En doe gelijk wat aan je kaaklijn, Arnold Schwarzenegger is daar zelfs jaloers op...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Misschien moet je eens overwegen tieten te kopen, want ik zie ze niet.
MAAR IK BEN DAT NIETquote:Op zondag 16 juni 2013 01:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En doe gelijk wat aan je kaaklijn, Arnold Schwarzenegger is daar zelfs jaloers op...
Loop dan ook niet te jankenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je mag het laten staan hoor....Ik ben namelijk niet zo dom.
Nou ja, in een ander topic was juist jouw kop de geblurde..quote:Op zondag 16 juni 2013 01:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je mag het laten staan hoor....Ik ben namelijk niet zo dom.
quote:
Hoe heet ze dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]tja valt ze onder 'beroemdheid' ?
haar foto's staan natuurlijk zowieso al online....Goed ze valt onder beroemdheid....net even een google search gedaan en het web is vol met foto's van haar.
Je bent inderdaad wel kansloos ja...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gaat je niks aan. je vond haar toch niet mooi?
Neuh, ik zoek extra bevestiging dat je bluft.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gaat je niks aan. je vond haar toch niet mooi?
Ok, ik ben overtuigdquote:Op zondag 16 juni 2013 02:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hier bevestiging:
[ afbeelding ]
Ik zou die toch niet zomaar delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |