Overigens, wat ben jij voor een secreet dat je zomaar foto's van familie hier neer zou pleuren.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE! Als je alles weg haalt plaats ik hier foto's van mijn heel mooie nicht Bouchbach goed?
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waarom moet het weg als je het toch niet bent?Haal liever die kolder over bejaarde arabische celibrities en geld weg uit je hoofd. Dan word je misschien best een leuk meisje
nee, bouchbach vind dat niet erg. Zij is mooiquote:Op zondag 16 juni 2013 02:34 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Overigens, wat ben jij voor een secreet dat je zomaar foto's van familie hier neer zou pleuren.
En dan loop je te huilen dat wij het portretrecht schenden
Ga je nou suggereren dat jij foto's hebt van lelijke mensen?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:35 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, bouchbach vind dat niet erg. Zij is mooi
ze is MOOI!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:37 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ga je nou suggereren dat jij foto's hebt van lelijke mensen?
Hoe weet ik het nou of het dat waard isquote:Op zondag 16 juni 2013 02:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zou ik hebben gedaan, maar dan moeten jullie mijn foto's weg halen.
Jouw foto's?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wie is julliequote:Op zondag 16 juni 2013 02:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
rot opquote:Op zondag 16 juni 2013 02:39 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Jouw foto's?
Jij hebt ze van mij gejat.
Wat ben je toch ook een dramabitch. Een soort murkse Meloewa, maar dan erger. En minder dikke tietenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb je foto's van meloewa?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een dramabitch. Een soort murkse Meloewa, maar dan erger. En minder dikke tieten
HAAL WEG IK RAPPORTEER JEquote:
Ik kreeg vroeger altijd een gulden van mijn oma als ik een beetje een goed rapport had. Wat denk je, maak ik kans?quote:
Op de middelste foto lijkt het wel of der snor niet goed geschoren heeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:42 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik heb erover nagedacht, nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk het wel, maar eerst nog even wachten op de 'ik ben dat toch niet'.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:44 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger altijd een gulden van mijn oma als ik een beetje een goed rapport had. Wat denk je, maak ik kans?
HEY NIET QUOTEN!!!! DAT ZIJN MIJN FOTO"Squote:Op zondag 16 juni 2013 02:45 schreef strikeforce het volgende:
[..]
Op de middelste foto lijkt het wel of der snor niet goed geschoren heeft.
Ik wil meer rapportages.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:46 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
HEY NIET QUOTEN!!!! DAT ZIJN MIJN FOTO"S
REPORT REPORT REPORRRRRRRT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |