Ben je het nou wel of niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zou jij het leuk vinden als je foto's op internet waren?
lekker boeiendquote:Op zondag 16 juni 2013 02:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zou jij het leuk vinden als je foto's op internet waren?
maar die hebben vrienden hier....ik niet!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Beach het volgende:
[..]
lekker boeiend
zat mensen die kklelijke fotos op fok zetten van zichzelf
Als het jou foto's het niet zijn waarom maak jij je dan zo druk?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
natuurlijk ben ik het niet! dus haal weg!
Waarom maak je er zo'n probleem van als jij het niet bent?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
natuurlijk ben ik het niet! dus haal weg!
Begin met normaal posten. Dat zou kunnen werken.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar die hebben vrienden hier....ik niet!
omdat ze wel van mij zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef strikeforce het volgende:
[..]
Als het jou foto's het niet zijn waarom maak jij je dan zo druk?
ik wil geen vrienden hier. Ik heb er genoeg in Libanon.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Begin met normaal posten. Dat zou kunnen werken.
Dan moet je ze niet posten, gekkenhuis...quote:Op zondag 16 juni 2013 02:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ze zijn van mij, maar dat gaat jullie toch niets aan!
DAT BEN IK NIETquote:Op zondag 16 juni 2013 02:17 schreef dustbrain het volgende:
Je bent vrij matig sanasoufi. Best kanloos dat jij je vingert op zo'n beroemdheid.
nee, want ik ben het niet. Trouwens idd! ER ZITTEN TOCH RECHTEN OPquote:Op zondag 16 juni 2013 02:17 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Aha, je eist copyrightrechten op.
Bij deze beweer ik dat het mijn foto's zijn.
Als jij ze online in het openbaar post zijn ze van iedereen dom wijf.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, want ik ben het niet. Trouwens idd! ER ZITTEN TOCH RECHTEN OP
zeur dan niet dat je hier geen vrienden hebtquote:Op zondag 16 juni 2013 02:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik wil geen vrienden hier. Ik heb er genoeg in Libanon.
Bewijs dat dan.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Rapporteer deze quote ook meteen evenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |