Dus... je vindt het grappig dat PSV het jaar rond lachwekkend is?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus als iets serieus is, mag ik het niet grappig vinden?
Wat een ongevoelig persoon ben jij zegquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merkte niet eens dat hij weg was, moet ik zeggen.
Omdat ik niet lieg?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een ongevoelig persoon ben jij zeg.
Voor niet PSV'ers begrijp ik het wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus... je vindt het grappig dat PSV het jaar rond lachwekkend is?
2 weken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Huh? Hoe lang dan joh? Dacht dat dat vrij kort was
eventueel pak je een grote als Alternate, als die ze goedkoop leveren en anders coolblue. Heb je toch nog een fysieke winkel waar je naar toe kan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
Twijfel. Webshop of tv in winkel halen...heb geen ervaring met bol.com voor wat betreft wat duurdere apparatuur en service? Iemand hier die daar wel ervaring mee heeft?
Als Smoofie 2 weken weg is, merk je dat gewoon. Onmogelijk dat dat zomaar langs je heen gaat.quote:
Ik zou hem niet echt als reclame zien voor jou, maar oke.quote:
Haha, correct. Ik heb wat probleempjes gehad met mijn muizen van bol.com. Maar ik moet zeggen, behoudens de muizen heb ik louter goede ervaringen met bol.comquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vraag onlogisch maar, die heeft goede ervaringen met bol.com en muizen...
GGMM en ik zijn ook geen fok vriendenquote:.. Onmogelijk dat dat zomaar langs je heen gaat.
Schurft.
Ik ken die gast niet eensquote:Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou hem niet echt als reclame zien voor jou, maar oke.
jij bent alleen maar met jezelf bezigquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merkte niet eens dat hij weg was, moet ik zeggen.
vind ik leukquote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Tjacka het volgende:
vandermar moet mod worden van het hooikoortsforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |