Snapsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw username is wel enorm onhandig om te spytoolen he.
Die allemaal omhoog moeten kijken als ze gangsterstylo in jouw ogen willen kijken...quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef onlogisch het volgende:
Wat misbruiken jullie mijn naam? Straks heb ik allemaal gevaarlijke fokkers hier aan de deur
Daar heb ik zelf ook last van.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef Caland het volgende:
Sinds Ajacied mod is op bnw heb ik bijzonder veel moeite ermee om hem nog serieus te nemen.
Einde bericht.
Mijne ookquote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Typisch is er ook zo één.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij weet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die allemaal omhoog moeten kijken als ze gangsterstylo in jouw ogen willen kijken...
Stylo is niet onder de indruk denk ik. Dit baart mij zorgenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die allemaal omhoog moeten kijken als ze gangsterstylo in jouw ogen willen kijken...
Sinds ik zelf geen internetmoderator meer ben vind ik jouw gezanik op internetmoderators wel grappig.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef Caland het volgende:
Sinds Ajacied mod is op bnw heb ik bijzonder veel moeite ermee om hem nog serieus te nemen.
Einde bericht.
Oh, en ik won net met mens erger je nietquote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Zeker nadat ik net in Clan Arena, Quake een score van 24 kills tegen 2 deaths haalde.
Stylo heeft een bomgordel waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stylo is niet onder de indruk denk ik. Dit baart mij zorgen
Mijn gezanik is zelden onterecht eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds ik zelf geen internetmoderator meer ben vind ik jouw gezanik op internetmoderators wel grappig.
Maar dus wel gezanik.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn gezanik is zelden onterecht eigenlijk.
Mijn echte naam is ook David, dus ik stress niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stylo is niet onder de indruk denk ik. Dit baart mij zorgen
Houd je dat tot het einde vol zonder vals te spelen?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, en ik won net met mens erger je niet
True.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn gezanik is zelden onterecht eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |