quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef APK het volgende:
Doe dan effe een youtubje erbij zodat we kunnen luisteren naar zijn goddelijke stem
Ts will strontstampen, reetraggen, droldeuken enz.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef timbob het volgende:
Ik snap niet zo goed wat je probeert te bereiken met dit topic.
Volgens mij probeert ze te zeggen dat ze de domste persoon op aarde is, een beetje via een omweg maar daar komt het volgens mij op neer.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef timbob het volgende:
Ik snap niet zo goed wat je probeert te bereiken met dit topic.
die andere op de laatste foto zingt trouwens nog beter...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef APK het volgende:
Doe dan effe een youtubje erbij zodat we kunnen luisteren naar zijn goddelijke stem
Zou best veel punten krijgen van alle balkanlanden bij het Eurovisie Songfestifal!quote:
zeg ik toch!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Zou best veel punten krijgen van alle balkanlanden bij het Eurovisie Songfestifal!
voor watquote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wedden dat jij nooit zo veel vrouwen om je heen kan krijgen?
die is alleen niet een kwart zo rijk....quote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef KritischeMassa het volgende:
Daarmee vergeleken is Jantje Smit ineens heel goed te pruimen
Wat een meuk
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wedden dat jij nooit zo veel vrouwen om je heen kan krijgen?
hoef ik niet geniet jij er maar lekker vanquote:Op zondag 16 juni 2013 01:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
jij mag de man op de laatste foto dan hebben
Is dat een criteriumquote:Op zondag 16 juni 2013 01:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die is alleen niet een kwart zo rijk....
Ik wil dat hij me ook zo kustquote:Op zondag 16 juni 2013 01:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In kilo's??? nee gelukkig niet... gadverdamme echt 1 en al onsmakelijkheid op die foto's
Ja! Alles draait om geld! En Arabische zangers die al heel lang zingen zijn nou eenmaal rijk en genieten een enorm aanzien....kijk eens:quote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Is dat een criterium
MIjn god...
Met stip de meest achterlijke reactie vandaag
Dit is je eerste sanasoufi topic?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Is dat een criterium
MIjn god..
Met stip de meest achterlijke reactie vandaag
NEE! Zodra ik in Libanon ben ga ik op hem af! Over twee weken hopelijk!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:36 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Mooi, nu komen we ergens
Ik zeg, stop ermee
??? En wat doen al die vrouwen dan op die foto's met hem? Staan ze daar omdat hij lelijk isquote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dit is je eerste sanasoufi topic?
Standaard meuk dit, een ouwe lul met veel poen die daardoor knap is aldus ts.
zo hee... fantastisch zeg...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja! Alles draait om geld! En Arabische zangers die al heel lang zingen zijn nou eenmaal rijk en genieten een enorm aanzien....kijk eens:
[ afbeelding ]
en nu niet gaan vragen wie Ban Ki Moon is...ik mag dan wel dom zijn, maar dat weet ik.
Die staan daar om twee mogelijke redenen:quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
??? En wat doen al die vrouwen dan op die foto's met hem? Staan ze daar omdat hij lelijk is
Je redeneert in ongelofelijke domme cirkels...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
??? En wat doen al die vrouwen dan op die foto's met hem? Staan ze daar omdat hij lelijk is
3) geldquote:Op zondag 16 juni 2013 01:41 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Die staan daar om twee mogelijke redenen:
1) ze zijn zelf lelijk
2) ze zijn net zulke oppervlakkige kutjes als jij.
kijk eens:quote:
Laten we hopen dat assad een paar afzwaaiers produceert.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE! Zodra ik in Libanon ben ga ik op hem af! Over twee weken hopelijk!
Zal wel een succes worden met dat achterlijke kapsel van jequote:Op zondag 16 juni 2013 01:42 schreef sanasoufi het volgende:
Ik kan gewoon naar mijn eigen huis in Libanon en dan naar Beirut rijden en ik kort strak rood jurkje bij hem aankloppen
een heel groot succes!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zal wel een succes worden met dat achterlijke kapsel van je
Ben jij de herkenbare?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
een heel groot succes!
[ afbeelding ]
je oogt zelf vrij middelmatigquote:Op zondag 16 juni 2013 01:47 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ben jij de herkenbare?
Ik dacht dat zo knap was, maar je oogt vrij middelmatig.
Ik heb hem zelf ook maar even geüpload voor je hem weer weghaalt...quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Misschien moet je eens overwegen tieten te kopen, want ik zie ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |