Ja ik zit momenteel in een soort rare staat tussen geestelijke aanwezigheid en fysieke afwezigheid. Of andersom. Excuses.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Stylo zou weten wat een beer onlogisch is zou hij ook niet zo'n grote mond opzetten hier.
Zijn volk is het wel gewend om te vluchten, dus dat moet niet zo'n probleem zijn als Onlogisch op hem af komt.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Stylo zou weten wat een beer onlogisch is zou hij ook niet zo'n grote mond opzetten hier.
Geeft niks, ik voel me altijd zeer verward op zulke momenten. Zeker als mensen dingen tegen me zeggen die helemaal nergens op slaan. Aardbeienjam driewieler huiskamer.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zit momenteel in een soort rare staat tussen geestelijke aanwezigheid en fysieke afwezigheid. Of andersom. Excuses.
Eey ze hebben een autonome staat in het noorden van Syria nu hequote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn volk is het wel gewend om te vluchten, dus dat moet niet zo'n probleem zijn als Onlogisch op hem af komt.
#moddergooien #fuckstylo
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja....uh.....je moeder dan maar.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn volk is het wel gewend om te vluchten, dus dat moet niet zo'n probleem zijn als Onlogisch op hem af komt.
#moddergooien #fuckstylo
Jouw username is wel enorm onhandig om te spytoolen he.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef onlogisch het volgende:
Wat misbruiken jullie mijn naam? Straks heb ik allemaal gevaarlijke fokkers hier aan de deur
nu ga je te ver yvonne als je kijkt deze jongen kan geen mod wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
#moddergooien #fuckstylo
Syriëus?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey ze hebben een autonome staat in het noorden van Syria nu he
Nope. Komt straks op Ned 1.quote:
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen ze wel met hun beste elftallen?
Nog 2 te gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey ze hebben een autonome staat in het noorden van Syria nu he
Dit is satire.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende: