Uit het zicht maar niet uit het hartquote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaaZo weten wij dat Hosselbeer toch nog aan ons denkt
watquote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
Beach, pz en sv waren vannacht bijna opgepakt omdat pz een stoel had gejat en ermee ging lopen![]()
Ik bn een keer opgepakt voor het mollen van stoelen,quote:Op zondag 16 juni 2013 23:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik zit in zo'n groepsgeprek met hun
De meet word sowieso baasquote:Op zondag 16 juni 2013 23:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik bn een keer opgepakt voor het mollen van stoelen,
en 1 keer bijna omdat ik van een snackbar , een stoel in het kanaal
had gegooid, en toen ook de tafel wilde doen
Gvd dat wordt nog wat op die meet
mwah zal wat naar caramel smaken denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
Oké, stel ik heb nog een fles Dropshot die een jaar of 1,5 geleden geopend is, waar nog een laagje Dropshot in zit.
Is dat nog goed?
Gezien alcohol meestal nog wel jaren goed is, maar Dropshot?
Weggooienquote:Op zondag 16 juni 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
Oké, stel ik heb nog een fles Dropshot die een jaar of 1,5 geleden geopend is, waar nog een laagje Dropshot in zit.
Is dat nog goed?
Laat Mono een bodyshot nemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
Is dat nog goed?
Ja maar is nog gewoon te drinken toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mwah zal wat naar caramel smaken denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |