quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef APK het volgende:
Doe dan effe een youtubje erbij zodat we kunnen luisteren naar zijn goddelijke stem
Ts will strontstampen, reetraggen, droldeuken enz.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef timbob het volgende:
Ik snap niet zo goed wat je probeert te bereiken met dit topic.
Volgens mij probeert ze te zeggen dat ze de domste persoon op aarde is, een beetje via een omweg maar daar komt het volgens mij op neer.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef timbob het volgende:
Ik snap niet zo goed wat je probeert te bereiken met dit topic.
die andere op de laatste foto zingt trouwens nog beter...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef APK het volgende:
Doe dan effe een youtubje erbij zodat we kunnen luisteren naar zijn goddelijke stem
Zou best veel punten krijgen van alle balkanlanden bij het Eurovisie Songfestifal!quote:
zeg ik toch!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Zou best veel punten krijgen van alle balkanlanden bij het Eurovisie Songfestifal!
voor watquote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wedden dat jij nooit zo veel vrouwen om je heen kan krijgen?
die is alleen niet een kwart zo rijk....quote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef KritischeMassa het volgende:
Daarmee vergeleken is Jantje Smit ineens heel goed te pruimen
Wat een meuk
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wedden dat jij nooit zo veel vrouwen om je heen kan krijgen?
hoef ik niet geniet jij er maar lekker vanquote:Op zondag 16 juni 2013 01:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
jij mag de man op de laatste foto dan hebben
Is dat een criteriumquote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die is alleen niet een kwart zo rijk....
Ik wil dat hij me ook zo kustquote:Op zondag 16 juni 2013 01:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In kilo's??? nee gelukkig niet... gadverdamme echt 1 en al onsmakelijkheid op die foto's
Ja! Alles draait om geld! En Arabische zangers die al heel lang zingen zijn nou eenmaal rijk en genieten een enorm aanzien....kijk eens:quote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Is dat een criterium
MIjn god...
Met stip de meest achterlijke reactie vandaag
Dit is je eerste sanasoufi topic?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Is dat een criterium
MIjn god..
Met stip de meest achterlijke reactie vandaag
NEE! Zodra ik in Libanon ben ga ik op hem af! Over twee weken hopelijk!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:36 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Mooi, nu komen we ergens
Ik zeg, stop ermee
??? En wat doen al die vrouwen dan op die foto's met hem? Staan ze daar omdat hij lelijk isquote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dit is je eerste sanasoufi topic?
Standaard meuk dit, een ouwe lul met veel poen die daardoor knap is aldus ts.
zo hee... fantastisch zeg...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja! Alles draait om geld! En Arabische zangers die al heel lang zingen zijn nou eenmaal rijk en genieten een enorm aanzien....kijk eens:
[ afbeelding ]
en nu niet gaan vragen wie Ban Ki Moon is...ik mag dan wel dom zijn, maar dat weet ik.
Die staan daar om twee mogelijke redenen:quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
??? En wat doen al die vrouwen dan op die foto's met hem? Staan ze daar omdat hij lelijk is
Je redeneert in ongelofelijke domme cirkels...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
??? En wat doen al die vrouwen dan op die foto's met hem? Staan ze daar omdat hij lelijk is
3) geldquote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Die staan daar om twee mogelijke redenen:
1) ze zijn zelf lelijk
2) ze zijn net zulke oppervlakkige kutjes als jij.
kijk eens:quote:
Laten we hopen dat assad een paar afzwaaiers produceert.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE! Zodra ik in Libanon ben ga ik op hem af! Over twee weken hopelijk!
Zal wel een succes worden met dat achterlijke kapsel van jequote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef sanasoufi het volgende:
Ik kan gewoon naar mijn eigen huis in Libanon en dan naar Beirut rijden en ik kort strak rood jurkje bij hem aankloppen
een heel groot succes!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zal wel een succes worden met dat achterlijke kapsel van je
Ben jij de herkenbare?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
een heel groot succes!
[ afbeelding ]
je oogt zelf vrij middelmatigquote:Op zondag 16 juni 2013 01:47 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ben jij de herkenbare?
Ik dacht dat zo knap was, maar je oogt vrij middelmatig.
Ik heb hem zelf ook maar even geüpload voor je hem weer weghaalt...quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Misschien moet je eens overwegen tieten te kopen, want ik zie ze niet.
En doe gelijk wat aan je kaaklijn, Arnold Schwarzenegger is daar zelfs jaloers op...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Misschien moet je eens overwegen tieten te kopen, want ik zie ze niet.
MAAR IK BEN DAT NIETquote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En doe gelijk wat aan je kaaklijn, Arnold Schwarzenegger is daar zelfs jaloers op...
Loop dan ook niet te jankenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je mag het laten staan hoor....Ik ben namelijk niet zo dom.
Nou ja, in een ander topic was juist jouw kop de geblurde..quote:Op zondag 16 juni 2013 01:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je mag het laten staan hoor....Ik ben namelijk niet zo dom.
quote:
Hoe heet ze dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]tja valt ze onder 'beroemdheid' ?
haar foto's staan natuurlijk zowieso al online....Goed ze valt onder beroemdheid....net even een google search gedaan en het web is vol met foto's van haar.
Je bent inderdaad wel kansloos ja...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gaat je niks aan. je vond haar toch niet mooi?
Neuh, ik zoek extra bevestiging dat je bluft.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gaat je niks aan. je vond haar toch niet mooi?
Ok, ik ben overtuigdquote:Op zondag 16 juni 2013 02:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hier bevestiging:
[ afbeelding ]
Ik zou die toch niet zomaar delen?
Dat had je je eerder moeten bedenkenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:02 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
omdat ik niet op het internet wil staan
Bedankt voor de steun! Alleen via google afbeeldingen is veel te achterhalen....mijn echte foto's helaas nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef chroestjov het volgende:
Hier gaan veel bans worden uitgedeeld.nog nooit ban gehad voor het posten van die fotos van haar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef chroestjov het volgende:
Hier gaan veel bans worden uitgedeeld.Ze post ze zelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die zijn niet van mij....via google afbeeldingen als je op die kleine fototoestel klikt kan je achterhalen waar bepaalde foto's vandaan komen.....die jij hebt gepost staan verspreid over het hele web. die kritische massa en die anderequote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef Beach het volgende:
[..]
nog nooit ban gehad voor het posten van die fotos van haar hoor
Die heb je zelf gepost ongelofelijke idiootquote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef sanasoufi het volgende:
die kritische massa en die anderehebben gepost zijn nergens te vinden en dus authentiek.
maar je mag het niet quotten en al zeker niet verspreiden.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Die heb je zelf gepost ongelofelijke idioot
hemellief
Maar jij was dit toch niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:02 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
omdat ik niet op het internet wil staan
Je mag niet quoten?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar je mag het niet quotten en al zeker niet verspreiden.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef Beach het volgende:
[..]
nog nooit ban gehad voor het posten van die fotos van haar hoor
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef BlueNumber het volgende:
Dit is overigens het eerst sanasoufitopic waar ik mij vermaak.
Van wie?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef sanasoufi het volgende:
wat! wat zijn dat voor gore pm's en dm's die ik nu ontvang! IK BEN DAT NIET! Ik mag dan wel dom zijn, maar niet zo dom dat ik mijn foto's hier neerzet!
Nee, ik post ze dan ook niet op een forum, doosquote:Op zondag 16 juni 2013 02:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zou jij het leuk vinden als je foto's op internet waren?
Ben je het nou wel of niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
lekker boeiendquote:Op zondag 16 juni 2013 02:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar die hebben vrienden hier....ik niet!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Beach het volgende:
[..]
lekker boeiend
zat mensen die kklelijke fotos op fok zetten van zichzelf
Als het jou foto's het niet zijn waarom maak jij je dan zo druk?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
natuurlijk ben ik het niet! dus haal weg!
Waarom maak je er zo'n probleem van als jij het niet bent?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
natuurlijk ben ik het niet! dus haal weg!
Begin met normaal posten. Dat zou kunnen werken.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar die hebben vrienden hier....ik niet!
omdat ze wel van mij zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef strikeforce het volgende:
[..]
Als het jou foto's het niet zijn waarom maak jij je dan zo druk?
ik wil geen vrienden hier. Ik heb er genoeg in Libanon.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Begin met normaal posten. Dat zou kunnen werken.
Dan moet je ze niet posten, gekkenhuis...quote:Op zondag 16 juni 2013 02:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ze zijn van mij, maar dat gaat jullie toch niets aan!
DAT BEN IK NIETquote:Op zondag 16 juni 2013 02:17 schreef dustbrain het volgende:
Je bent vrij matig sanasoufi. Best kanloos dat jij je vingert op zo'n beroemdheid.
nee, want ik ben het niet. Trouwens idd! ER ZITTEN TOCH RECHTEN OPquote:Op zondag 16 juni 2013 02:17 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Aha, je eist copyrightrechten op.
Bij deze beweer ik dat het mijn foto's zijn.
Als jij ze online in het openbaar post zijn ze van iedereen dom wijf.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, want ik ben het niet. Trouwens idd! ER ZITTEN TOCH RECHTEN OP
zeur dan niet dat je hier geen vrienden hebtquote:Op zondag 16 juni 2013 02:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik wil geen vrienden hier. Ik heb er genoeg in Libanon.
Bewijs dat dan.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Rapporteer deze quote ook meteen evenquote:
gequote voor het nageslachtquote:
No deal...quote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE! Als je alles weg haalt plaats ik hier foto's van mijn heel mooie nicht Bouchbach goed?
Zegt dat wel.quote:
Ik ben wel bereid om mijn posts aan te passen, dm de pics maar.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE! Als je alles weg haalt plaats ik hier foto's van mijn heel mooie nicht Bouchbach goed?
Ik zou niet weten wat het één met het ander te maken heeft .quote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Is fantastisch voor haar, maar daar wordt je niet hysterisch van, hiervan welquote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wel Bouchbach is nog mooier dan mij!
Duh, want ik ben het niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Zegt dat wel.
Hoewel de dame in kwestie op de foto's er wel uitziet als een crackhoer.
Dat vind ik dan weer jammer.
Heeft zij wel tieten?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wel Bouchbach is nog mooier dan mij!
maar ik ben dat niet!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef Puntenjager het volgende:
Het zou meer op zijn plek zijn om die idioterie die sanasoufi uikraamt te bannen, dan de users die er voor gezorgd hebben dat ik nu eindelijk weet hoe ze er uit ziet.
Wat me nog het meest verbaast trouwens, is dat ze er heel normaal/leuk/volwassen uitziet. Dat zou je niet verwachten als je die over the top puberkolder van haar leest.
Ze heeft er zelf voor gezorgd, wij dupliceren alleen maar materiaal uit dit topic.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef Puntenjager het volgende:
Het zou meer op zijn plek zijn om die idioterie die sanasoufi uikraamt te bannen, dan de users die er voor gezorgd hebben dat ik nu eindelijk weet hoe ze er uit ziet.
Wat me nog het meest verbaast trouwens, is dat ze er heel normaal/leuk/volwassen uitziet. Dat zou je niet verwachten als je die over the top puberkolder van haar leest.
waarom post je dan fotos van andere mensen :Squote:Op zondag 16 juni 2013 02:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar ik ben dat niet!zeg dat ze het weg halen!
Ze heeft enkeld vrienden in libanon vandaar de kolder die je van haar hier ziet.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef Puntenjager het volgende:
Wat me nog het meest verbaast trouwens, is dat ze er heel normaal/leuk uitziet. Dat zou je niet verwachten als je die over the top puberkolder van haar leest.
daar heb ik geen toestemming voor gegeven. bovendien ben ik dat niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:31 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf voor gezorgd, wij dupliceren alleen maar materiaal uit dit topic.
best banwaardigquote:Op zondag 16 juni 2013 02:32 schreef Beach het volgende:
[..]
waarom post je dan fotos van andere mensen :S
DAT ZOU IK NOOIT DOEN! Het zijn mijn foto's!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:32 schreef Beach het volgende:
[..]
waarom post je dan fotos van andere mensen :S
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
DAT ZOU IK NOOIT DOEN! Het zijn mijn foto's!
duidelijkquote:Op zondag 16 juni 2013 02:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Waarom moet het weg als je het toch niet bent?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Overigens, wat ben jij voor een secreet dat je zomaar foto's van familie hier neer zou pleuren.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waarom moet het weg als je het toch niet bent?Haal liever die kolder over bejaarde arabische celibrities en geld weg uit je hoofd. Dan word je misschien best een leuk meisje
nee, bouchbach vind dat niet erg. Zij is mooiquote:Op zondag 16 juni 2013 02:34 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Overigens, wat ben jij voor een secreet dat je zomaar foto's van familie hier neer zou pleuren.
En dan loop je te huilen dat wij het portretrecht schenden
Ga je nou suggereren dat jij foto's hebt van lelijke mensen?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:35 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, bouchbach vind dat niet erg. Zij is mooi
ze is MOOI!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:37 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ga je nou suggereren dat jij foto's hebt van lelijke mensen?
Hoe weet ik het nou of het dat waard isquote:Op zondag 16 juni 2013 02:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zou ik hebben gedaan, maar dan moeten jullie mijn foto's weg halen.
Jouw foto's?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wie is julliequote:Op zondag 16 juni 2013 02:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
rot opquote:Op zondag 16 juni 2013 02:39 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Jouw foto's?
Jij hebt ze van mij gejat.
Wat ben je toch ook een dramabitch. Een soort murkse Meloewa, maar dan erger. En minder dikke tietenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb je foto's van meloewa?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een dramabitch. Een soort murkse Meloewa, maar dan erger. En minder dikke tieten
HAAL WEG IK RAPPORTEER JEquote:
Ik kreeg vroeger altijd een gulden van mijn oma als ik een beetje een goed rapport had. Wat denk je, maak ik kans?quote:
Op de middelste foto lijkt het wel of der snor niet goed geschoren heeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:42 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik heb erover nagedacht, nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, maar eerst nog even wachten op de 'ik ben dat toch niet'.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:44 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger altijd een gulden van mijn oma als ik een beetje een goed rapport had. Wat denk je, maak ik kans?
HEY NIET QUOTEN!!!! DAT ZIJN MIJN FOTO"Squote:Op zondag 16 juni 2013 02:45 schreef strikeforce het volgende:
[..]
Op de middelste foto lijkt het wel of der snor niet goed geschoren heeft.
Ik wil meer rapportages.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:46 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
HEY NIET QUOTEN!!!! DAT ZIJN MIJN FOTO"S
REPORT REPORT REPORRRRRRRT
Alleen van haar dikke tieten (en strakke lijfje). Portretfoto's van haar zijn classified, maar dat is niet zo erg, want ze is een beetje een plorkquote:
Ts is meer een spork.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:48 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Alleen van haar dikke tieten (en strakke lijfje). Portretfoto's van haar zijn classified, maar dat is niet zo erg, want ze is een beetje een plork
even wachten ik ben bezig.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar eerst nog even wachten op de 'ik ben dat toch niet'.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:55 schreef sanasoufi het volgende:
degene die ze niet weg haalt wordt zometeen uitgelachen!
dus grijp je kans en verwijder de foto's!
gebeurd, en nu?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:55 schreef sanasoufi het volgende:
Lachen is gezond.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:55 schreef sanasoufi het volgende:
jammer....dan weet je het niet....ik ben net bezigquote:Op zondag 16 juni 2013 03:03 schreef BlueNumber het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens pitten.
Ik zie je neven wel verschijnen.
wachten tot morgen dus en dan is deze topic al dicht.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:03 schreef BlueNumber het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens pitten.
Ik zie je neven wel verschijnen.
Ik ben op van anticipatiequote:Op zondag 16 juni 2013 03:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
jammer....dan weet je het niet....ik ben net bezig
wat komt er dan? en mij ontzie je he ik heb het netjes weggehaaldquote:Op zondag 16 juni 2013 03:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
jammer....dan weet je het niet....ik ben net bezig
ik heb ze weggehaald en zo te zien kritischemassa ook hoorquote:
Bedankt, Ik heb jullie trouwens gerapporteerd.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:19 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb ze weggehaald en zo te zien kritischemassa ook hoor
waarom zou ik?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:19 schreef KritischeMassa het volgende:
Ze zijn weg
Heb je je cache wel leeggehaald?
Waarom? Het is toch netjes weggehaald?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt, Ik heb jullie trouwens gerapporteerd.
Nee, niet voor jouquote:Op zondag 16 juni 2013 03:25 schreef sanasoufi het volgende:
ik zie ze nog op blz 3.....maar zijn jullie echt voor mij wakker gebleven?
valt tegen jaquote:
kan je niet lezen? ik heb al 3 keer neergezet dat ik het heb weggehaaldquote:
Bedankt voor het weghalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor het weghalen. Die andere is gerapporteerd.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:30 schreef Beach het volgende:
[..]
valt tegen ja
[..]
kan je niet lezen? ik heb al 3 keer neergezet dat ik het heb weggehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt voor het weghalen.En nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE BELONING
kom maar op
ok dus het waren jouw foto's niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:34 schreef sanasoufi het volgende:
Beach als je er achter wilt komen of iets echt of nep is:
http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi
waar je iets in kan tikken dus in het zoekvak zie je een fototoestel....daar kan je de afbeeldingsurl plakken van de foto's die je eerst had en nu hebt...of je kan ze opslaan en uploaden.....als de foto's op het web staan (en dus niet van mij zijn) dan krijg je dat te zien. Probeer maar met die foto's die je eerst had en die er nu zijn....blz 3 staat er nog 1.
Nee, nooit. Wat een nachtmerrie is je eigen foto's online zetten.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:33 schreef KritischeMassa het volgende:
JE ZOU BOUCHBACH POSTEN
MET DIKKE TIETEN
Ah okee en dan vindt het niks. Wat nu?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:34 schreef sanasoufi het volgende:
Beach als je er achter wilt komen of iets echt of nep is:
http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi
waar je iets in kan tikken dus in het zoekvak zie je een fototoestel....daar kan je de afbeeldingsurl plakken van de foto's die je eerst had en nu hebt...of je kan ze opslaan en uploaden.....als de foto's op het web staan (en dus niet van mij zijn) dan krijg je dat te zien. Probeer maar met die foto's die je eerst had en die er nu zijn....blz 3 staat er nog 1.
sukkel! daarmee heb ik ze geupload....quote:Op zondag 16 juni 2013 03:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ok dus het waren jouw foto's niet?
[ [url= http://i.imgur.com/4TuD3Po.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url= http://i.imgur.com/nL5PIA1.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url= http://i.imgur.com/WqDibDt.jpg]afbeelding[/url] ]
ok
WAT HAAL WEG!!! HAAL WEG! IK BEN HET NIET!!!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 03:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:38 schreef sanasoufi het volgende:
WAT HAAL WEG!!! HAAL WEG! IK BEN HET NIET!!!!!
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:31 schreef sanasoufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe niets, idiootquote:Op zondag 16 juni 2013 03:41 schreef sanasoufi het volgende:
EN NEE! nu niet telefoonnummers gaan sturen. En ook geen arabische complimenten
watquote:Op zondag 16 juni 2013 03:40 schreef sanasoufi het volgende:
Beach jij bent al nummer 33 die mij zijn emailadres stuurt! Allemaal ophouden daarmee!
Dat jullie mijn foto's hebben geeft wel een zekere macht blijkbaar. Zodra ik die mailadressen verspreid, wordt mijn foto verspreid
![]()
Daarom zegt mijn vader altijd: Nooit je foto's online zetten![]()
Ik haat mijn leven
ik kan niet iedereen gaan mailen en/of bellen....sinds jullie mijn foto's verspreiden ontvang ik elke minuut een nieuwe dm/pm....terwijl ik niet eens kan antwoordenquote:
Als jij een foto post met een briefje ik ben sanasoufi en het blijkt dat jij die griet echt bent haal ik ze weg....quote:Op zondag 16 juni 2013 03:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
niet jij maar een paar andere idioten wel.
Ik geloof er niets van. Beantwoord eerst maar eens netjes je dm.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik kan niet iedereen gaan mailen en/of bellen....sinds jullie mijn foto's verspreiden ontvang ik elke minuut een nieuwe dm/pm....terwijl ik niet eens kan antwoorden
quote:Op zondag 16 juni 2013 03:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Als jij een foto post met een briefje ik ben sanasoufi en het blijkt dat jij die griet echt bent haal ik ze weg....
Jouw keus...quote:Op zondag 16 juni 2013 03:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]jij denkt dat ik gek ben. IK BEN HET NIET!
Haal weg!
doe dan.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:46 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jouw keus...
Dan zal ik ze in elk topic dat ik tegen kom van je moeten posten
Was je dit nou wel of niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |