Maar ik weet nu tenminste wel dat je niet dood gaat aan 1,5 jaar oude Dropshot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |