quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Op zondag 16 juni 2013 22:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik voel een slechte grap aankomen...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet jij waarom Manolev gecastreerd is?
Omdat hij zonder bal beter af is!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voel een slechte grap aankomen...
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat hij zonder bal beter af is!
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat hij zonder bal beter af is!
Atiba Hutchinson eet voorlopig geen rode pepers meerquote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atiba Hutchinson gaat door het vuur voor PSV.
Wauw, heb je dat helemaal zelf bedacht?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atiba Hutchinson krijgt weer eens een uitbrander van Mark van Bommel.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boszz?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
He het is Bosz met een Z aan het einde hoor.
Goed opgemerkt!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
He het is Bosz met een Z aan het einde hoor.
Kek idee.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
Laat hem daar ook maar met 3 verdedigers gaan spelen dan.
Uh, nee.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Jimbo het volgende:
zijn er eigenlijk al transfers bekend van feyenoord?
nopquote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Jimbo het volgende:
Nee, vooralsnog is ook geen enkele club geïnteresseerd in hun spelers.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Jimbo het volgende:
Kuyt komt dit jaar nog niet, sorryquote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Jimbo het volgende:
Uh, kan het mij wat schelen?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar de vraag is, support Tahiti jou?
Er schijnt een nieuw stadion te komen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:37 schreef Jimbo het volgende:
De Boer vond Vilhena wel een goede linker middenvelder zag ik laatst.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog is ook geen enkele club geïnteresseerd in hun spelers.
Welke, die debiel of z'n broer?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Boer vond Vilhena wel een goede linker middenvelder zag ik laatst.
einde random bericht
Hoe staat het met je sollicitatie? Kan de vlag al uit?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kuyt komt dit jaar nog niet, sorry
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem gewoon negeren.
Het is weer tijd voor een goede oude 'Uh, oke', zie ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
einde random bericht
Als jij hem was, was je een toffe peer. Dat kan dus niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem gewoon negeren.
Ik zeg, kopen. 20 miljoen hop pats boem over het toonbankje. Kan Ajax het wat schelenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
einde random bericht
Denk jij dat echt? Dan ben je nog dommer dan je er uit ziet!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders kan je #TeamJohannes wel opdoeken.
Ze laten foto's van hun spelersvrouwen zien, slaapt de tegenstander weken niet...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zouden ze een haka doen voorafgaan aan de wedstrijd??
Ja dat denk ik echtquote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk jij dat echt? Dan ben je nog dommer dan je er uit ziet!
Ik hoop dat je achter de schermen hard aan het werk bent. Want naar buiten toe, en daarmee ook in de onderlinge communicatie ben je een uitermate teleurstellende Goebbels.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe staat het met je sollicitatie? Kan de vlag al uit?
Everton.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze laten foto's van hun spelersvrouwen zien, slaapt de tegenstander weken niet...
Databse makenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat Microsoft Acces doet?
Een goede edit, want met je zijn ipv bent kreeg mijn autistische hoofd het zwaar te voortdurenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je achter de schermen hard aan het werk bent. Want naar buiten toe, en daarmee ook in de onderlinge communicatie ben je een uitermate teleurstellende Goebbels.
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat je eerst gaat googlen op ''Microsoft Access'', voor je dit aan ons gaat vragen. Jammer dat je mensen op FOK! misbruikt omdat jijzelf een laks pad bent.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
*laksequote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je eerst gaat googlen op ''Microsoft Access'', voor je dit aan ons gaat vragen. Jammer dat je mensen op FOK! misbruikt omdat jijzelf een laks pad bent.
Ik zie GGMM meer als een achterbakse kraanvogel.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je eerst gaat googlen op ''Microsoft Access'', voor je dit aan ons gaat vragen. Jammer dat je mensen op FOK! misbruikt omdat jijzelf een laks pad bent.
Hoe heb je dat beeld gekregen?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie GGMM meer als een achterbakse kraanvogel.
spelling corrigeren *quote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met deze spellingscorrigering ben ik 't niet eens.
Kan je misschien nog even wat leuke grappige hilarische geestige PSV-nieuwtjes delen? Dan doen wij allemaal net alsof we denken dat het waar is, zodat je een leuke avond hebt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie GGMM meer als een achterbakse kraanvogel.
Profielschets en Onlogischquote:
Ik deelde niks.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je misschien nog even wat leuke grappige hilarische geestige PSV-nieuwtjes delen? Dan doen wij allemaal net alsof we denken dat het waar is, zodat je een leuke avond hebt.
Sorry, maar dit verdiende je gewoon.
Laat het oordelen maar aan Louis over.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je misschien nog even wat leuke grappige hilarische geestige PSV-nieuwtjes delen? Dan doen wij allemaal net alsof we denken dat het waar is, zodat je een leuke avond hebt.
Dat mag, dan moet je een klacht indienen bij Van Dale.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met deze spellingscorrigering ben ik 't niet eens.
Triest dat je Littlerabbit zonder goede aanleiding de grond intrapt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik deed een uitvoering van het WK voetbal.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kwam je nog in de gevangenis? Je mocht niet langs start?
Ik heb een prima aanleiding.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest dat je Littlerabbit zonder goede aanleiding de grond intrapt.
Dit neem ik even mee naar achteren.
Wat bedoel jij met 'achteren'? Ga je klagen bij je moeder?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samen in de gevangenis met Patrick Kluivert?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik deed een uitvoering van het WK voetbal.
Laat gaan. Zeer spoedig ben ik moderator, en zal GGMM langzaam maar zeker van het strijdtoneel verdwijnenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik deed later pas een spel met een auto.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Samen in de gevangenis met Patrick Kluivert?
Wanneer wordt er wat meer bekend?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan. Zeer spoedig ben ik moderator, en zal GGMM langzaam maar zeker van het strijdtoneel verdwijnen
Hiermee vergeleken worden vind jij geen grote eer?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een prima aanleiding.
Hij noemde mij een kraanvogel.
Coquote:Op zondag 16 juni 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hiermee vergeleken worden vind jij geen grote eer?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |