Lekker stevig.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef mrstylo het volgende:
Wat zien jullie als 'lekkere dikke wijven'?
Dat het hier niet over voetbal gaat vind ik mooi, ik snap alleen niet dat het zo vaak over Games moet gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef mrstylo het volgende:
Don doe ff dit als tt: Playstation 4 ever.
Nee.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef mrstylo het volgende:
Don doe ff dit als tt: Playstation 4 ever.
Die ogen achter al die massaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef mrstylo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door DonRaja op 16-06-2013 22:54:00 ]
Mooi perspectief.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ogen achter al die massa
[ afbeelding ]
Dude.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ogen achter al die massa
[ afbeelding ]
De Johan Derksen game was anders best leuk.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat het hier niet over voetbal gaat vind ik mooi, ik snap alleen niet dat het zo vaak over Games moet gaan.
Denk zoiets :quote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef mrstylo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door die hackers die een voortand misten was er geen eerlijke kans voor mij om een highscore te maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Johan Derksen game was anders best leuk.
Sorry chefquote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
Biggen graag in spoilers. Ook al is het je zusje konijn.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk zoiets :Met een beetje vet eraan. PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk zoiets :Best neukbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik was al blij als ik het einde haalde.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door die hackers die een voortand misten was er geen eerlijke kans voor mij om een highscore te maken.
Wat een onzin.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik moet nu 2 keer per week scheren.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je kennelijk niet open kunt staan voor andermans mening. Maar blijf gerust veilig in je eigen kortzichtige wereld leven.
[ afbeelding ]
Jeetje zeg.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet nu 2 keer per week scheren.
Mijn bakkebaard en sikje groeien snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |