quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn bierbuik liggen.
Ga gewoon heel vals zingen van:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WIE WEET DIE SHIT?!?!
[..]
Dude. :s
[..]
Daarom.
Props op je ogen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind die nieuwe OP's zo veel leuker en wil graag props voor het invoeren hiervan.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga gewoon heel vals zingen van:
YOU ARE MY SUNSHINE, MY ONLY SUNSHINE!! Get it?
Heb een oogje op jou.quote:
Consider it donequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Consider it doneBen enorm benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar weer zo.quote:DOEI.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
#Spannend #Zininquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben enorm benieuwd.
[..]
Doe maar weer zo.DOEI.
Braaf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat ga je good cop bad cop spelen dan. Alles tussen ons is toch real bby :s.
Waarom subtiel?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Okay waar kan ik een artikel vinden waar subtiel wordt gestereotypeerd m.b.t. andere culturen (in het Engels)?
Moet niet te overduidelijk zijn volgens mij. Weet je toevallig iets? Ik keek al op thesun.co.uk (en wat gezocht op obvious shit) maar kan niks vindenquote:
The Times, The Independent en The Guardian ook al bekeken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Moet niet te overduidelijk zijn volgens mij. Weet je toevallig iets? Ik keek al op thesun.co.uk (en wat gezocht op obvious shit) maar kan niks vinden.
Leek me dat die iets minder likely zouden stereotyperen omdat die over het algemeen wat betere 'kwaliteit' zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
The Times, The Independent en The Guardian ook al bekeken?
Dat maakt niet uit. Elke krant kan (onbedoeld) stereotyperen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Leek me dat die iets minder likely zouden stereotyperen omdat die over het algemeen wat betere 'kwaliteit' zijn?
Ik ben geen viespeuk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik slaap niet beneden op de bank. Ben niet zo'n viespeuk bij wie de kat in bed slaapt.
quote:
quote:
Heeft niks met leeftijd te maken, enkel met weten wat goed is voor mijn lichaam.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schatje toch... Ouderdom is lastig he?
Mountain Dew.quote:
jij ook.quote:
Schop hem lens.quote:
Hoe noem je mij?quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik slaap niet beneden op de bank. Ben niet zo'n viespeuk bij wie de kat in bed slaapt.
Inderdaad, in een bed slapen met iets wat zijn vacht schoonmaakt met dezelfde tong waarmee het zijn anus likt is heel schoon.quote:
Hij slaapt aan het voeteneind op een speciale deken die er op ligt die ik elke dag netjes uitklop.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, in een bed slapen met iets wat zijn vacht schoonmaakt met dezelfde tong waarmee het zijn anus likt is heel schoon.
En de hele dag in de paardenstront staan is schoner? Niet dat je met je laarzen in bed gaat maar toch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, in een bed slapen met iets wat zijn vacht schoonmaakt met dezelfde tong waarmee het zijn anus likt is heel schoon.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar is ook nogal dom om te doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En de hele dag in de paardenstront staan is schoner? Niet dat je met je laarzen in bed gaat maar toch.
Ik wil nog niet doodquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En de hele dag in de paardenstront staan is schoner? Niet dat je met je laarzen in bed gaat maar toch.
Je zo laten indoctrineren door aan fucking katquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil nog niet doodHeb ik 1x gedaan toen ze zichzelf ondergezeken had van angst toen ze van het balkon af viel, werd me niet echt in dank afgenomen
.
Lol.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil nog niet doodHeb ik 1x gedaan toen ze zichzelf ondergezeken had van angst toen ze van het balkon af viel, werd me niet echt in dank afgenomen
.
Is het ook, maar was mezelf voor ik ga slapen in mijn schone bed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jij duwt je gezicht toch ook in de vacht van je kat, dus dat kan je ook ranzig noemen
Dus met andere woorden ons bed is niet schoon?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het ook, maar was mezelf voor ik ga slapen in mijn schone bed.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zo laten indoctrineren door aan fucking kathad hem met zijn bek tegen de wand gekwakt en daarna onder de douche gegooid wtf man
Zal jou eens neerknuppelen en dan een bak water over je fissie gooienquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zo laten indoctrineren door aan fucking kathad hem met zijn bek tegen de wand gekwakt en daarna onder de douche gegooid wtf man
Herkenbaar, had fritz ook toen ie kitten was door z'n fluffige vacht, fucking viesquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol.
Die kitten presteert het dus telkens om na het poepen uit de kattenbak te sprinten en alle poep mee te nemen. Waardoor de vloer en hij onder zit.En die poepjes zijn echt hartstikke zacht dus vachtje zit steeds onder de stront.
Dat zei ik niet, leg me verdomme geen woorden in de mond, maar de kans op vervuiling acht ik bij mij kleiner.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus met andere woorden ons bed is niet schoon?
Mozy slaapt bij je in bed, dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, leg me verdomme geen woorden in de mond, maar de kans op vervuiling acht ik bij mij kleiner.
En dat laat je in je bed liggen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol.
Die kitten presteert het dus telkens om na het poepen uit de kattenbak te sprinten en alle poep mee te nemen. Waardoor de vloer en hij onder zit.En die poepjes zijn echt hartstikke zacht dus vachtje zit steeds onder de stront.
Ah dat is dus blijkbaar normaal?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal jou eens neerknuppelen en dan een bak water over je fissie gooien
[..]
Herkenbaar, had fritz ook toen ie kitten was door z'n fluffige vacht, fucking vies
Haha jij lag in vasjes kattenbed dat 1 keer in de maand verschoond wordt.quote:
Kitten ligt niet in bed, die is te druk bezig met de boel terroriseren.quote:
Twee dagen in de week in een iets minder schoon bed, zijn nog altijd 5 schone dagen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mozy slaapt bij je in bed, dat zegt al genoeg.
Weet niet of je zo'n dichte bak met klep hebt of een open bak, dat helpt ook dat ie er niet uitrentquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dat is dus blijkbaar normaal?Heb al sinds zondagnacht niet meer geslapen, wat is dat vermoeiend zeg.
Met mijn haar. Dat ding is nu toch niet meer schoon te krijgen, dus ik snap het als vas het helemaal op heeft gegeven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha jij lag in vasjes kattenbed dat 1 keer in de maand verschoond wordt.
Dichte bak zonder klep, die grote gaat er met klep wel in maar snapt niet hoe hij er dan uit moet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet of je zo'n dichte bak met klep hebt of een open bak, dat helpt ook dat ie er niet uitrent
vette bende in bed dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mijn haar. Dat ding is nu toch niet meer schoon te krijgen, dus snap als vas het helemaal op heeft gegeven.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kitten ligt niet in bed, die is te druk bezig met de boel terroriseren.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha jij lag in vasjes kattenbed dat 1 keer in de maand verschoond wordt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dichte bak zonder klep, die grote gaat er met klep wel in maar snapt niet hoe hij er dan uit moet.Blijft hij van binnen uit met zijn pootjes tegen de klep aanslaan.
owh lawdyquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eigenlijk net als ambi's bed dus ja.
Ik geef hem toch ook straf? Denk je dat ik hem zijn gang laat gaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zo mooi hoe mensen altijd over hun katten praten.. vol trots omdat hij 'de boel terroriseert'..
Zo leuk johhad hem mooi een lesje geleerd over hoe je je behoord te gedragen.. schijtbeesten
[..]
Ik hoop dat je een keer goed gekrabt word door een kat van vrienden of familie ofzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
zo mooi hoe mensen altijd over hun katten praten.. vol trots omdat hij 'de boel terroriseert'..
Zo leuk johhad hem mooi een lesje geleerd over hoe je je behoord te gedragen.. schijtbeesten
Ja had hem wel wat hoger ingeschat maar dat beest is echt een muppet.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zo mooi hoe mensen altijd over hun katten praten.. vol trots omdat hij 'de boel terroriseert'..
stuur je eigen poesje op hem af.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een keer goed gekrabt word door een kat van vrienden of familie ofzo
Lief tochquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja had hem wel wat hoger ingeschat maar dat beest is echt een muppet.
Nee hoor, beide.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:50 schreef wise het volgende:
[..]![]()
hond > kat. Alleen zijn we dan in deze SC in de minderheid![]()
allemaal poezevrouwen hier.
DIe beesten durven nauweiljks in mijn buurt te komen manquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een keer goed gekrabt word door een kat van vrienden of familie ofzo
Juist wel. Ik kan niet met katten omgaan, dat is wat anders... niet gelijk alle dieren als voorbeeld nemenquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik geef hem toch ook straf? Denk je dat ik hem zijn gang laat gaan?Kan wel merken dat jij niet weet hoe je met dieren om moet gaan.
Oh 1 goeie hond nodig om een heel nest van die kakbeesten af te slachtenquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:50 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Wat lul jij nou weer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:50 schreef wise het volgende:
[..]![]()
klinkt als een islamitische keeshondenrasquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor, beide.Vanochtend een nieuw ras ontdekt, de Samojeed.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:52 schreef wise het volgende:
[..]
klinkt als een islamitische keeshondenras![]()
En dit had vroeger een katquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
DIe beesten durven nauweiljks in mijn buurt te komen man![]()
en anders krijgen ze gewoon een stomp in het gezicht.
echt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dit had vroeger een katHeb medelijden met dat beest man, hoe moet die zich gevoeld hebben bij jou
Ik weet niet zo goed hoe ik deze situatie tussen de 2 moet omschrijven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lief tochMaar hij en Reiko zijn ok? Gewoon de normale gang van zaken dat de kitten reiko lastigvalt met z'n speelse gedrag?
Weet niet welke katten jij als voorbeeld neemt maar hier zijn wij de baas en dat weten ze.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DIe beesten durven nauweiljks in mijn buurt te komen man![]()
en anders krijgen ze gewoon een stomp in het gezicht.
[..]
Juist wel. Ik kan niet met katten omgaan, dat is wat anders... niet gelijk alle dieren als voorbeeld nemenKomt omdat katten denken de baas te zijn.. nou dat moet je bij mij niet doen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mijn haar. Dat ding is nu toch niet meer schoon te krijgen, dus ik snap het als vas het helemaal op heeft gegeven.
Ze moest op haar teentjes lopen maar ze is wel eerlijk behandeldquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dit had vroeger een katHeb medelijden met dat beest man, hoe moet die zich gevoeld hebben bij jou
Klinkt als asociale kat, tis al vreemd dat ie zich laat domineren in z'n eigen huis door die anderequote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik deze situatie tussen de 2 moet omschrijven.![]()
Ze tolereren elkaar, alleen mag de kitten niet aan Reiko zijn speelgoed zitten want dan zet ie een enorme dikke staart op.Zitten samen op de bank en op de krabpaal en snuffelen aan elkaar. Zitten elkaar achterna, en slaan met de pootjes naar elkaar (zonder nagels) Maar zodra de kleine achter Reiko aan gaat word Reiko onzeker en gaat hij zitten mauwen in een hoekje. Merk wel dat Reiko geen aandacht meer wil van ons, normaal kwam hij bij je zitten maar dat wil hij niet meer en spelen doet hij ook niet meer. Dus het is allemaal nog even afwachten. Wil verder niet dat het ten koste gaat van Reiko.
Maar kitten doet het verder prima gelukkig!
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt?
Ahw arme nutzie heeft een trauma omdat hij de bitch van zijn kat was.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:52 schreef wise het volgende:
[..]
klinkt als een islamitische keeshondenras![]()
Dat deed Reiko ook al bij die andere, maar dat was een volwassen kat dit is een kitten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klinkt als asociale kat, tis al vreemd dat ie zich laat domineren in z'n eigen huis door die andereEn een mietje wel
welke gast van 21 durft over straat te lopen met een kind van 13.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:57 schreef Chai het volgende:
Ik was 13 toen ik een vriend van 21 kreeg,
Het is nu al 3 jaar aan en nooit problemen echt super leuk met zk, tweetjes.
Ik ben nu 16 en hij 24. We schelen 8 jaar dus die paar jaartjes zullen niet echt een verschil maken. Ik ben er heel blij mee en vindt een wat oudere jongen wel fijn.
Als het uit zou raken zou ik zeker weer een wat oudere jongen willen.
Waarom niet? Kan toch ook je zusje zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
welke gast van 21 durft over straat te lopen met een kind van 13.
'maar ze is zo volwassen voor haar leeftijd en ziet er ook ouder uit dus het kan gewoon'quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan toch ook je zusje zijn.
priscilla en harrie vinden dat heus wel best hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Welke moeder/vader laat hun kind van 13 met een gast van 21 gaan?
Ik heb vanaf mijn 16e een relatie die erg serieus is (ben over een aantal dagen 20). Ik ga niet om met leeftijdsgenoten, omdat ik ontzettend anders in het leven sta. Ik denk dan ook dat ik nogal wat volwassener ben vergeleken met de rest,quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'maar ze is zo volwassen voor haar leeftijd en ziet er ook ouder uit dus het kan gewoon'
Sure boo booquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:42 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heeft niks met leeftijd te maken, enkel met weten wat goed is voor mijn lichaam.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet niet welke katten jij als voorbeeld neemt maar hier zijn wij de baas en dat weten ze.
Bohquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
priscilla en harrie vinden dat heus wel best hoor.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Betrapt worden op het zoenen met je zusje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
"oh fuck, we wilden wat leuks gaan doen maar sjonnie moet WEER op zijn zusje passen."
Hoe vertel je dat aan je vrienden?
Die 3e, wauwquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:06 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is dat met mensen die niet tegen kritiek kunnenquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:47 schreef [url]Louboutin[/url] het volgende:
Ik verwachtte helemaal niks
maar als er discussies over mijn foto en kritiek en al komt dan doe ik het toch gewoon niet meer?
En nee, ik had nu ook niks verwacht.
Ik had al gekozen.
Ambi, ik dm je nog wel een keer
Was er kritiek dan? Juist niet toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:08 schreef wise het volgende:
[..]
wat is dat met mensen die niet tegen kritiek kunnen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:09 schreef tliciouz het volgende:
Zo nieuwe bikini voor deze zomer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent zeker een hondenfan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:09 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die 2e zou ik nog wel per ongeluk kunnen raken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:06 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ben echt heel erg fan van dieren, hele kamer hangt vol met posters en heb net een spreekbeurt gehouden over hamsters.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je bent zeker een hondenfan.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je bent zeker een hondenfan.
Die wil ik hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:09 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ben echt heel erg fan van dieren, hele kamer hangt vol met posters en heb net een spreekbeurt gehouden over hamsters.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
die 2e zou ik nog wel per ongeluk kunnen raken.Die 3e is ook een keer goed geraakt trouwens.
Door een tram ofzo.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ¿
3rde kan er niks aan doen/
4ebe¿quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Op de basisschool had ik een spreekbeurt over de builenpest, toen moest ik net na iemand die het over haar hamster had, en die eindigde half in tranen omdat haar hamster op dat moment een bultje had ontwikkeld en ze bang was dat hij dood zou gaan.![]()
ja ik ook. Met alleen je werkschoenen en boxer aan de straat opquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]Blijf elke keer weer in de lach schieten van dat gifje.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Op de basisschool had ik een spreekbeurt over de builenpest, toen moest ik net na iemand die het over haar hamster had, en die eindigde half in tranen omdat haar hamster op dat moment een bultje had ontwikkeld en ze bang was dat hij dood zou gaan.![]()
En dan ook nog in de schijt gaan staan. Die gast heeft echt zijn dag niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
ja ik ook. Met alleen je werkschoenen en boxer aan de straat op![]()
![]()
dudequote:Op woensdag 12 juni 2013 10:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]!
Ik had vroeger ook een hamster, beest had dikke tumor opeens onder zijn kin. Opeens hoorde ik pats. Wou hij door de tralies ontsnappen en toen klapte die bult.
i see what you did tharquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan ook nog in de schijt gaan staan. Die gast heeft echt zijn dag niet.
Hier hetzelfde met een hamsterquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:17 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Op de BS hield een meisje een spreekbeurt over konijnen, ze had haar konijn mee in zo'n kooi, toen ze hem er even op het begin uithaalde, rende hij weg.Zij huilend erachteraan rennen, was een aparte spreekbeurt.
Suicidal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde met een hamsterdie sprong op de grond vanaf z'n schouder
Ook gehadquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde met een hamsterdie sprong op de grond vanaf z'n schouder
duivelse beesten zijn het, bijten je hele vingers aan gortquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook gehadde volgende dag is ie overleden... mijn 1e hamster ... rip chuckie
Die beesten horen dus gewoon overduidelijk niet bij mensenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:26 schreef Murdera het volgende:
Bij ons waren ze allemaal in 3 weken dood.ook echt 5 pogingen gewaagd. toen maar gestopt.
Tumors, plastic eters, een door de super dunne spijltjes van een hamsterkooi, van de kast 1,8 meter naar beneden en in shock.
Bestaan ze eigenlijk nog wel in het wild, of is het gewoon een diersoort die al lang dood hoort te zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die beesten horen dus gewoon overduidelijk niet bij mensen
ja ergens in afrika ofzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bestaan ze eigenlijk nog wel in het wild, of is het gewoon een diersoort die al lang dood hoort te zijn?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
duivelse beesten zijn het, bijten je hele vingers aan gort
Maar je kan er gewoon niks mee, met 1 vinger aaien jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nee man. Fucking hamster. Die doet niks. Was goudhamster. Niet zo'n kut dwerghamster.
Alleen wild natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Zou een konijn gewoon vetmesten en dan opeten.
Zelf ravioli van maken. En de organen kan je ook wel eten maar vraag me af of dat wel lekker is als je hem vetmest met dierenwinkel voerquote:
Jij woont in Limburg, dat is een groot wildgebied.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, uit eigen tuin smaakt ook prima
Zoervleischquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij woont in Limburg, dat is een groot wildgebied.
leuke buurtquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:46 schreef Salatrel het volgende:
vroem vroem 450cc leenmotorschakelen valt nog niet mee met die hoge stijve enduro boots terwijl je zo opgevouwen zit
[ afbeelding ]
quote:
Met die vingers van jou misschienquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar je kan er gewoon niks mee, met 1 vinger aaien ja
de omgeving van je fotoquote:
quote:
zuurvlees danquote:
Vas is geen ex hoorquote:
flinke meloenen voor den deurquote:
Darkmelons.jpgquote:
hehehequote:
Net nieuw ook zo te zienquote:
roze gordijnen...dikke flikker die gastquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:08 schreef wise het volgende:
[..]
roze gordijnen...dikke flikker die gast
sweet, ben benieuwd naar fotos.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://destinoibiza.com/the-resort/
Vandaag geopend, ziet er mooi uit.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://destinoibiza.com/the-resort/
Vandaag geopend, ziet er mooi uit.
die mag zijn nagels wel eens knippenquote:
jij mag je hoofd wel eens knippen lolquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
jij mag je hoofd wel eens knippen lol
Je ziet gewoon dat hij het eerst lekker vond, maar toen geen gezichtsverlies wilde lijden.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat hij het eerst lekker vond, maar toen geen gezichtsverlies wilde lijden.
Wat is dit? waar van?quote:
jij bent zeker van jezelf omdat niemand anders je wil hebben hahahahahahaquote:
jupquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
jij bent zeker van jezelf omdat niemand anders je wil hebben hahahahahaha
quote:
wtfquote:
Doet me denken aan zo'n FOK!ker die altijd een muis met drumstel in zijn paints verwerkte, iemand?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:39 schreef Robophatt het volgende:
http://www.incrediblethin(...)musical-instruments/
[ afbeelding ]
En veel roze tinten gebruikte.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n FOK!ker die altijd een muis met drumstel in zijn paints verwerkte, iemand?
Geen idee...quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n FOK!ker die altijd een muis met drumstel in zijn paints verwerkte, iemand?
Neem de laatste drie letters en draai het omquote:
Fas!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Neem de laatste drie letters en draai het om!
quote:
Totaal niet grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Die muizen altijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom doen mensen ditquote:
Over muizen gesproken, ik hoorde dat Panzermaus Missblacksoulhighallthetime in elkaar gaat slaanquote:
das een kloon, dus succesquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Over muizen gesproken, ik hoorde dat Panzermaus Missblacksoulhighallthetime in elkaar gaat slaan.
Hij heeft haar al eens gemeet, dus het is slechts een kwestie van tijd.quote:
Lijkt mij wel leuk. Dan zal dwc in de bres springen. Leuk gevechtquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Over muizen gesproken, ik hoorde dat Panzermaus Missblacksoulhighallthetime in elkaar gaat slaan.
met hoge hakken trappen zonder op je muil te gaan ja?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:01 schreef Robophatt het volgende:
Als ze high heels aan heeft dan is ze wel in het voordeel als ze enigszins kan trappen
Beetje vrouw kan alles op hakken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
met hoge hakken trappen zonder op je muil te gaan ja?
dan zijn er heel weinig wezens ook maar een beetje vrouw.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beetje vrouw kan alles op hakken.
Behalve door zand lopen. Dat is echt kut.
Zeker. Ben vaak dronken geweest met hakken aan dus dan leer je het wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan zijn er heel weinig wezens ook maar een beetje vrouw.
Maar je bent er zelf wel een dus?
Zou graag bewijs zien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zeker. Ben vaak dronken geweest met hakken aan dus dan leer je het wel.
True, true.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Eitjequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou graag bewijs zien.
Maak maar een Italiaanse bol met kip, ham, bacon, sla en komkommer voor me, in niets anders dan je hoge hakken. Dan geloof ik je.
Vind je dat lekker ja? Krijg je die er ook nog bij.quote:
Hoe was die keer dat jullie hadden gemeetquote:
Neh, laat dat eitje maar zitten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind je dat lekker ja? Krijg je die er ook nog bij.
gebakken of bevruchtquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind je dat lekker ja? Krijg je die er ook nog bij.
Okequote:
Helemaal geen dusquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik begin overigens al honger te krijgen.
Is een heel aardige jongen irl, verder niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoe was die keer dat jullie hadden gemeet?
Is hij echt zo gespierd of zijn die foto's op internet fake?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Is een heel aardige jongen irl, verder niets aan toe te voegen.
Dus je ging niet in op zijn avances en daarom doet hij zo verbitterdquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Is een heel aardige jongen irl, verder niets aan toe te voegen.
Of andersom. Hij meet zoveel chicks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dus je ging niet in op zijn avances en daarom doet hij zo verbitterd.
Dat is waar, je gaat natuurlijk niet afspreken met Panzer als je niet wilt worden geneuktquote:
Nee, niet fake.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is hij echt zo gespierd of zijn die foto's op internet fake?
Dit niet wetenquote:
Ik weet de echte redenquote:
oh please sharequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet de echte redenen het ligt idd niet aan panz
Wowquote:
nja, ik vind hem op zich wel grappig, maar hij zichzelf nog veel grappiger geloof ik.quote:
In deze SC kennen we geen geheimen voor elkaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet de echte redenen het ligt idd niet aan panz
quote:
Haten op een goddelijk gerechtquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:39 schreef wise het volgende:
[..]¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡1
Fucking cultuurbarbaar is iequote:
succes met het dichtslibben van je aderenquote:
roastbeef / rosbief dusquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik ben zo fucking blij. Ik heb mijn assessment gehaald.Ik sta hier vreugdedansjes te doen als een malle.
zeker met een neuslengte verschil het hoogste cijfer¿quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik ben zo fucking blij. Ik heb mijn assessment gehaald.Ik sta hier vreugdedansjes te doen als een malle.
proficiatquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
Gefeliciteerd, super goed!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
neuken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
Zal je hoofd eens tussen de deur klemmen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Jammer, Chloro, had gehoopt dat je het niet had gehaald.
Nee man, heb soa.quote:
Ja hoor. Buk maar.quote:
ik ook maar ik laat hem niet vallen want dan heb ik frank in mn nekquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:58 schreef Chloroform het volgende:
Thanks popjes!Zo veel liefde.
[..]
Zal je hoofd eens tussen de deur klemmen.
[..]
Nee man, heb soa.
Oh ja wel hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In deze SC kennen we geen geheimen voor elkaar.
Heb liever dat je iets anders om me klemt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:58 schreef Chloroform het volgende:
Thanks popjes!Zo veel liefde.
[..]
Zal je hoofd eens tussen de deur klemmen.
[..]
Nee man, heb soa.
haha anderdquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb liever dat je iets anderd om me klemt.
wutquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ee mn madre had trouwens een tip om je ei te koken
quote:
Paar keer goede tik geven. Is snel genoeg opgelost.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
Nu aldoor s'avonds met dit lekkere weer in de tuin zitten is echt nice btw
Alleen ik word knettergek door mijn buurmeisje, van turkse afkomst van 20 jaar die best lekker is met haar constante ge-'oh my god!!'zwaar stopwoordje/zinnetje. Niet normaal hoe vervelend
Sst, niet zo en public, er zijn kinderen bij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb liever dat je iets anders om me klemt.
quote:
Even met de hamer inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Paar keer goede tik geven. Is snel genoeg opgelost.
neuk haarquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
Alleen ik word knettergek door mijn buurmeisje, van turkse afkomst van 20 jaar die best lekker is met haar constante ge-'oh my god!!'zwaar stopwoordje/zinnetje. Niet normaal hoe vervelend
Men neme enen eiquote:
gaat toch beter als je het vuur aan laat staan ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:09 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Men neme enen ei
Men neme enen steelpanneke
Men neme wat watertjes
Men neme een hittebronneke
1. Doet de ei in de pan (evt. een gaatje prikken aan de onderkant)
2. Doet er water bij
3. Zet de pan op de hittebron
4. Verwarm de hittebron
5. Wacht tot het water kookt
6. Zet de hittebron uit
7. Doe je wekker op 6 minuten
8. Laat je eggjes 6 minuten staan op de hittebron in het hete water
9. Wacht 6 minuten
10. Na 6 minuten afgieten
11. Je hebt een zachtgekookt ei
12. Doe er koud water op
13. Pellen
14. Eten
15. Opruimen
Dat kost energie a sahbi en het kan overkoken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat toch beter als je het vuur aan laat staan ?
Jij moet gewoon zo'n milfje zoeken man.. zo'n freak die je kapot neukt... oversekst jochie.quote:
Vind ik zielig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Paar keer goede tik geven. Is snel genoeg opgelost.
Waarom vertel je mij dit?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:09 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Men neme enen ei
Men neme wat watertjes
2. Doet er water bij
4. Verwarm de hittebron
6. Zet de hittebron uit
9. Wacht 6 minuten
12. Doe er koud water op
13. Pellen
14. Eten
15. Opruimen
Ik zei toch een keer over dat mijn ei naar de tering ging. Toen zei je je kunt ook zo en zo doen. Daaromquote:
Dan was het toch klaar? of lukte dat ook niet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:18 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik zei toch een keer over dat mijn ei naar de tering ging. Toen zei je je kunt ook zo en zo doen. Daarom
laat die jongen, hij is zo trots dat hij iets zelf kan kokenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan was het toch klaar? of lukte dat ook niet?
Ik laat hem ook hoor, vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat die jongen, hij is zo trots dat hij iets zelf kan koken
6 minuten is te lang.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:09 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Men neme enen ei
Men neme wat watertjes
2. Doet er water bij
4. Verwarm de hittebron
6. Zet de hittebron uit
9. Wacht 6 minuten
12. Doe er koud water op
13. Pellen
14. Eten
15. Opruimen
niet als het vuur uit staat.quote:
Wie zou iemand moeten zijn dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Als iemand nou eens alles bij houdt en af en toe samenvattingen verstuurd.
hoeveel water mag er maximaal in het pannetje zitten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet als het vuur uit staat.
dan is het afhankelijk van de hoeveelheid water of het wel lang genoeg is
speklapjes over de schutting gooien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
moet je hezdunnah vragen, ik laat het vuur altijd klein aan staan, dus ik hoef me daar niet druk over te makenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoeveel water mag er maximaal in het pannetje zitten?
Ach, die zijn zo verkaast als maar kanquote:
Tim?quote:
ThaTim.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, die zijn zo verkaast als maar kan
[..]
Tim?
Ohquote:
moet je eens opletten als je de koran met stront en spek over de schutting gooit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, die zijn zo verkaast als maar kan
[..]
Tim?
't Interesseart mah nie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |