No deal...quote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE! Als je alles weg haalt plaats ik hier foto's van mijn heel mooie nicht Bouchbach goed?
Zegt dat wel.quote:
Ik ben wel bereid om mijn posts aan te passen, dm de pics maar.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE! Als je alles weg haalt plaats ik hier foto's van mijn heel mooie nicht Bouchbach goed?
Ik zou niet weten wat het één met het ander te maken heeft .quote:Op zondag 16 juni 2013 02:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Is fantastisch voor haar, maar daar wordt je niet hysterisch van, hiervan welquote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wel Bouchbach is nog mooier dan mij!
Duh, want ik ben het niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Zegt dat wel.
Hoewel de dame in kwestie op de foto's er wel uitziet als een crackhoer.
Dat vind ik dan weer jammer.
Heeft zij wel tieten?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wel Bouchbach is nog mooier dan mij!
maar ik ben dat niet!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef Puntenjager het volgende:
Het zou meer op zijn plek zijn om die idioterie die sanasoufi uikraamt te bannen, dan de users die er voor gezorgd hebben dat ik nu eindelijk weet hoe ze er uit ziet.
Wat me nog het meest verbaast trouwens, is dat ze er heel normaal/leuk/volwassen uitziet. Dat zou je niet verwachten als je die over the top puberkolder van haar leest.
Ze heeft er zelf voor gezorgd, wij dupliceren alleen maar materiaal uit dit topic.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef Puntenjager het volgende:
Het zou meer op zijn plek zijn om die idioterie die sanasoufi uikraamt te bannen, dan de users die er voor gezorgd hebben dat ik nu eindelijk weet hoe ze er uit ziet.
Wat me nog het meest verbaast trouwens, is dat ze er heel normaal/leuk/volwassen uitziet. Dat zou je niet verwachten als je die over the top puberkolder van haar leest.
waarom post je dan fotos van andere mensen :Squote:Op zondag 16 juni 2013 02:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar ik ben dat niet!zeg dat ze het weg halen!
Ze heeft enkeld vrienden in libanon vandaar de kolder die je van haar hier ziet.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:29 schreef Puntenjager het volgende:
Wat me nog het meest verbaast trouwens, is dat ze er heel normaal/leuk uitziet. Dat zou je niet verwachten als je die over the top puberkolder van haar leest.
daar heb ik geen toestemming voor gegeven. bovendien ben ik dat niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:31 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf voor gezorgd, wij dupliceren alleen maar materiaal uit dit topic.
best banwaardigquote:Op zondag 16 juni 2013 02:32 schreef Beach het volgende:
[..]
waarom post je dan fotos van andere mensen :S
DAT ZOU IK NOOIT DOEN! Het zijn mijn foto's!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:32 schreef Beach het volgende:
[..]
waarom post je dan fotos van andere mensen :S
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
DAT ZOU IK NOOIT DOEN! Het zijn mijn foto's!
duidelijkquote:Op zondag 16 juni 2013 02:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Waarom moet het weg als je het toch niet bent?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |