Jupiler,alleen voor mannenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik trek een Jupiler open. Mijn J-tje ligt wulps te pronken op tafel.
En wil over mijn lippen dartelen en mijn longen bezoedelen.
Fixedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik trek een Jupiler open. Mijn J-tje ligt wulps te pronken op tafel.
En wil over mijn lippen dartelen en mijn longen bezoedelen.
Ik drink momenteel Jupiler, maar doorgaans Hertog Jan.quote:
Klopt, maar ja ik betaal liever wat meer voor een pilsje.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zijn meestal in de aanbieding en redelijk goedkoop.
Dat zijn ze ook niet voor niksquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zijn meestal in de aanbieding en redelijk goedkoop.
Ik vond je omschrijving best sexyquote:
Van dat Kika fonds neem ik aan dan ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarmee kan je kinderkanker bestrijden.
Dit is niet het onderwerp om een penisgrapje over te maken he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
klinkt meer als de nieuwe teenragequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga koken joh luie baklap.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:10 schreef Life2.0 het volgende:
3 dagen pizza eten, en nu weer gewoon bellen
Wat had jij ook al weer gerookt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:17 schreef Onorgineel het volgende:
Even m'n kamer een beetje goed schoongemaakt, sinds een jaar ofzo
Productieve dingen doen
Dat wel 1 keer per week doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
Je kamer niet minsten 1 keer in de week schoonmaken
Na het weekend als er bier hier is gedronken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat wel 1 keer per week doen
HOeveel zooi maak jij wel niet dan?
Daar heb ik heul geen zin inquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik veeg mijn kamer om de dagIk wil mijn woonruimte en slaapruimte
schoon en fris hebben
Ja wel zo nu en dan ff een stofzuiger er doorheen rossen, maar nu even alle hoeken gaatjes etc meenemenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
Je kamer niet minstens 1 keer in de week schoonmaken
Gewoon harde muziek opzetten en hard gaan tijdens het schoonmaken ja toch G?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja wel zo nu en dan ff een stofzuiger er doorheen rossen, maar nu even alle hoeken gaatjes etc meenemenafstoffen dweilen helemaal uit m'n dak
Jij moet dat toch van je begeleiding?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
Je kamer niet minstens 1 keer in de week schoonmaken
Nou daar zeg je me wat, buren zijn 2 weken weg met die pleurisbaby van ze dus 't kanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon harde muziek opzetten en hard gaan tijdens het schoonmaken ja toch G?
burnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij moet dat toch van je begeleiding?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja,maar heb bijna geen begeleiding meer nodigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snapte het dat een normale vraag was.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Was een normale vraag jongens doe niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |