Wowquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal hijgen schreeuwen: 'draw me like one of your French girls'. Dan stop ik een appel in mijn mond en ga ik er uber sey bij liggen
Dat is lelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef OllieWilliams het volgende:
Godver, lange vloei op. Moet ik weer gaan kloten met twee blauwe rizla
Of gewoon even naar de shop gaan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef OllieWilliams het volgende:
Gewoon naar de sigarenwinkel luiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoezo heb je hulp nodig bij het opruimen? Misschien moet jij hier ook komen wonen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn lange vloei is laatst genakt door een gozer die kwam helpen met opruimen
Hier ook, maar is tien minuten fietsen en daar heb ik geen zin in :pquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of gewoon even naar de shop gaan?
Hier krijg je gratis vloeitjes.
Ik heb ook hulp nodig bij het opruimen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo heb je hulp nodig bij het opruimen? Misschien moet jij hier ook komen wonen.
Hier ben ik een halfuur onderweg johquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hier ook, maar is tien minuten fietsen en daar heb ik geen zin in :p
Ik denk altijd maar zo dat die rizzlavloe gewoon fucked is en ik best moeite wil doen voor een goed jointjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hier ook, maar is tien minuten fietsen en daar heb ik geen zin in :p
met blauwe is het nog wel een beetje te doen. met normale kan je het net zo goed gelijk weggooien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo dat die rizzlavloe gewoon fucked is en ik best moeite wil doen voor een goed jointje
blauwe is rijstevloei hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die wiet in gewone vloei doen.. Zonde!
Ik zal jou eens in gewone vloei doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die wiet in gewone vloei doen.. Zonde!
Ja weet ik. Meld alleen nog even een keer dat wiet in gewone vloei zonde isquote:
omdat ik lui benquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo heb je hulp nodig bij het opruimen? Misschien moet jij hier ook komen wonen.
Blauwe kun je prima voor een jointje gebruiken, is alleen wat meer geklootquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo dat die rizzlavloe gewoon fucked is en ik best moeite wil doen voor een goed jointje
Ik vond het nog wel eens lekker om daar een klein jointje mee te draaien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Blauwe kun je prima voor een jointje gebruiken, is alleen wat meer gekloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |