WHahahha,, for holland make it 25quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:44 schreef Studeur het volgende:
normal price 80 lira but for u 60 lira beacuse i like holland my friend
dat hoor ik dus de hele dag hier
Hahaha Yes and I like Turkey. 50 Lira my friendquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:44 schreef Studeur het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha Yes and I like Turkey. 50 Lira my friend![]()
is super skunk goed?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HahahNikeslipper, vroeger ook gehad
Voetsponsen haha
[..]
Gister 2 gram Super Skunk gehaald voor 12 eu.
Lol, ik had daar een keer een zonnebril gekocht. Hij begon met 50¤, uiteindelijk voor ¤5 mee weggelopen en heb hem nog steedsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:44 schreef Studeur het volgende:
Die ik heb is erg goed, heeft een beetje een Bud en WW smaak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
is super skunk goed?
Ik haal gewoon me bubblegum voor 10 eu eerst was die 9 euro flikkers....
Het zijn sjware tijden mijn vriend.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
is super skunk goed?
Ik haal gewoon me bubblegum voor 10 eu eerst was die 9 euro flikkers....
ok, ww en bud nog nooit gehadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die ik heb is erg goed, heeft een beetje een Bud en WW smaak.
Goed effect. Mja das hier in Groningen. De ene Super S. is de ander niet
Bubblegum, ken ik ook, maar dan zo hard al steen.
Heb 'm wel eens in Zwolle en Amsterdam gekocht.
praat je nou amsterdams tegen mij?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het zijn sjware tijden mijn vriend.
Ik ken hem ook in een zachtere variant. Nja, liefst wil ik zo'n elektrische grinder hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok, ww en bud nog nooit gehad
Deze bubblegum is gewoon normaal goed te verkruimelen, laatste keer had ik ook heel hard toen verkruimelde hij echt in kleine stukkies
Same here. Kruimelt prima.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok, ww en bud nog nooit gehad
Deze bubblegum is gewoon normaal goed te verkruimelen, laatste keer had ik ook heel hard toen verkruimelde hij echt in kleine stukkies
had een keer 2g in de koffiemaler gedaan om wietbrownies te maken. op 1 of andere manier scheidde het thc poeder zich van de wiet en t bleef aan de deksel plakken, gevolg: een eetlepel thc, wat zag dat er smakelijk uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook in een zachtere variant. Nja, liefst wil ik zo'n elektrische grinder hebben
Dan maakt t niet uit, die mesjes hakselen die hele shit fijn
Nicequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
had een keer 2g in de koffiemaler gedaan om wietbrownies te maken. op 1 of andere manier scheidde het thc poeder zich van de wiet en t bleef aan de deksel plakken, gevolg: een eetlepel thc, wat zag dat er smakelijk uit
Vet lui ja jijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook in een zachtere variant. Nja, liefst wil ik zo'n elektrische grinder hebben
Dan maakt t niet uit, die mesjes hakselen die hele shit fijn
ik vroeg het me af en ik had gelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh nee vas praat amsterdams, dat motte we nou nie hebben eh
Komt omdat het kapje van plastic is, wrijving, statisch.... etc,quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
had een keer 2g in de koffiemaler gedaan om wietbrownies te maken. op 1 of andere manier scheidde het thc poeder zich van de wiet en t bleef aan de deksel plakken, gevolg: een eetlepel thc, wat zag dat er smakelijk uit
En efficientquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |