Ja wel krijg mijn geld altijd op zondag & donderdag.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oeh, ja, dat heb je dan niet op een zondag.
OH TERING IK MOET DIE MAANDAG NOG VRIJ VRAGEN GODSTYFUS
Als de vraag is "Kun je niet minder zeiken?" is het antwoord "Nee", want daarvoor drink ik teveel koffie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:49 schreef Olment het volgende:
[..]
LOOOOLL
Hoe kun je nou weer TE veel koffie drinken
Dat wordt pijpen.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
wie gaat me pijpen?
Ik ben rijk biatch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Das slecht voor je rug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Denken dat iemand jou gaat pijpen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
wie gaat me pijpen?
Ik ben rijk biatch.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik vind je nog wel liev hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:56 schreef Murdera het volgende:
vin het niet leuk meer hoe jullie tegen me doen hoor.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:56 schreef Murdera het volgende:
vin het niet leuk meer hoe jullie tegen me doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |