SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Da's waar jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze kijken natuurlijk naar wat vereist is voor vervolgopleidingen, blijkbaar kunnen ze dat in vier jaar stoppen.
En waarom zou je er nog meer in investeren?Als er echt meer in zit kunnen ze er twee jaartjes HAVO aan vast plakken. Zit je ook 6 jaar op school.
Dan hadden ze havo moeten doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja er zijn ook best veel mensen op vmbo die echt wel meer in hun mars hebben dan highschool dropouts te zijn
Dat valt ook wel weer mee,en door de weeks drink ik soms een paar biertjes maar nooit in de ochtend.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gast je drinkt meer bier dan de gemiddelde alcoholist
en je begint 's ochtends al
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:32 schreef Ugjerke het volgende:
Oh, zijn alle draaitutorials er gewoon uitgeflikkerd?
Wasn't mequote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:32 schreef Ugjerke het volgende:
True, true.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan hadden ze havo moeten doen.
Verschil tussen kunnen en willen.
Goed planquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Maar beter haal je ze nog ff uit een oude OP en zet ze alsnog ergens onlineKan het linkje daarvan in de OP
Ja, dat moet ik nog steeds doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Maar beter haal je ze nog ff uit een oude OP en zet ze alsnog ergens onlineKan het linkje daarvan in de OP
Dan was ik nu dood manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij bent het dubbele van hun combinatie
kan ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik nog steeds doen.
Of ik pleur hier gewoon een linkje neer en laat iedereen zijn eigen tutorial erop gooien.
wait whatquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
http://onz-stoners.wikia.com/wiki/ONZ_Stoners_Wiki
Ja, onnodig gescrolquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:32 schreef Ugjerke het volgende:
baasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
http://onz-stoners.wikia.com/wiki/ONZ_Stoners_Wiki
Was toch allemaal in een spoiler.. Dan maakt toch nie veel uitquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Was toch allemaal in een spoiler.. Dan maakt toch nie veel uit
Als het nou gigantische lappen tekst waren dan snapte ik het wel,, Maar die 10 spoilers die erin stonden.. Komop zegquote:
Zelfs met alles gespoilerd was het nog een flinke scrollpartij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Was toch allemaal in een spoiler.. Dan maakt toch nie veel uit
Principekwestie man.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Als het nou gigantische lappen tekst waren dan snapte ik het wel,, Maar die 10 spoilers die erin stonden.. Komop zeg
Viel me net pas op, meestal kijk ik niet naar de OP.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef Flippiee het volgende:
Hoe lang zijn jullie niet in het topic geweest dat jullie nu pas beginnen met klagen?
Gewoon eens in de zoveel tijd klagenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef Flippiee het volgende:
Hoe lang zijn jullie niet in het topic geweest dat jullie nu pas beginnen met klagen?
en dan toch zeiken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Viel me net pas op, meestal kijk ik niet naar de OP.
Ben je sowieso welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga maar alvast wat geld opzij zetten voor de meet,anders ben ik weer zo'n pauper vlak voor de meet.
Sobersoquote:
Tjonge jongequote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Viel me net pas op, meestal kijk ik niet naar de OP.
LAAT EENS ZIEN WAAR IK ZEIK DAN KLOOTHOMMELEENDVIOOLSNAARquote:
Ja man. Wolken, geen zon en veel wind. Het moet een der deze dagen 28 graden worden. Nou ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:46 schreef Olment het volgende:
[..]
Soberso
Moet altijd wat te klagen hebben
Ook zo'n kut weer daaro?
Payday is vlak voor de meet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga maar alvast wat geld opzij zetten voor de meet,anders ben ik weer zo'n pauper vlak voor de meet.
Ik drink teveel koffie.quote:
LOOOOLLquote:
Oeh, ja, dat heb je dan niet op een zondag.quote:
Ja wel krijg mijn geld altijd op zondag & donderdag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oeh, ja, dat heb je dan niet op een zondag.
OH TERING IK MOET DIE MAANDAG NOG VRIJ VRAGEN GODSTYFUS
Als de vraag is "Kun je niet minder zeiken?" is het antwoord "Nee", want daarvoor drink ik teveel koffie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:49 schreef Olment het volgende:
[..]
LOOOOLL
Hoe kun je nou weer TE veel koffie drinken
Dat wordt pijpen.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
wie gaat me pijpen?
Ik ben rijk biatch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Das slecht voor je rug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Denken dat iemand jou gaat pijpen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
wie gaat me pijpen?
Ik ben rijk biatch.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik vind je nog wel liev hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:56 schreef Murdera het volgende:
vin het niet leuk meer hoe jullie tegen me doen hoor.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:56 schreef Murdera het volgende:
vin het niet leuk meer hoe jullie tegen me doen hoor.
Klopt, vroeger kon ik dat zonder problemen. Maar toen ik dat een jaartje of drie geleden weer probeerde, had ik daarna echt een fucking zere rug. Daarna maar niet meer gedaan. gebruikte ik dat trucje nog wel eens om mijn benen in mijn nek te leggen.quote:
oh wauw gastquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klopt, vroeger kon ik dat zonder problemen. Maar toen ik dat een jaartje of drie geleden weer probeerde, had ik daarna echt een fucking zere rug. Daarna maar niet meer gedaan. gebruikte ik dat trucje nog wel eens om mijn benen in mijn nek te leggen.
De enige rib die ik weghaal is een sparerib.quote:
Zachte spareribs met zoete sausquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De enige rib die ik weghaal is een sparerib.
Ik heb geen sparerib door mijn strot gehad dit weekend hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik wou van het weekend een stukje spare rib maar roald had het al opgegeten
oh serieus. oh ja jij was ook mee met die hond toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb geen sparerib door mijn strot gehad dit weekend hoor
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh serieus. oh ja jij was ook mee met die hond toch?
SCHANDE!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He gvd lang niet meer gehad, laatste en enige keer was ik 11 ofzo.
Lekker voor jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hou je mondMijn 'werkweek' begint net
Dafuq is spoonen xDquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
ik wil naar huis.Naar bed.
Spoonen.Mono ben je in de buurt.
Ik wacht nakend in de 1e klas van de stoptrein van Leiden naar Den Haag op jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
ik wil naar huis.Naar bed.
Spoonen.Mono ben je in de buurt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wacht nakend in de 1e klas van de stoptrein van Leiden naar Den Haag op je
Ik zal hijgen schreeuwen: 'draw me like one of your French girls'. Dan stop ik een appel in mijn mond en ga ik er uber sey bij liggenquote:
Wowquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal hijgen schreeuwen: 'draw me like one of your French girls'. Dan stop ik een appel in mijn mond en ga ik er uber sey bij liggen
Dat is lelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef OllieWilliams het volgende:
Godver, lange vloei op. Moet ik weer gaan kloten met twee blauwe rizla
Of gewoon even naar de shop gaan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef OllieWilliams het volgende:
Gewoon naar de sigarenwinkel luiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoezo heb je hulp nodig bij het opruimen? Misschien moet jij hier ook komen wonen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn lange vloei is laatst genakt door een gozer die kwam helpen met opruimen
Hier ook, maar is tien minuten fietsen en daar heb ik geen zin in :pquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of gewoon even naar de shop gaan?
Hier krijg je gratis vloeitjes.
Ik heb ook hulp nodig bij het opruimen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo heb je hulp nodig bij het opruimen? Misschien moet jij hier ook komen wonen.
Hier ben ik een halfuur onderweg johquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hier ook, maar is tien minuten fietsen en daar heb ik geen zin in :p
Ik denk altijd maar zo dat die rizzlavloe gewoon fucked is en ik best moeite wil doen voor een goed jointjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hier ook, maar is tien minuten fietsen en daar heb ik geen zin in :p
met blauwe is het nog wel een beetje te doen. met normale kan je het net zo goed gelijk weggooien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo dat die rizzlavloe gewoon fucked is en ik best moeite wil doen voor een goed jointje
blauwe is rijstevloei hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die wiet in gewone vloei doen.. Zonde!
Ik zal jou eens in gewone vloei doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die wiet in gewone vloei doen.. Zonde!
Ja weet ik. Meld alleen nog even een keer dat wiet in gewone vloei zonde isquote:
omdat ik lui benquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo heb je hulp nodig bij het opruimen? Misschien moet jij hier ook komen wonen.
Blauwe kun je prima voor een jointje gebruiken, is alleen wat meer geklootquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo dat die rizzlavloe gewoon fucked is en ik best moeite wil doen voor een goed jointje
Ik vond het nog wel eens lekker om daar een klein jointje mee te draaien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Blauwe kun je prima voor een jointje gebruiken, is alleen wat meer gekloot
Ik ga na de zomer ook weer sporten. Bij de uni is het hier ¤100 voor een sportkaart en ¤100 extra voor fitness erbij, ik ga dan één avond voetballen en 1 à 2 middagen fitnessen.quote:
Neukeeeeenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lopen naar de winkel is beweging genoeg #mboleef
Mijn enige beweging is mijn werk en om bier te halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lopen naar de winkel is beweging genoeg #mboleef
Ja en je past 2x in mijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn enige beweging is mijn werk en om bier te halen.
Het gaat erom dat ik juist wat breder wordt he baklapquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja en je past 2x in mij
geen reden voor sportschool dus
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja en je past 2x in mij
geen reden voor sportschool dus
Ik had echt 3 pakjes vloei vanochtendquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Aight, kom in m'n jaszak opeens lange vloei tegen
Zo kwam ik ook laatst geld tegen,terwijl ik broke was.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Aight, kom in m'n jaszak opeens lange vloei tegen
Jij woont zeker in Limburg?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef OllieWilliams het volgende:
Het is trouwens echt goed weer hierZonnetje alles
Gewoon meer eten word je ook breed en angstaanjagend vanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik juist wat breder wordt he baklap
BRING THE HOUSE DOWN! BAM! BAM! BAM!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon meer eten word je ook breed en angstaanjagend van
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat kan ik door op het huis te springen zo breed ben ik
fattie bombaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fattieboyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je pest jezelf geestelijk door jezelf dik te noemen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
Ik moet echt op mijn woorden gaan letten
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan wel goed alleen opruimen
Alleen schoonmaken, daar heb ik Moira voor
alsof ik die grapjes niet kan handlenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je pest jezelf geestelijk door jezelf dik te noemen.
truequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen die voor een 3 jaar oude laminaat vloer waar ze de bon niet meer van hebben ¤1000 willen hebben en niet lager gaan
Die verdienen een emoslinger.
Nuchter hieroquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:44 schreef Olment het volgende:
Volgens mij zit iedereen hier al hard aan de drugs
helaas nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:44 schreef Olment het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen die voor een 3 jaar oude laminaat vloer waar ze de bon niet meer van hebben ¤1000 willen hebben en niet lager gaan
Die verdienen een emoslinger.
Nope, net gehaaldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:44 schreef Olment het volgende:
Ze zou al een andere geïnteresseerde hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]!
"trek het er maar uit dan"
en dan mag je het opeenshebben
Staat er al 1quote:
Toch geen zweetpotenquote:
nee net iets schoongespoten met hogedrukspuit op me slippers.. nike slippers om het even duidelijk te maken.........quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toch geen zweetpoten? Zo ja, keukenazijn. Wattenschijfjes en helemaal indeppen.
2 a 3 dagen. En het is zo over.
Hahahquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee net iets schoongespoten met hogedrukspuit op me slippers.. nike slippers om het even duidelijk te maken.........
Gister 2 gram Super Skunk gehaald voor 12 eu.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:31 schreef Dientje12 het volgende:
Over wiet gesproken ik moet ook weer een gram of 2 halen
WHahahha,, for holland make it 25quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:44 schreef Studeur het volgende:
normal price 80 lira but for u 60 lira beacuse i like holland my friend
dat hoor ik dus de hele dag hier
Hahaha Yes and I like Turkey. 50 Lira my friendquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:44 schreef Studeur het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha Yes and I like Turkey. 50 Lira my friend![]()
is super skunk goed?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HahahNikeslipper, vroeger ook gehad
Voetsponsen haha
[..]
Gister 2 gram Super Skunk gehaald voor 12 eu.
Lol, ik had daar een keer een zonnebril gekocht. Hij begon met 50¤, uiteindelijk voor ¤5 mee weggelopen en heb hem nog steedsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:44 schreef Studeur het volgende:
Die ik heb is erg goed, heeft een beetje een Bud en WW smaak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
is super skunk goed?
Ik haal gewoon me bubblegum voor 10 eu eerst was die 9 euro flikkers....
Het zijn sjware tijden mijn vriend.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
is super skunk goed?
Ik haal gewoon me bubblegum voor 10 eu eerst was die 9 euro flikkers....
ok, ww en bud nog nooit gehadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die ik heb is erg goed, heeft een beetje een Bud en WW smaak.
Goed effect. Mja das hier in Groningen. De ene Super S. is de ander niet
Bubblegum, ken ik ook, maar dan zo hard al steen.
Heb 'm wel eens in Zwolle en Amsterdam gekocht.
praat je nou amsterdams tegen mij?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het zijn sjware tijden mijn vriend.
Ik ken hem ook in een zachtere variant. Nja, liefst wil ik zo'n elektrische grinder hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok, ww en bud nog nooit gehad
Deze bubblegum is gewoon normaal goed te verkruimelen, laatste keer had ik ook heel hard toen verkruimelde hij echt in kleine stukkies
Same here. Kruimelt prima.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok, ww en bud nog nooit gehad
Deze bubblegum is gewoon normaal goed te verkruimelen, laatste keer had ik ook heel hard toen verkruimelde hij echt in kleine stukkies
had een keer 2g in de koffiemaler gedaan om wietbrownies te maken. op 1 of andere manier scheidde het thc poeder zich van de wiet en t bleef aan de deksel plakken, gevolg: een eetlepel thc, wat zag dat er smakelijk uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook in een zachtere variant. Nja, liefst wil ik zo'n elektrische grinder hebben
Dan maakt t niet uit, die mesjes hakselen die hele shit fijn
Nicequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
had een keer 2g in de koffiemaler gedaan om wietbrownies te maken. op 1 of andere manier scheidde het thc poeder zich van de wiet en t bleef aan de deksel plakken, gevolg: een eetlepel thc, wat zag dat er smakelijk uit
Vet lui ja jijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook in een zachtere variant. Nja, liefst wil ik zo'n elektrische grinder hebben
Dan maakt t niet uit, die mesjes hakselen die hele shit fijn
ik vroeg het me af en ik had gelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh nee vas praat amsterdams, dat motte we nou nie hebben eh
Komt omdat het kapje van plastic is, wrijving, statisch.... etc,quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
had een keer 2g in de koffiemaler gedaan om wietbrownies te maken. op 1 of andere manier scheidde het thc poeder zich van de wiet en t bleef aan de deksel plakken, gevolg: een eetlepel thc, wat zag dat er smakelijk uit
En efficientquote:
quote:
ahhhquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]Kinderkankerstick
_!
Nee is een stokje met kalkoenfiletblokjes en uien. FF in de patatuur douwen en na eeen paar minuten heb je een bazig lekker stokje vreten
Broodje mexicano is wel fijn ja. Prima te bikken met knoflooksausquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahhhok.
Toch maar niet besteld.
Grote raspatat, frikandel, broodje mexicano, milkshake.
Ik ben er klaar voor
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Broodje mexicano is wel fijn ja. Prima te bikken met knoflooksaus
mwa, matig. paar barretjes langsgeweest maar daar was t helemaal leeg op mij na. miss vanavond nog ff checken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice
Hoe was het stappen? Heb een hoop gemist hier. Was de halve dag weg.
Je moet het zelf gezellig makenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
mwa, matig. paar barretjes langsgeweest maar daar was t helemaal leeg op mij na. miss vanavond nog ff checken.
Duik een karaoke bar inquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
mwa, matig. paar barretjes langsgeweest maar daar was t helemaal leeg op mij na. miss vanavond nog ff checken.
Mits lam is karaoke echt geweldigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Karaoke is wel leukLekker blehren
Ditquote:
Oh dat gaat zeker nog wel een keer gebeuren. Maar niet op de komende meet ;Pquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit![]()
Wij gaan op de meet een bar opzoeken en zingen.
Eerst wel knetterlam worden
De volgende meet over 140 topicdelen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh dat gaat zeker nog wel een keer gebeuren. Maar niet op de komende meet ;P
2 juli examenrit vrij vroeg, dus ik doe het kalm aan op de meet
ja maar ik wil met jou zuipen op de meetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh dat gaat zeker nog wel een keer gebeuren. Maar niet op de komende meet ;P
2 juli examenrit vrij vroeg, dus ik doe het kalm aan op de meet
Denk 't ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]Neuh, denk dat die wat rapper zal gaan
Ik drink wel een paar pilseners, no problemoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja maar ik wil met jou zuipen op de meet
Aaah nee geen Amstelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef Ro-ald het volgende:
Maar even een koude Amstel halve liter opentrekken.
Daar steek ik dr 1 bij opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef Ro-ald het volgende:
Maar even een koude Amstel halve liter opentrekken.
Jupiler,alleen voor mannenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik trek een Jupiler open. Mijn J-tje ligt wulps te pronken op tafel.
En wil over mijn lippen dartelen en mijn longen bezoedelen.
Fixedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik trek een Jupiler open. Mijn J-tje ligt wulps te pronken op tafel.
En wil over mijn lippen dartelen en mijn longen bezoedelen.
Ik drink momenteel Jupiler, maar doorgaans Hertog Jan.quote:
Klopt, maar ja ik betaal liever wat meer voor een pilsje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zijn meestal in de aanbieding en redelijk goedkoop.
Dat zijn ze ook niet voor niksquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zijn meestal in de aanbieding en redelijk goedkoop.
Ik vond je omschrijving best sexyquote:
Van dat Kika fonds neem ik aan dan ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarmee kan je kinderkanker bestrijden.
Dit is niet het onderwerp om een penisgrapje over te maken he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
klinkt meer als de nieuwe teenragequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga koken joh luie baklap.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:10 schreef Life2.0 het volgende:
3 dagen pizza eten, en nu weer gewoon bellen
Wat had jij ook al weer gerookt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:17 schreef Onorgineel het volgende:
Even m'n kamer een beetje goed schoongemaakt, sinds een jaar ofzo
Productieve dingen doen
Dat wel 1 keer per week doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
Je kamer niet minsten 1 keer in de week schoonmaken
Na het weekend als er bier hier is gedronken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat wel 1 keer per week doen
HOeveel zooi maak jij wel niet dan?
Daar heb ik heul geen zin inquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik veeg mijn kamer om de dagIk wil mijn woonruimte en slaapruimte
schoon en fris hebben
Ja wel zo nu en dan ff een stofzuiger er doorheen rossen, maar nu even alle hoeken gaatjes etc meenemenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
Je kamer niet minstens 1 keer in de week schoonmaken
Gewoon harde muziek opzetten en hard gaan tijdens het schoonmaken ja toch G?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja wel zo nu en dan ff een stofzuiger er doorheen rossen, maar nu even alle hoeken gaatjes etc meenemenafstoffen dweilen helemaal uit m'n dak
Jij moet dat toch van je begeleiding?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
Je kamer niet minstens 1 keer in de week schoonmaken
Nou daar zeg je me wat, buren zijn 2 weken weg met die pleurisbaby van ze dus 't kanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon harde muziek opzetten en hard gaan tijdens het schoonmaken ja toch G?
burnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij moet dat toch van je begeleiding?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja,maar heb bijna geen begeleiding meer nodigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snapte het dat een normale vraag was.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Was een normale vraag jongens doe niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |