Smoofie voelt zich wel weer eenzaam.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat je weg was, maar merkte het wel toen je weer terug was.
Koop het, kom je er vanzelf achterquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Hoe groot is de kans dat een huis, wat gebouwd is in de jaren 60, beschikt over een betonnen eerste & tweede verdieping?
Of is het aannemelijker dat het gewoon houten vloeren zullen zijn?
Ben je zo dik, dat alleen beton jou kan houden?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Hoe groot is de kans dat een huis, wat gebouwd is in de jaren 60, beschikt over een betonnen eerste & tweede verdieping?
Dat ga ik jou niet vertellenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil de laatste tijd iedereen slaan hè. Vanwaar die agressie Stijn? Vertel het ons.
zal in ieder geval nog vol asbest zittenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Zou al beton kunnen zijn maar dat hoor je zoquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
volgens mij boven beton onder houtquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Kan al dagen niet meer op de site. Serverfout zo te zien.quote:
Zo die zit.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet vertellen. Infantiel.
Waar staat 'ie? 90% beton.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
zal in ieder geval nog vol asbest zitten
Even kijken. Heb al tijdje niks gedownload.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan al dagen niet meer op de site. Serverfout zo te zien.
Trusten.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga slapen.
Tot morgen dan maar weer.
Gutenacht Freunde.
Bij mij doet hij het gewoon.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Muto het volgende:
[..]
wat is dat danquote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een nachtmerrie krijgt.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga slapen.
Tot morgen dan maar weer.
Gutenacht Freunde.
Waarom?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook behoorlijk boos op je sinds je aftreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |