En doe gelijk wat aan je kaaklijn, Arnold Schwarzenegger is daar zelfs jaloers op...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Misschien moet je eens overwegen tieten te kopen, want ik zie ze niet.
MAAR IK BEN DAT NIETquote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En doe gelijk wat aan je kaaklijn, Arnold Schwarzenegger is daar zelfs jaloers op...
Loop dan ook niet te jankenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je mag het laten staan hoor....Ik ben namelijk niet zo dom.
Nou ja, in een ander topic was juist jouw kop de geblurde..quote:Op zondag 16 juni 2013 01:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je mag het laten staan hoor....Ik ben namelijk niet zo dom.
quote:
Hoe heet ze dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]tja valt ze onder 'beroemdheid' ?
haar foto's staan natuurlijk zowieso al online....Goed ze valt onder beroemdheid....net even een google search gedaan en het web is vol met foto's van haar.
Je bent inderdaad wel kansloos ja...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gaat je niks aan. je vond haar toch niet mooi?
Neuh, ik zoek extra bevestiging dat je bluft.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gaat je niks aan. je vond haar toch niet mooi?
Ok, ik ben overtuigdquote:Op zondag 16 juni 2013 02:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hier bevestiging:
[ afbeelding ]
Ik zou die toch niet zomaar delen?
Dat had je je eerder moeten bedenkenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:02 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
omdat ik niet op het internet wil staan
Bedankt voor de steun! Alleen via google afbeeldingen is veel te achterhalen....mijn echte foto's helaas nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef chroestjov het volgende:
Hier gaan veel bans worden uitgedeeld.nog nooit ban gehad voor het posten van die fotos van haar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:04 schreef chroestjov het volgende:
Hier gaan veel bans worden uitgedeeld.Ze post ze zelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die zijn niet van mij....via google afbeeldingen als je op die kleine fototoestel klikt kan je achterhalen waar bepaalde foto's vandaan komen.....die jij hebt gepost staan verspreid over het hele web. die kritische massa en die anderequote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef Beach het volgende:
[..]
nog nooit ban gehad voor het posten van die fotos van haar hoor
Die heb je zelf gepost ongelofelijke idiootquote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef sanasoufi het volgende:
die kritische massa en die anderehebben gepost zijn nergens te vinden en dus authentiek.
maar je mag het niet quotten en al zeker niet verspreiden.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Die heb je zelf gepost ongelofelijke idioot
hemellief
Maar jij was dit toch niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:02 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
omdat ik niet op het internet wil staan
Je mag niet quoten?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar je mag het niet quotten en al zeker niet verspreiden.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef Beach het volgende:
[..]
nog nooit ban gehad voor het posten van die fotos van haar hoor
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef BlueNumber het volgende:
Dit is overigens het eerst sanasoufitopic waar ik mij vermaak.
Van wie?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef sanasoufi het volgende:
wat! wat zijn dat voor gore pm's en dm's die ik nu ontvang! IK BEN DAT NIET! Ik mag dan wel dom zijn, maar niet zo dom dat ik mijn foto's hier neerzet!
Nee, ik post ze dan ook niet op een forum, doosquote:Op zondag 16 juni 2013 02:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zou jij het leuk vinden als je foto's op internet waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |