quote:
ahhhquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]Kinderkankerstick
_!
Nee is een stokje met kalkoenfiletblokjes en uien. FF in de patatuur douwen en na eeen paar minuten heb je een bazig lekker stokje vreten
Broodje mexicano is wel fijn ja. Prima te bikken met knoflooksausquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahhhok.
Toch maar niet besteld.
Grote raspatat, frikandel, broodje mexicano, milkshake.
Ik ben er klaar voor
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Broodje mexicano is wel fijn ja. Prima te bikken met knoflooksaus
mwa, matig. paar barretjes langsgeweest maar daar was t helemaal leeg op mij na. miss vanavond nog ff checken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice
Hoe was het stappen? Heb een hoop gemist hier. Was de halve dag weg.
Je moet het zelf gezellig makenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
mwa, matig. paar barretjes langsgeweest maar daar was t helemaal leeg op mij na. miss vanavond nog ff checken.
Duik een karaoke bar inquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
mwa, matig. paar barretjes langsgeweest maar daar was t helemaal leeg op mij na. miss vanavond nog ff checken.
Mits lam is karaoke echt geweldigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Karaoke is wel leukLekker blehren
Ditquote:
Oh dat gaat zeker nog wel een keer gebeuren. Maar niet op de komende meet ;Pquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit![]()
Wij gaan op de meet een bar opzoeken en zingen.
Eerst wel knetterlam worden
De volgende meet over 140 topicdelen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh dat gaat zeker nog wel een keer gebeuren. Maar niet op de komende meet ;P
2 juli examenrit vrij vroeg, dus ik doe het kalm aan op de meet
ja maar ik wil met jou zuipen op de meetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh dat gaat zeker nog wel een keer gebeuren. Maar niet op de komende meet ;P
2 juli examenrit vrij vroeg, dus ik doe het kalm aan op de meet
Denk 't ookquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]Neuh, denk dat die wat rapper zal gaan
Ik drink wel een paar pilseners, no problemoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja maar ik wil met jou zuipen op de meet
Aaah nee geen Amstelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef Ro-ald het volgende:
Maar even een koude Amstel halve liter opentrekken.
Daar steek ik dr 1 bij opquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:02 schreef Ro-ald het volgende:
Maar even een koude Amstel halve liter opentrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |