Blauwe kun je prima voor een jointje gebruiken, is alleen wat meer geklootquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo dat die rizzlavloe gewoon fucked is en ik best moeite wil doen voor een goed jointje
Ik vond het nog wel eens lekker om daar een klein jointje mee te draaien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Blauwe kun je prima voor een jointje gebruiken, is alleen wat meer gekloot
Ik ga na de zomer ook weer sporten. Bij de uni is het hier ¤100 voor een sportkaart en ¤100 extra voor fitness erbij, ik ga dan één avond voetballen en 1 à 2 middagen fitnessen.quote:
Neukeeeeenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lopen naar de winkel is beweging genoeg #mboleef
Mijn enige beweging is mijn werk en om bier te halen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lopen naar de winkel is beweging genoeg #mboleef
Ja en je past 2x in mijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn enige beweging is mijn werk en om bier te halen.
Het gaat erom dat ik juist wat breder wordt he baklapquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja en je past 2x in mij
geen reden voor sportschool dus
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja en je past 2x in mij
geen reden voor sportschool dus
Ik had echt 3 pakjes vloei vanochtendquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Aight, kom in m'n jaszak opeens lange vloei tegen
Zo kwam ik ook laatst geld tegen,terwijl ik broke was.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
Aight, kom in m'n jaszak opeens lange vloei tegen
Jij woont zeker in Limburg?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:09 schreef OllieWilliams het volgende:
Het is trouwens echt goed weer hierZonnetje alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |