quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef APK het volgende:
Doe dan effe een youtubje erbij zodat we kunnen luisteren naar zijn goddelijke stem
Ts will strontstampen, reetraggen, droldeuken enz.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef timbob het volgende:
Ik snap niet zo goed wat je probeert te bereiken met dit topic.
Volgens mij probeert ze te zeggen dat ze de domste persoon op aarde is, een beetje via een omweg maar daar komt het volgens mij op neer.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef timbob het volgende:
Ik snap niet zo goed wat je probeert te bereiken met dit topic.
die andere op de laatste foto zingt trouwens nog beter...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef APK het volgende:
Doe dan effe een youtubje erbij zodat we kunnen luisteren naar zijn goddelijke stem
Zou best veel punten krijgen van alle balkanlanden bij het Eurovisie Songfestifal!quote:
zeg ik toch!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Zou best veel punten krijgen van alle balkanlanden bij het Eurovisie Songfestifal!
voor watquote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wedden dat jij nooit zo veel vrouwen om je heen kan krijgen?
die is alleen niet een kwart zo rijk....quote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef KritischeMassa het volgende:
Daarmee vergeleken is Jantje Smit ineens heel goed te pruimen
Wat een meuk
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wedden dat jij nooit zo veel vrouwen om je heen kan krijgen?
hoef ik niet geniet jij er maar lekker vanquote:Op zondag 16 juni 2013 01:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
jij mag de man op de laatste foto dan hebben
Is dat een criteriumquote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die is alleen niet een kwart zo rijk....
Ik wil dat hij me ook zo kustquote:Op zondag 16 juni 2013 01:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In kilo's??? nee gelukkig niet... gadverdamme echt 1 en al onsmakelijkheid op die foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |