Klopt, vroeger kon ik dat zonder problemen. Maar toen ik dat een jaartje of drie geleden weer probeerde, had ik daarna echt een fucking zere rug. Daarna maar niet meer gedaan. gebruikte ik dat trucje nog wel eens om mijn benen in mijn nek te leggen.quote:
oh wauw gastquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klopt, vroeger kon ik dat zonder problemen. Maar toen ik dat een jaartje of drie geleden weer probeerde, had ik daarna echt een fucking zere rug. Daarna maar niet meer gedaan. gebruikte ik dat trucje nog wel eens om mijn benen in mijn nek te leggen.
De enige rib die ik weghaal is een sparerib.quote:
Zachte spareribs met zoete sausquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De enige rib die ik weghaal is een sparerib.
Ik heb geen sparerib door mijn strot gehad dit weekend hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik wou van het weekend een stukje spare rib maar roald had het al opgegeten
oh serieus. oh ja jij was ook mee met die hond toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb geen sparerib door mijn strot gehad dit weekend hoor
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh serieus. oh ja jij was ook mee met die hond toch?
SCHANDE!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He gvd lang niet meer gehad, laatste en enige keer was ik 11 ofzo.
Lekker voor jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hou je mondMijn 'werkweek' begint net
Dafuq is spoonen xDquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
ik wil naar huis.Naar bed.
Spoonen.Mono ben je in de buurt.
Ik wacht nakend in de 1e klas van de stoptrein van Leiden naar Den Haag op jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
ik wil naar huis.Naar bed.
Spoonen.Mono ben je in de buurt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wacht nakend in de 1e klas van de stoptrein van Leiden naar Den Haag op je
Ik zal hijgen schreeuwen: 'draw me like one of your French girls'. Dan stop ik een appel in mijn mond en ga ik er uber sey bij liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |