Ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je steunt #Tjackaformod niet?
Ik ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de nieuwe mod
Medelijden met mij hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet niet of Danny een vrij Koerdistan op kan richten maar ik steun je in je fanatismequote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mentaal gaat het goed, maar wacht totdat Danny aan mijn eisen voldoet.
onze groepering hoopt nog steeds op styloquote:Op zondag 16 juni 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je steunt #Tjackaformod niet?
Krijgt die een ontgroening ?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef onlogisch het volgende:
Eredivisie is al afgelopen. Gedraag je dus weer als een volwassenen gast.quote:
Toen ik nog een meelezer was zag ik dat er hier wel een ontgroening was. Met allemaal rare kuttopics enzo.quote:
Typisch is een toffe gast, dus hij mag het wel worden.quote:
Ook buiten het seizoen is PSV lachwekkend.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eredivisie is al afgelopen. Gedraag je dus weer als een volwassenen gast.
Ik geloof dat deze leuke sollicitaties jouw geen goede dienst bewijzen.quote:
Die verdienden het. Stylo verdient dat niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik nog een meelezer was zag ik dat er hier wel een ontgroening was. Met allemaal rare kuttopics enzo.
HEEYYY-OOOOOOquote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Liever kanjer in mijn klauw dan Tjacka in het blauw.
zonder nquote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eredivisie is al afgelopen. Gedraag je dus weer als een volwassenen gast.
kquote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
bol is toch helemaal niet zoveel goedkoper? Kun je beter even de pricewatch checkenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
Twijfel. Webshop of tv in winkel halen...heb geen ervaring met bol.com voor wat betreft wat duurdere apparatuur en service? Iemand hier die daar wel ervaring mee heeft?
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verdienden het. Stylo verdient dat niet.
Ik was al aan het twijfelen.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook buiten het seizoen is PSV lachwekkend.
Ik ga me aanmelden als mod in het depressieforum.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Tjacka het volgende:
vandermar moet mod worden van het hooikoortsforum.
Ik jou ookquote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey saind man, ik heb je gemist afgelopen maandne
Nee, maar vind ze qua levering wel snel altijd. Wil dat ding zsm hebben. Goedkoopste is maar 20 euro goedkoper.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef Saind het volgende:
[..]
bol is toch helemaal niet zoveel goedkoper? Kun je beter even de pricewatch checken
Grappig man.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook buiten het seizoen is PSV lachwekkend.
Waarom?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar vind ze qua levering wel snel altijd. Wil dat ding zsm hebben. Goedkoopste is maar 20 euro goedkoper.
hohoho hier gaan je aspiratiesquote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga me aanmelden als mod in het depressieforum.
Ja ik ben je even voor.
Ja. Prima service.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
Twijfel. Webshop of tv in winkel halen...heb geen ervaring met bol.com voor wat betreft wat duurdere apparatuur en service? Iemand hier die daar wel ervaring mee heeft?
Dus als iets serieus is, mag ik het niet grappig vinden?quote:
Vraag onlogisch maar, die heeft goede ervaringen met bol.com en muizen...quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ik had een ban manquote:Op zondag 16 juni 2013 23:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Mja best redelijk, jij ineens een leven gekregen of wat is de deal?
Ik merkte niet eens dat hij weg was, moet ik zeggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het wel jammer, moet ik zeggen
Dus... je vindt het grappig dat PSV het jaar rond lachwekkend is?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus als iets serieus is, mag ik het niet grappig vinden?
Wat een ongevoelig persoon ben jij zegquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merkte niet eens dat hij weg was, moet ik zeggen.
Omdat ik niet lieg?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een ongevoelig persoon ben jij zeg.
Voor niet PSV'ers begrijp ik het wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus... je vindt het grappig dat PSV het jaar rond lachwekkend is?
2 weken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Huh? Hoe lang dan joh? Dacht dat dat vrij kort was
eventueel pak je een grote als Alternate, als die ze goedkoop leveren en anders coolblue. Heb je toch nog een fysieke winkel waar je naar toe kan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
Als Smoofie 2 weken weg is, merk je dat gewoon. Onmogelijk dat dat zomaar langs je heen gaat.quote:
Ik zou hem niet echt als reclame zien voor jou, maar oke.quote:
Haha, correct. Ik heb wat probleempjes gehad met mijn muizen van bol.com. Maar ik moet zeggen, behoudens de muizen heb ik louter goede ervaringen met bol.comquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vraag onlogisch maar, die heeft goede ervaringen met bol.com en muizen...
GGMM en ik zijn ook geen fok vriendenquote:.. Onmogelijk dat dat zomaar langs je heen gaat.
Schurft.
Ik ken die gast niet eensquote:Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou hem niet echt als reclame zien voor jou, maar oke.
jij bent alleen maar met jezelf bezigquote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merkte niet eens dat hij weg was, moet ik zeggen.
vind ik leukquote:Op zondag 16 juni 2013 23:09 schreef Tjacka het volgende:
vandermar moet mod worden van het hooikoortsforum.
Smoofie voelt zich wel weer eenzaam.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat je weg was, maar merkte het wel toen je weer terug was.
Koop het, kom je er vanzelf achterquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Hoe groot is de kans dat een huis, wat gebouwd is in de jaren 60, beschikt over een betonnen eerste & tweede verdieping?
Of is het aannemelijker dat het gewoon houten vloeren zullen zijn?
Ben je zo dik, dat alleen beton jou kan houden?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Hoe groot is de kans dat een huis, wat gebouwd is in de jaren 60, beschikt over een betonnen eerste & tweede verdieping?
Dat ga ik jou niet vertellenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil de laatste tijd iedereen slaan hè. Vanwaar die agressie Stijn? Vertel het ons.
zal in ieder geval nog vol asbest zittenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Zou al beton kunnen zijn maar dat hoor je zoquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
volgens mij boven beton onder houtquote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Kan al dagen niet meer op de site. Serverfout zo te zien.quote:
Zo die zit.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet vertellen. Infantiel.
Waar staat 'ie? 90% beton.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:17 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
zal in ieder geval nog vol asbest zitten
Even kijken. Heb al tijdje niks gedownload.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan al dagen niet meer op de site. Serverfout zo te zien.
Trusten.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga slapen.
Tot morgen dan maar weer.
Gutenacht Freunde.
Bij mij doet hij het gewoon.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Muto het volgende:
[..]
wat is dat danquote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een nachtmerrie krijgt.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga slapen.
Tot morgen dan maar weer.
Gutenacht Freunde.
Waarom?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook behoorlijk boos op je sinds je aftreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |