Ah joh. Het kan altijd erger, ziequote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het vaak genoeg te horen gekregen hoor
quote:
Ik zeg gewoon wat in me opkomtquote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je continu probeert voltreffers te maken heb je er altijd wel 1 op de 10 faalgrappen bij.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. Het kan altijd erger, zie
[..]
Oke nu ben ik toe aan wat anders, want dit is ook niet echt lollig.quote:Onbekende:J15
Jij: vrouw 54
Jij: :p
Onbekende:Kutjess:$$
Onbekende:Bn je nat?
Ja wat? Hoe krijg je het voor elkaar die opmerking te maken, en het hier vervolgens nog als grappig neer te zetten ookquote:
Ja sorry.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wat? Hoe krijg je het voor elkaar die opmerking te maken, en het hier vervolgens nog als grappig neer te zetten ook
Kalm nou Ashquote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wat? Hoe krijg je het voor elkaar die opmerking te maken, en het hier vervolgens nog als grappig neer te zetten ook
Het is al goed. Ik ben enigszins geagiteerd na het lezen van GGMM zijn tweet aan mij gericht. Dit hakt er wel in hoorquote:
Misschien koel je wat af als je onthoudt dat niets belangrijker is dan iets anders.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is al goed. Ik ben enigszins geagiteerd na het lezen van GGMM zijn tweet aan mij gericht. Dat hakt er wel in hoor
Ik ken iemand die niet weet wie James Caan is.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik ken iemand en die kent James Caan. Nu ben ik ook een baas.
Hoe vaak moet ik m'n excuses nog aanbieden?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is al goed. Ik ben enigszins geagiteerd na het lezen van GGMM zijn tweet aan mij gericht. Dit hakt er wel in hoor
Wie?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef DonRaja het volgende:
Wie?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef DonRaja het volgende:
Misschien moet je erbij zeggen dat je Robert Maaskant op tv had gezien.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik m'n excuses nog aanbieden?
Dat was ik dus ook, maar het was blijkbaar erg dat ik het niet wist. Is iemand uit de dragon's den van BBC.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken iemand die niet weet wie James Caan is.
Zoiets moet je alleen gebruiken als het waar is, daar spot je niet zomaar mee.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je erbij zeggen dat je Robert Maaskant op tv had gezien.
Excuses pleiten enkel jezelf vrij. De pijn en wrok blijven achter.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik m'n excuses nog aanbieden?
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets moet je alleen gebruiken als het waar is, daar spot je niet zomaar mee.
"Sorry" is not an excuse for doing something stupid on purpose.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Excuses pleiten enkel jezelf vrij. De pijn en wrok blijven achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |