Zelfs met alles gespoilerd was het nog een flinke scrollpartij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Was toch allemaal in een spoiler.. Dan maakt toch nie veel uit
Principekwestie man.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Als het nou gigantische lappen tekst waren dan snapte ik het wel,, Maar die 10 spoilers die erin stonden.. Komop zeg
Viel me net pas op, meestal kijk ik niet naar de OP.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef Flippiee het volgende:
Hoe lang zijn jullie niet in het topic geweest dat jullie nu pas beginnen met klagen?
Gewoon eens in de zoveel tijd klagenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:43 schreef Flippiee het volgende:
Hoe lang zijn jullie niet in het topic geweest dat jullie nu pas beginnen met klagen?
en dan toch zeiken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Viel me net pas op, meestal kijk ik niet naar de OP.
Ben je sowieso welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga maar alvast wat geld opzij zetten voor de meet,anders ben ik weer zo'n pauper vlak voor de meet.
Sobersoquote:
Tjonge jongequote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Viel me net pas op, meestal kijk ik niet naar de OP.
LAAT EENS ZIEN WAAR IK ZEIK DAN KLOOTHOMMELEENDVIOOLSNAARquote:
Ja man. Wolken, geen zon en veel wind. Het moet een der deze dagen 28 graden worden. Nou ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:46 schreef Olment het volgende:
[..]
Soberso
Moet altijd wat te klagen hebben
Ook zo'n kut weer daaro?
Payday is vlak voor de meet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga maar alvast wat geld opzij zetten voor de meet,anders ben ik weer zo'n pauper vlak voor de meet.
Ik drink teveel koffie.quote:
LOOOOLLquote:
Oeh, ja, dat heb je dan niet op een zondag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |