quote:We had to drop Kat.ph as a part of our global maintenance and move to Kickass.to. This was a hard decision, but it was necessary for the further development of KickassTorrents. Stay tuned for more news.
JOuw God? Onze god ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:20 schreef Saind het volgende:
Mon dieu, ik heb een half glas wijn op en val echt bijna omver, goede remedie tegen het drinken, dat werken
Jij moet mod worden.quote:
Sorry.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet eindelijk wie mij erbij had genaaid destijds.
DMquote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dmquote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zullen er vast een paar rondlopen op FOK!.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er nog dikke wijven die geneukt moeten worden?
Vraag je moeder.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er nog dikke wijven die geneukt moeten worden?
Die man is 2 fucking meter 20...quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je zo dik, dat alleen beton jou kan houden?
Dat is best lang.quote:
Ja ik zit momenteel in een soort rare staat tussen geestelijke aanwezigheid en fysieke afwezigheid. Of andersom. Excuses.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Stylo zou weten wat een beer onlogisch is zou hij ook niet zo'n grote mond opzetten hier.
Zijn volk is het wel gewend om te vluchten, dus dat moet niet zo'n probleem zijn als Onlogisch op hem af komt.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Stylo zou weten wat een beer onlogisch is zou hij ook niet zo'n grote mond opzetten hier.
Geeft niks, ik voel me altijd zeer verward op zulke momenten. Zeker als mensen dingen tegen me zeggen die helemaal nergens op slaan. Aardbeienjam driewieler huiskamer.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zit momenteel in een soort rare staat tussen geestelijke aanwezigheid en fysieke afwezigheid. Of andersom. Excuses.
Eey ze hebben een autonome staat in het noorden van Syria nu hequote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn volk is het wel gewend om te vluchten, dus dat moet niet zo'n probleem zijn als Onlogisch op hem af komt.
#moddergooien #fuckstylo
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja....uh.....je moeder dan maar.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn volk is het wel gewend om te vluchten, dus dat moet niet zo'n probleem zijn als Onlogisch op hem af komt.
#moddergooien #fuckstylo
Jouw username is wel enorm onhandig om te spytoolen he.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef onlogisch het volgende:
Wat misbruiken jullie mijn naam? Straks heb ik allemaal gevaarlijke fokkers hier aan de deur
nu ga je te ver yvonne als je kijkt deze jongen kan geen mod wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
#moddergooien #fuckstylo
Syriëus?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey ze hebben een autonome staat in het noorden van Syria nu he
Nope. Komt straks op Ned 1.quote:
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen ze wel met hun beste elftallen?
Nog 2 te gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey ze hebben een autonome staat in het noorden van Syria nu he
Dit is satire.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu ga je te ver yvonne als je kijkt deze jongen kan geen mod worden
Snapsquote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw username is wel enorm onhandig om te spytoolen he.
Die allemaal omhoog moeten kijken als ze gangsterstylo in jouw ogen willen kijken...quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef onlogisch het volgende:
Wat misbruiken jullie mijn naam? Straks heb ik allemaal gevaarlijke fokkers hier aan de deur
Daar heb ik zelf ook last van.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef Caland het volgende:
Sinds Ajacied mod is op bnw heb ik bijzonder veel moeite ermee om hem nog serieus te nemen.
Einde bericht.
Mijne ookquote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Typisch is er ook zo één.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij weet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die allemaal omhoog moeten kijken als ze gangsterstylo in jouw ogen willen kijken...
Stylo is niet onder de indruk denk ik. Dit baart mij zorgenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die allemaal omhoog moeten kijken als ze gangsterstylo in jouw ogen willen kijken...
Sinds ik zelf geen internetmoderator meer ben vind ik jouw gezanik op internetmoderators wel grappig.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:28 schreef Caland het volgende:
Sinds Ajacied mod is op bnw heb ik bijzonder veel moeite ermee om hem nog serieus te nemen.
Einde bericht.
Oh, en ik won net met mens erger je nietquote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Zeker nadat ik net in Clan Arena, Quake een score van 24 kills tegen 2 deaths haalde.
Stylo heeft een bomgordel waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stylo is niet onder de indruk denk ik. Dit baart mij zorgen
Mijn gezanik is zelden onterecht eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds ik zelf geen internetmoderator meer ben vind ik jouw gezanik op internetmoderators wel grappig.
Maar dus wel gezanik.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn gezanik is zelden onterecht eigenlijk.
Mijn echte naam is ook David, dus ik stress niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stylo is niet onder de indruk denk ik. Dit baart mij zorgen
Houd je dat tot het einde vol zonder vals te spelen?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, en ik won net met mens erger je niet
True.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn gezanik is zelden onterecht eigenlijk.
Hij is hood rich nigger.quote:
Als je zo dicht bij bent kan je gewoon beginnen te kijken en dan zien of het de moeite waard isquote:
Ja, je ouders zullen je vast een joodse naam gegeven hebben ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn echte naam is ook David, dus ik stress niet.
Hoezo niet? Denk je echt dat ik een moslim ben?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, je ouders zullen je vast een joodse naam gegeven hebben ja.
ga ik ook doen denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je zo dicht bij bent kan je gewoon beginnen te kijken en dan zien of het de moeite waard is
Daarover wil ik niet te veel in details tredenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je dat tot het einde vol zonder vals te spelen?
voetbal zo ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
Is er nog iets te zien op tv op dit tijdstip? Verveel me de tering en was pas om half 3 wakker dus ben nog niet moe genoeg om te gaan slapen.
13 minuten, gast wat denk je?quote:
Dan zorg ik dat ik de hele dag binnen blijf met m'n ramen ventilatieroosters dicht en de vloerkoeling aan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
Het kan woensdag plaatselijk 37 graden worden.
Zal wel een foutje zijn toch.
Ah, oke.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik de hele dag binnen blijf met m'n ramen ventilatieroosters dicht en de vloerkoeling aan.
Ik moet werken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik de hele dag binnen blijf met m'n ramen ventilatieroosters dicht en de vloerkoeling aan.
#wasjekutquote:
Nee, dat weet ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Denk je echt dat ik een moslim ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |