Ze doen er wel lang over trouwens.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan. Zeer spoedig ben ik moderator, en zal GGMM langzaam maar zeker van het strijdtoneel verdwijnen
Niet echt...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hiermee vergeleken worden vind jij geen grote eer?
[ afbeelding ]
Hij doet geen kraanvogel, hij doet een Jezus Christus.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hiermee vergeleken worden vind jij geen grote eer?
[ afbeelding ]
Co denkt dat Jezus Christus een kraanvogel is.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij doet geen kraanvogel, hij doet een Jezus Christus.
picsquote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind die van SBS6 wel aantrekkelijk.
Die van de plus iets minder.
Maak er een projectje van. Van Anorexia patiënt tot walvis.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar dan wil ik ze zelf wel gefeed hebben.
Wat probeer je met deze TT te zeggen? Ik acht de kans klein dat de PS4 eeuwig in productie zal blijven.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef mrstylo het volgende:
Don doe ff dit als tt: Playstation 4 ever.
Series kijken op SBS6quote:Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die uit die serie weet niet hoe die heet
Lekker stevig.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef mrstylo het volgende:
Wat zien jullie als 'lekkere dikke wijven'?
Dat het hier niet over voetbal gaat vind ik mooi, ik snap alleen niet dat het zo vaak over Games moet gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef mrstylo het volgende:
Nee.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef mrstylo het volgende:
Die ogen achter al die massaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef mrstylo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door DonRaja op 16-06-2013 22:54:00 ]
Mooi perspectief.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ogen achter al die massa
[ afbeelding ]
Dude.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ogen achter al die massa
[ afbeelding ]
De Johan Derksen game was anders best leuk.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat het hier niet over voetbal gaat vind ik mooi, ik snap alleen niet dat het zo vaak over Games moet gaan.
Denk zoiets :quote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef mrstylo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door die hackers die een voortand misten was er geen eerlijke kans voor mij om een highscore te maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Johan Derksen game was anders best leuk.
Sorry chefquote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
Biggen graag in spoilers. Ook al is het je zusje konijn.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk zoiets :Met een beetje vet eraan. PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk zoiets :Best neukbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik was al blij als ik het einde haalde.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door die hackers die een voortand misten was er geen eerlijke kans voor mij om een highscore te maken.
Wat een onzin.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik moet nu 2 keer per week scheren.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je kennelijk niet open kunt staan voor andermans mening. Maar blijf gerust veilig in je eigen kortzichtige wereld leven.
[ afbeelding ]
Jeetje zeg.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet nu 2 keer per week scheren.
Mijn bakkebaard en sikje groeien snel.
Ik heb mij gister geschoren en moest vanochtend eigenlijk weer.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin.Het was zelfs een antwoord op een vraag nota bene.

Ik hoef nog steeds niet te scherenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
E. Ik geef geen neuk.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot zo ver dit lage niveau.
Tijd voor een algemene kutvraag..
Wie wordt de nieuwe moderator?
A. Littlerabbit
B. Tjacka
C. Mrstylo
D. Iemand anders
Hee lul ik heb ook gesolliciteerd. Waarom neem je mij niet serieus?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
A. Littlerabbit
B. Tjacka
C. Mrstylo
D. Iemand anders
Oh Wat een overactingquote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor wat slapstick
[ afbeelding ]
De Laurel & Hardy van haar tijd
Bquote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
A. Littlerabbit
B. Tjacka
C. Mrstylo
D. Iemand anders
Jij staat incognito ertussen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee lul ik heb ook gesolliciteerd. Waarom neem je mij niet serieus?
Shiiiit. Dat is wel erg.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mij gister geschoren en moest vanochtend eigenlijk weer.
Maar ik ben blij dat je langzaamaan een betere moslim wordt.
Nee die neemt nooit zn verantwoordelijkheid die loopt er voor weg.quote:
Wie de fuck ben jij?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee die neemt nooit zn verantwoordelijkheid die loopt er voor weg.
Altijd wel leuk lopen spammen maar verantwoordelijkheid nemen ho maar
Hoi wat leuk dat je er weer bent.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee die neemt nooit zn verantwoordelijkheid die loopt er voor weg.
Altijd wel leuk lopen spammen maar verantwoordelijkheid nemen ho maar
D. johannes_vermeerquote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
A. Littlerabbit
B. Tjacka
C. Mrstylo
D. Iemand anders
Het is wachten tot GGMM je gaat verbeteren.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor zijn dommigheid zal mijn eerste daad als mod zijn Stijn een permban geven.
Het is inderdaad 'daadt'quote:Op zondag 16 juni 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wachten tot GGMM je gaat verbeteren.
E en F: Johannes en Typisch.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
A. Littlerabbit
B. Tjacka
C. Mrstylo
D. Iemand anders
Daar doelde ik niet op, maar als jij dat een mooier taalgebruik vind laat ik je in je waardequote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
A. Littlerabbit
B. Tjacka
C. Mrstylo
D. Iemand anders
twitter:
Ik steun eigenlijk jou en Stylo en LR ook.quote:
poezeligding?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:03 schreef onlogisch het volgende:
Waar is die chick gebleven die hier een tijdje geleden postte? Ze zat toen nog tot 4 uur 's nachts met ik meen jordiii te slowchatten hier.
Die verrekte kut moest der tieten nog laten zien
PoezeligDingquote:Op zondag 16 juni 2013 23:03 schreef onlogisch het volgende:
Waar is die chick gebleven die hier een tijdje geleden postte? Ze zat toen nog tot 4 uur 's nachts met ik meen jordiii te slowchatten hier.
Poezeligding!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:03 schreef onlogisch het volgende:
Je moeder? xdquote:Op zondag 16 juni 2013 23:03 schreef onlogisch het volgende:
Je bent niet meer zo vaak online. We wisten niet of jequote:
Dus je steunt #Tjackaformod niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
#TeamInsomnia_ steunt nog altijd #styloformod
hoezo discriminatiequote:Op zondag 16 juni 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1.Tjacka
2.Tjacka
3.Tjacka
Elke andere beslissing zou wijzen op discriminatie.
Mentaal gaat het goed, maar wacht totdat Danny aan mijn eisen voldoet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent niet meer zo vaak online. We wisten niet of je
• Je je mentaal op het moderatorschap voorbereidde
• Je eigenlijk geen #styloformod wil worden.
Ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je steunt #Tjackaformod niet?
Ik ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de nieuwe mod
Medelijden met mij hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet niet of Danny een vrij Koerdistan op kan richten maar ik steun je in je fanatismequote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mentaal gaat het goed, maar wacht totdat Danny aan mijn eisen voldoet.
onze groepering hoopt nog steeds op styloquote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je steunt #Tjackaformod niet?
Krijgt die een ontgroening ?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef onlogisch het volgende:
Eredivisie is al afgelopen. Gedraag je dus weer als een volwassenen gast.quote:
Toen ik nog een meelezer was zag ik dat er hier wel een ontgroening was. Met allemaal rare kuttopics enzo.quote:
Typisch is een toffe gast, dus hij mag het wel worden.quote:
Ook buiten het seizoen is PSV lachwekkend.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eredivisie is al afgelopen. Gedraag je dus weer als een volwassenen gast.
Ik geloof dat deze leuke sollicitaties jouw geen goede dienst bewijzen.quote:
Die verdienden het. Stylo verdient dat niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik nog een meelezer was zag ik dat er hier wel een ontgroening was. Met allemaal rare kuttopics enzo.
HEEYYY-OOOOOOquote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Liever kanjer in mijn klauw dan Tjacka in het blauw.
zonder nquote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eredivisie is al afgelopen. Gedraag je dus weer als een volwassenen gast.
kquote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
bol is toch helemaal niet zoveel goedkoper? Kun je beter even de pricewatch checkenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
Twijfel. Webshop of tv in winkel halen...heb geen ervaring met bol.com voor wat betreft wat duurdere apparatuur en service? Iemand hier die daar wel ervaring mee heeft?
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verdienden het. Stylo verdient dat niet.
Ik was al aan het twijfelen.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook buiten het seizoen is PSV lachwekkend.
Ik ga me aanmelden als mod in het depressieforum.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Tjacka het volgende:
vandermar moet mod worden van het hooikoortsforum.
Ik jou ookquote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey saind man, ik heb je gemist afgelopen maandne
Nee, maar vind ze qua levering wel snel altijd. Wil dat ding zsm hebben. Goedkoopste is maar 20 euro goedkoper.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef Saind het volgende:
[..]
bol is toch helemaal niet zoveel goedkoper? Kun je beter even de pricewatch checken
Grappig man.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook buiten het seizoen is PSV lachwekkend.
Waarom?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar vind ze qua levering wel snel altijd. Wil dat ding zsm hebben. Goedkoopste is maar 20 euro goedkoper.
hohoho hier gaan je aspiratiesquote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga me aanmelden als mod in het depressieforum.
Ja ik ben je even voor.
Ja. Prima service.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
Twijfel. Webshop of tv in winkel halen...heb geen ervaring met bol.com voor wat betreft wat duurdere apparatuur en service? Iemand hier die daar wel ervaring mee heeft?
Dus als iets serieus is, mag ik het niet grappig vinden?quote:
Vraag onlogisch maar, die heeft goede ervaringen met bol.com en muizen...quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ik had een ban manquote:Op zondag 16 juni 2013 23:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja best redelijk, jij ineens een leven gekregen of wat is de deal?
Ik merkte niet eens dat hij weg was, moet ik zeggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het wel jammer, moet ik zeggen
Dus... je vindt het grappig dat PSV het jaar rond lachwekkend is?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus als iets serieus is, mag ik het niet grappig vinden?
Wat een ongevoelig persoon ben jij zegquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merkte niet eens dat hij weg was, moet ik zeggen.
Omdat ik niet lieg?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een ongevoelig persoon ben jij zeg.
Voor niet PSV'ers begrijp ik het wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus... je vindt het grappig dat PSV het jaar rond lachwekkend is?
2 weken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Huh? Hoe lang dan joh? Dacht dat dat vrij kort was
eventueel pak je een grote als Alternate, als die ze goedkoop leveren en anders coolblue. Heb je toch nog een fysieke winkel waar je naar toe kan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
Als Smoofie 2 weken weg is, merk je dat gewoon. Onmogelijk dat dat zomaar langs je heen gaat.quote:
Ik zou hem niet echt als reclame zien voor jou, maar oke.quote:
Haha, correct. Ik heb wat probleempjes gehad met mijn muizen van bol.com. Maar ik moet zeggen, behoudens de muizen heb ik louter goede ervaringen met bol.comquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vraag onlogisch maar, die heeft goede ervaringen met bol.com en muizen...
GGMM en ik zijn ook geen fok vriendenquote:.. Onmogelijk dat dat zomaar langs je heen gaat.
Schurft.
Ik ken die gast niet eensquote:Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou hem niet echt als reclame zien voor jou, maar oke.
jij bent alleen maar met jezelf bezigquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merkte niet eens dat hij weg was, moet ik zeggen.
vind ik leukquote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Tjacka het volgende:
vandermar moet mod worden van het hooikoortsforum.
Smoofie voelt zich wel weer eenzaam.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat je weg was, maar merkte het wel toen je weer terug was.
Koop het, kom je er vanzelf achterquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Hoe groot is de kans dat een huis, wat gebouwd is in de jaren 60, beschikt over een betonnen eerste & tweede verdieping?
Of is het aannemelijker dat het gewoon houten vloeren zullen zijn?
Ben je zo dik, dat alleen beton jou kan houden?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Hoe groot is de kans dat een huis, wat gebouwd is in de jaren 60, beschikt over een betonnen eerste & tweede verdieping?
Dat ga ik jou niet vertellenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil de laatste tijd iedereen slaan hè. Vanwaar die agressie Stijn? Vertel het ons.
zal in ieder geval nog vol asbest zittenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Zou al beton kunnen zijn maar dat hoor je zoquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
volgens mij boven beton onder houtquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Kan al dagen niet meer op de site. Serverfout zo te zien.quote:
Zo die zit.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet vertellen. Infantiel.
Waar staat 'ie? 90% beton.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
zal in ieder geval nog vol asbest zitten
Even kijken. Heb al tijdje niks gedownload.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan al dagen niet meer op de site. Serverfout zo te zien.
Trusten.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga slapen.
Tot morgen dan maar weer.
Gutenacht Freunde.
Bij mij doet hij het gewoon.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Muto het volgende:
[..]
wat is dat danquote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een nachtmerrie krijgt.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga slapen.
Tot morgen dan maar weer.
Gutenacht Freunde.
Waarom?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook behoorlijk boos op je sinds je aftreden.
quote:We had to drop Kat.ph as a part of our global maintenance and move to Kickass.to. This was a hard decision, but it was necessary for the further development of KickassTorrents. Stay tuned for more news.
JOuw God? Onze god ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:20 schreef Saind het volgende:
Mon dieu, ik heb een half glas wijn op en val echt bijna omver, goede remedie tegen het drinken, dat werken
Jij moet mod worden.quote:
Sorry.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet eindelijk wie mij erbij had genaaid destijds.
DMquote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dmquote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zullen er vast een paar rondlopen op FOK!.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er nog dikke wijven die geneukt moeten worden?
Vraag je moeder.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er nog dikke wijven die geneukt moeten worden?
Die man is 2 fucking meter 20...quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je zo dik, dat alleen beton jou kan houden?
Dat is best lang.quote:
Ja ik zit momenteel in een soort rare staat tussen geestelijke aanwezigheid en fysieke afwezigheid. Of andersom. Excuses.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Stylo zou weten wat een beer onlogisch is zou hij ook niet zo'n grote mond opzetten hier.
Zijn volk is het wel gewend om te vluchten, dus dat moet niet zo'n probleem zijn als Onlogisch op hem af komt.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Stylo zou weten wat een beer onlogisch is zou hij ook niet zo'n grote mond opzetten hier.
Geeft niks, ik voel me altijd zeer verward op zulke momenten. Zeker als mensen dingen tegen me zeggen die helemaal nergens op slaan. Aardbeienjam driewieler huiskamer.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zit momenteel in een soort rare staat tussen geestelijke aanwezigheid en fysieke afwezigheid. Of andersom. Excuses.
Eey ze hebben een autonome staat in het noorden van Syria nu hequote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn volk is het wel gewend om te vluchten, dus dat moet niet zo'n probleem zijn als Onlogisch op hem af komt.
#moddergooien #fuckstylo
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja....uh.....je moeder dan maar.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn volk is het wel gewend om te vluchten, dus dat moet niet zo'n probleem zijn als Onlogisch op hem af komt.
#moddergooien #fuckstylo
Jouw username is wel enorm onhandig om te spytoolen he.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef onlogisch het volgende:
Wat misbruiken jullie mijn naam? Straks heb ik allemaal gevaarlijke fokkers hier aan de deur
nu ga je te ver yvonne als je kijkt deze jongen kan geen mod wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
#moddergooien #fuckstylo
Syriëus?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey ze hebben een autonome staat in het noorden van Syria nu he
Nope. Komt straks op Ned 1.quote:
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen ze wel met hun beste elftallen?
Nog 2 te gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey ze hebben een autonome staat in het noorden van Syria nu he
Dit is satire.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu ga je te ver yvonne als je kijkt deze jongen kan geen mod worden
Snapsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw username is wel enorm onhandig om te spytoolen he.
Die allemaal omhoog moeten kijken als ze gangsterstylo in jouw ogen willen kijken...quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef onlogisch het volgende:
Wat misbruiken jullie mijn naam? Straks heb ik allemaal gevaarlijke fokkers hier aan de deur
Daar heb ik zelf ook last van.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef Caland het volgende:
Sinds Ajacied mod is op bnw heb ik bijzonder veel moeite ermee om hem nog serieus te nemen.
Einde bericht.
Mijne ookquote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Typisch is er ook zo één.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij weet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die allemaal omhoog moeten kijken als ze gangsterstylo in jouw ogen willen kijken...
Stylo is niet onder de indruk denk ik. Dit baart mij zorgenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die allemaal omhoog moeten kijken als ze gangsterstylo in jouw ogen willen kijken...
Sinds ik zelf geen internetmoderator meer ben vind ik jouw gezanik op internetmoderators wel grappig.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef Caland het volgende:
Sinds Ajacied mod is op bnw heb ik bijzonder veel moeite ermee om hem nog serieus te nemen.
Einde bericht.
Oh, en ik won net met mens erger je nietquote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Zeker nadat ik net in Clan Arena, Quake een score van 24 kills tegen 2 deaths haalde.
Stylo heeft een bomgordel waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stylo is niet onder de indruk denk ik. Dit baart mij zorgen
Mijn gezanik is zelden onterecht eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds ik zelf geen internetmoderator meer ben vind ik jouw gezanik op internetmoderators wel grappig.
Maar dus wel gezanik.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn gezanik is zelden onterecht eigenlijk.
Mijn echte naam is ook David, dus ik stress niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stylo is niet onder de indruk denk ik. Dit baart mij zorgen
Houd je dat tot het einde vol zonder vals te spelen?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, en ik won net met mens erger je niet
True.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn gezanik is zelden onterecht eigenlijk.
Hij is hood rich nigger.quote:
Als je zo dicht bij bent kan je gewoon beginnen te kijken en dan zien of het de moeite waard isquote:
Ja, je ouders zullen je vast een joodse naam gegeven hebben ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn echte naam is ook David, dus ik stress niet.
Hoezo niet? Denk je echt dat ik een moslim ben?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, je ouders zullen je vast een joodse naam gegeven hebben ja.
ga ik ook doen denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je zo dicht bij bent kan je gewoon beginnen te kijken en dan zien of het de moeite waard is
Daarover wil ik niet te veel in details tredenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je dat tot het einde vol zonder vals te spelen?
voetbal zo ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
Is er nog iets te zien op tv op dit tijdstip? Verveel me de tering en was pas om half 3 wakker dus ben nog niet moe genoeg om te gaan slapen.
13 minuten, gast wat denk je?quote:
Dan zorg ik dat ik de hele dag binnen blijf met m'n ramen ventilatieroosters dicht en de vloerkoeling aan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
Het kan woensdag plaatselijk 37 graden worden.
Zal wel een foutje zijn toch.
Ah, oke.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik de hele dag binnen blijf met m'n ramen ventilatieroosters dicht en de vloerkoeling aan.
Ik moet werken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik de hele dag binnen blijf met m'n ramen ventilatieroosters dicht en de vloerkoeling aan.
#wasjekutquote:
Nee, dat weet ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Denk je echt dat ik een moslim ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |