Ja! Alles draait om geld! En Arabische zangers die al heel lang zingen zijn nou eenmaal rijk en genieten een enorm aanzien....kijk eens:quote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Is dat een criterium
MIjn god...
Met stip de meest achterlijke reactie vandaag
Dit is je eerste sanasoufi topic?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Is dat een criterium
MIjn god..
Met stip de meest achterlijke reactie vandaag
NEE! Zodra ik in Libanon ben ga ik op hem af! Over twee weken hopelijk!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:36 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Mooi, nu komen we ergens
Ik zeg, stop ermee
??? En wat doen al die vrouwen dan op die foto's met hem? Staan ze daar omdat hij lelijk isquote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dit is je eerste sanasoufi topic?
Standaard meuk dit, een ouwe lul met veel poen die daardoor knap is aldus ts.
zo hee... fantastisch zeg...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja! Alles draait om geld! En Arabische zangers die al heel lang zingen zijn nou eenmaal rijk en genieten een enorm aanzien....kijk eens:
[ afbeelding ]
en nu niet gaan vragen wie Ban Ki Moon is...ik mag dan wel dom zijn, maar dat weet ik.
Die staan daar om twee mogelijke redenen:quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
??? En wat doen al die vrouwen dan op die foto's met hem? Staan ze daar omdat hij lelijk is
Je redeneert in ongelofelijke domme cirkels...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
??? En wat doen al die vrouwen dan op die foto's met hem? Staan ze daar omdat hij lelijk is
3) geldquote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Die staan daar om twee mogelijke redenen:
1) ze zijn zelf lelijk
2) ze zijn net zulke oppervlakkige kutjes als jij.
kijk eens:quote:
Laten we hopen dat assad een paar afzwaaiers produceert.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE! Zodra ik in Libanon ben ga ik op hem af! Over twee weken hopelijk!
Zal wel een succes worden met dat achterlijke kapsel van jequote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef sanasoufi het volgende:
Ik kan gewoon naar mijn eigen huis in Libanon en dan naar Beirut rijden en ik kort strak rood jurkje bij hem aankloppen
een heel groot succes!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zal wel een succes worden met dat achterlijke kapsel van je
Ben jij de herkenbare?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
een heel groot succes!
[ afbeelding ]
je oogt zelf vrij middelmatigquote:Op zondag 16 juni 2013 01:47 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ben jij de herkenbare?
Ik dacht dat zo knap was, maar je oogt vrij middelmatig.
Ik heb hem zelf ook maar even geüpload voor je hem weer weghaalt...quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Misschien moet je eens overwegen tieten te kopen, want ik zie ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |