Welke, die debiel of z'n broer?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Boer vond Vilhena wel een goede linker middenvelder zag ik laatst.
einde random bericht
Hoe staat het met je sollicitatie? Kan de vlag al uit?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kuyt komt dit jaar nog niet, sorry
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem gewoon negeren.
Het is weer tijd voor een goede oude 'Uh, oke', zie ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
einde random bericht
Als jij hem was, was je een toffe peer. Dat kan dus niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem gewoon negeren.
Ik zeg, kopen. 20 miljoen hop pats boem over het toonbankje. Kan Ajax het wat schelenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
einde random bericht
Denk jij dat echt? Dan ben je nog dommer dan je er uit ziet!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders kan je #TeamJohannes wel opdoeken.
Ze laten foto's van hun spelersvrouwen zien, slaapt de tegenstander weken niet...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zouden ze een haka doen voorafgaan aan de wedstrijd??
Ja dat denk ik echtquote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk jij dat echt? Dan ben je nog dommer dan je er uit ziet!
Ik hoop dat je achter de schermen hard aan het werk bent. Want naar buiten toe, en daarmee ook in de onderlinge communicatie ben je een uitermate teleurstellende Goebbels.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe staat het met je sollicitatie? Kan de vlag al uit?
Everton.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze laten foto's van hun spelersvrouwen zien, slaapt de tegenstander weken niet...
Databse makenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat Microsoft Acces doet?
Een goede edit, want met je zijn ipv bent kreeg mijn autistische hoofd het zwaar te voortdurenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je achter de schermen hard aan het werk bent. Want naar buiten toe, en daarmee ook in de onderlinge communicatie ben je een uitermate teleurstellende Goebbels.
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat je eerst gaat googlen op ''Microsoft Access'', voor je dit aan ons gaat vragen. Jammer dat je mensen op FOK! misbruikt omdat jijzelf een laks pad bent.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
*laksequote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je eerst gaat googlen op ''Microsoft Access'', voor je dit aan ons gaat vragen. Jammer dat je mensen op FOK! misbruikt omdat jijzelf een laks pad bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |