quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
wie gaat me pijpen?
Ik ben rijk biatch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Das slecht voor je rug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Denken dat iemand jou gaat pijpen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
wie gaat me pijpen?
Ik ben rijk biatch.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik vind je nog wel liev hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:56 schreef Murdera het volgende:
vin het niet leuk meer hoe jullie tegen me doen hoor.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:56 schreef Murdera het volgende:
vin het niet leuk meer hoe jullie tegen me doen hoor.
Klopt, vroeger kon ik dat zonder problemen. Maar toen ik dat een jaartje of drie geleden weer probeerde, had ik daarna echt een fucking zere rug. Daarna maar niet meer gedaan. gebruikte ik dat trucje nog wel eens om mijn benen in mijn nek te leggen.quote:
oh wauw gastquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klopt, vroeger kon ik dat zonder problemen. Maar toen ik dat een jaartje of drie geleden weer probeerde, had ik daarna echt een fucking zere rug. Daarna maar niet meer gedaan. gebruikte ik dat trucje nog wel eens om mijn benen in mijn nek te leggen.
De enige rib die ik weghaal is een sparerib.quote:
Zachte spareribs met zoete sausquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De enige rib die ik weghaal is een sparerib.
Ik heb geen sparerib door mijn strot gehad dit weekend hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik wou van het weekend een stukje spare rib maar roald had het al opgegeten
oh serieus. oh ja jij was ook mee met die hond toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb geen sparerib door mijn strot gehad dit weekend hoor
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh serieus. oh ja jij was ook mee met die hond toch?
SCHANDE!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He gvd lang niet meer gehad, laatste en enige keer was ik 11 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |